جدیدترین مدل ها و ترکیب رنگ های کابینت سفید

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 11 شهریور 1399، : 4583، تعداد نظرات : 0

آیا تا به حال یک آشپزخانه سفید تمام عیار را برای خانه خود تصور کرده اید؟ خوب، کابینت سفید به شما در دستیابی به این آشپزخانه زیبا و رویایی کمک می کند و مطمئناً یک نتیجه عالی به دنبال دارد. کابینت سفید باعث می شود آشپزخانه شما در عین زیبایی بسیار روشن، دلباز و تمیز به نظر برسد.

 

کابینت سفید

ترکیب زیبای کابینت سفید با کانتر کوارتز

 

کابینت سفید از دیرباز در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نقشی مهم ایفا می کند و استفاده از آن بسیار رایج و مرسوم است. کابینت سفید مدرن و یا کابینت سفید سنتی در هر سبک از آشپزخانه ای جایگاه خود را به دست می آورد. در واقع کابینت سفید همانند یک بوم روشن و خنثی عمل می کند و با انتخاب رنگ های متضاد و یا هماهنگ با کابینت سفید برای دیوارها، کانتر آشپزخانه، جزیره آشپزخانه، کفپوش و ... می توانید دکوراسیونی خیره کننده و در عین حال دوست داشتنی داشته باشید.

 

 

کابینت آشپزخانه سفید

کابینت آشپزخانه سفید با دستگیره های خطی

 

کابینت سفید چه ویژگیهایی دارد؟

 

کابینت آشپزخانه سفید در گروه محبوب ترین انتخاب رنگ قرار دارد و نکته خاصی که در مورد کابینت سفید می توان قاطعانه بیان کرد این است که مدل کابینت سفید شروع جدید زندگی برای آشپزخانه شماست، جایی که همه چیز درخشان، سالم و شاداب به نظر می رسد. سفید رنگی خنثی است و ترکیب آن با رنگهای گرم، سرد و حتی خنثی عالی دیده می شود. اینکه شما چه رنگی را برای ترکیب با کابینت آشپزخانه سفید خود انتخاب می کنید کاملاً سلیقه ای است و به دیدگاه و نیاز شما بستگی دارد.

 

 

این مطلب را از دست ندهید: جدیدترین مدل های کابینت های گلاس سفید طلایی + ویژگی ها و نحوه مراقب

 

 

رنگ سفید یک رنگ همه کاره است و در عین حال بسیار زیباست اما بهترین قسمت در مورد رنگ سفید این است که هرگز از مد خارج نمی شود و برای طولانی مدت انتخابی عالی می باشد. الگوی رنگی آنها باعث می شود تقریباً با هر سبکی متناسب باشند، بنابراین جدیدترین مدل کابینت سفید این اطمینان را به شما می دهد که محیط به روز شده ای خواهید داشت که ارزش خانه شما را افزایش می دهد.

 

مدل کابینت سفید

آشپزخانه ای شیک با کابینت سفید براق

 

اگر می خواهید آشپزخانه ای شاد، سرشار از انرژی و زندگی داشته باشید، بهتر است از رنگ های گرم برای ترکیب با کابینت سفید استفاده کنید. کابینت های سفید با بک اسپلش قرمز زیبا به نظر می رسد و حتی جزیره نارنجی نیز ایده خوبی می باشد. رنگ های سرد برخلاف رنگ های گرم بسیار آرام بخش هستند. دکوراسیون آشپزخانه های سفید و آبی و یا سفید و سبز برای افراد آرامی مناسب می باشد به سکوت و آرامش علاقه مند هستند. همچنین کابینت آشپزخانه مدرن سفید با تزئینات مشکی به خوبی باعث ایجاد یک کنتراست جسورانه می شود که سرگرم کننده و انرژی زا است، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید.

 

 

کابینت مدرن سفید

کابینت کلاسیک سفید

 

با وجود کابینت های رنگی، کابینت آشپزخانه سفید هرگز محبوبیت خود را از دست نداده است و همچنان در دکوراسیون داخلی آشپزخانه در اولویت قرار دارد. اگر تصور می کنید کابینت سفید خیلی ساده و خسته کننده است، بهتر است با افزودن رنگ در حالی که یکپارچگی ظاهر تمیز و شفاف رنگ سفید را حفظ می کند، یکنواختی را از بین ببرید.

 

 

این مطلب را نیز بخوانید: زیباترین مدل های کابینت ممبران قهوه ای ; کرم قهوه ای ; سفید قهوه ای

 

 

از دیگر ویژگی های بارز مدل کابینت سفید، درخشندگی و قدرت بالای بازتابش نور است. این ویژگی یک امتیاز عالی به خصوص برای آشپزخانه های کوچک و تاریک محسوب می شود زیرا در بزرگنمایی و افزایش دیدی بصری فضا بسیار تاثیرگذار است.

 

 

انواع مدل کابینت آشپزخانه سفید

 

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف کاملا سفید

 

 

کابینت ام دی اف سفید

 

کابینت ام دی اف سفید از انواع کابینت آشپزخانه است که در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. کابینت ام دی اف به دلیل تنوع رنگ، جذابیت و استحکام گزینه ای عالی برای آشپزخانه شما می باشد.

