کابینت های گلاس سفید اکلیلی; محبوب طراحان آشپزخانه های مدرن

تاریخ : پنجشنبه, 6 شهریور 1399، : 17228، تعداد نظرات : 0

آیا دوست دارید آشپزخانه تمیز با کابینت هایی مدرن و با زیبایی فوق العاده داشته باشید؟

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی با براقیت و درخشندگی بالا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. نمای لوکس کابینت هایگلاس اکلیلی که در طراحی مختلف تولید می شود، آشپزخانه مدرن شما را زیباتر جلوه می دهد. بنابراین فرقی نمی کند که در حال بازسازی آشپزخانه قدیمی خود هستید و یا به دنبال طرحی زیبا برای آشپزخانه جدیدتان، قبل از اینکه کابینت هایگلاس سفید اکلیلی ذهن شما را کاملا به خود درگیر کند، بهتر است با ما در این مطلب از تک ساز همراه شده و با ویژگیها و جوانب مثبت و منفی کابینت هایگلاس سفید اکلیلی آگاه شوید.

 

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

آشپزخانه معاصر با کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

معرفی کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

 

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی یکی از جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه می باشد که به دلیل اکلیل های زیبا و درخشانی که در ترکیب آن به کار رفته، نسبت به سایر مدل های هایگلاس درخشندگی بیشتری دارد. مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی از انواع کابینت مدرن می باشد که از ام دی اف خام با روکش پلکسی گلاس سفید همراه با اکلیل طراحی و تولید می ‌شود. خبر خوب این است که کابینت سفید اکلیلی براق علاوه بر زیبایی سحرانگیز، اگر به خوبی مراقبت شود، سالهای سال می تواند زینت بخش آشپزخانه مدرن شما باشد.

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

 

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی چه ویژگیهایی دارد؟

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی بدون دستگیره

 

 

1.براقیت و درخشندگی

 

براقیت و درخشندگی از ویژگیهای بارز کابینت های گلاس به شمار می آید که البته میزان درخشندگی آن در انواع کابینت های گلاس متفاوت است. به طور مثال کابینت سفید طلایی براق نسبت به کابینت های گلاس مات درخشندگی بیشتری دارد ولی کابینت هایگلاس سفید اکلیلی از همه درخشان تر و براق تر به نظر می رسد.

کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی به دلیل ظاهر براق و درخشان، جلوه ای زیبا به فضای آشپزخانه می بخشند و از این جهت در بین طراحان آشپزخانه های مدرن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. کابینت های گلاس سفید اکلیلی در طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها انتخابی عالی برای تکمیل چیدمان مدرن آشپزخانه های لاکچری و مجلل محسوب می شوند. با این حال اگر ترکیب سفید طلایی را دوست دارید ولی ترجیح می دهید تا دکوراسیونی به سبک کلاسیک داشته باشید، کابینت ممبران سفید طلایی، انتخابی فوق العاده می باشد.

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

آشپزخانه ای مدرن با کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

 

2. قدرت بالای بازتابش و انعکاس نور

 

یکی دیگر از ویژگی های منحصربه فرد کابینت های گلاس که بسیار قابل توجه است، قدرت بالای بازتابش و انعکاس نور می باشد. این ویژگی باعث می شود تا فضای آشپزخانه علاوه بر اینکه بزرگتر از اندازه خود به نظر می دهد، دلبازتر نیز نشان دهد. در این میان، قدرت انعکاس و بازتابش نور در کابینت هایگلاس سفید اکلیلی نسبت به دیگر مدل های هایگلاس خیلی بیشتر است. به همین دلیل اگر آشپزخانه ای کوچک و تاریک دارید، با انتخاب کابینت هایگلاس سفید اکلیلی می توانید فضای کوچک و کم نور خود را زیبا، روشن و بزرگ جلوه بدهید.

 

 

این مطلب را بخوانید: کابینت سفید براق ; 9 آشپزخانه رویایی و مدرن با کابینت سفید براق

 

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی به شکل ال

 

 

3. به راحتی با دیگر رنگ ها ترکیب می شوند.

 

کابینت های گلای سفید اکلیلی به خوبی با دیگر رنگ ها ترکیب می شود و تصویری جذاب و خیره کننده ایجاد می کند. به عنوان مثال کابینت های گلاس سفید اکلیلی با دستگیره های طلایی و یا مشکی بسیار لوکس و جذاب به نظر می رسد اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که به دلیل درخشندگی زیاد کابینت سفید اکلیلی بهتر است دستگیره ها، شیرالات و دیگر اکسسوری ها را به رنگ مات انتخاب کنید تا در طولانی مدت چشم را خسته و شما را دلزده نکند.

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

طراحی یک طرفه کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

 

4. به آسانی تمیز می شوند.

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی یا ساده به دلیل سطح صاف و صیقلی خود نسبت به دیگر انواع کابینت مانند کابینت ام دی اف یا ممبران