 

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف دو رنگ

 

در تصویر بالا نمونه ای زیبا از مدل کابینت سفید ام دی اف را مشاهده می کنید که تضاد و کنتراستی جذاب با کفپوش چوبی آشپزخانه ایجاد کرده است. ظاهر کابینت های مدرن سفید با وجود لامپ های ال ای دی و نورپردازی عالی آشپزخانه، روشن تر و درخشان تر دیده می شود. 

 

کابینت ممبران سفید

 

کابینت ممبران سفید

 

کابینت ممبران سفید

 

کابینت ممبران سفید از زیباترین کابینت های کلاسیک می باشد که جلوه ای شکیل و با وقار به فضای آشپزخانه می بخشد. مدل کابینت ممبران سفید از کابینت ام دی اف گرانتر است ولی ارزش سرمایه گذاری را دارد. اگر آشپزخانه ای به سبک کلاسیک دارید و می خواهید فضای آشپزخانه تان روشن و دلباز باشد، کابینت سفید ممبران می تواند نیاز و خواسته های شما را برآورده کند.

 

 

کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران سفید با بین کابینتی سبز آبی 

 

 

کانتر های سنگی با تناژهای تیره و روشن برای کابینت سفید ممبران مناسب است و نمایی لوکس و لاکچری در فضای آشپزخانه ایجاد می کند. سنگ های مرمر و گرانیت اصیل هستند و به دلیل زیبایی طبیعی خود بر جذابیت کابینت سفید ممبران می افزایند.

 

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت هایگلاس سفید

کابینت های گلاس سفید براق

 

کابینت های گلاس سفید از محبوب ترین و پر طرفدارترین انواع کابینت مدرن است که امروزه در آشپزخانه های مدرن به وفور دیده می شود. سطح صاف و صیقلی کابینت مدرن سفید های گلاس در بازتابش و انعکاس نور عالی عمل می کند و با افزایش دید بصری تاثیری شگرف در بزرگنمایی فضای آشپزخانه به خصوص آشپزخانه های کوچک دارد.

 

کابینت های گلاس سفید

کابینت مدرن سفید های گلاس

 

اگر آشپزخانه ای کوچک دارید، کابینت مدرن سفید هایگلاس بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید زیرا در عین زیبایی، فضا را بسیار بزرگ تر از اندازه خود و دلباز نشان می دهد و از همه مهمتر اینکه تنها با یک دستمال نمدار براحتی تمیز می شود. کابینت های گلاس سفید اکلیلی نیز گزینه مناسب دیگری است.

 

کابینت چوبی سفید

 

کابینت سفید چوبی

کابینت سفید چوبی

 

کابینت چوبی از گرانبهاترین و زیباترین انواع کابینت آشپزخانه است که علیرغم هزینه سنگین همچنان طرفداران زیادی دارند. کابینت چوبی سفید در آشپزخانه های سنتی و کلاسیک زیباتر دیده می شود ولی هستند افرادی که از کابینت آشپزخانه سفید چوبی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن خود استفاده می کنند.

 

کابینت سفید چوبی

مدل کابینت سفید چوبی 

 

 کابینت سفید چوبی زنده، گرم و سرشار از حس خوب است و به دلیل وجود بافت و تنوع ظریف و بی نظیری که دارد، انتخابی عالی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه به شمار می آید.

 

ترکیب رنگ های کابینت آشپزخانه سفید

 

ترکیب کابینت سفید با طوسی

 

کابینت سفید طوسی

کابینت ترکیبی سفید طوسی شیک

 

کابینت سفید طوسی از زیباترین و به روز ترین ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه سفید است که در فضاهای مدرن به خوبی عمل می کند. زیبایی بی انتها، لمس شیک و احساسی سرشار از آرامش از ویژگیهای بارز کابینت سفید طوسی به شمار می آید که نمایی زیبا و جلوه ای متفاوت در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک ایجاد می کند.

اگر به ترکیب سفید طوسی علاقه مندید نگران نباشید، زیرا شما می توانید از زیبایی و ویژگیهای منحصر به فرد کابینتی سفید طوسی در جهت زیبایی بیشتر آشپزخانه مدرن، معاصر، کلاسیک و حتی سنتی خود استفاده کنید.

 

ترکیب کابینت سفید با طلایی

 

کابینت های گلاس سفید طلایی

کابینت ترکیبی سفید طلایی

 

سفید طلایی یکی دیگر از ترکیبات رنگ کابینت سفید می باشد که زیبایی و جلوه منحصربه فردی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کند. رنگ سفید طلایی از ترکیب رنگ های لوکس و لاکچری است که نه تنها بر روی کابینت کلاسیک و چوبی بلکه بر روی کابینت های گلاس بسیار متفاوت، چشمگیر و سحرانگیز دیده می شود. بهتر است رنگ طلایی را برای دستگیره ها، یراق آلات و المانهای ظریف کابینت سفید طلایی انتخاب کنید زیرا استفاده بیش از حد رنگ طلایی در طولانی مدت باعث دلزدگی می شود.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین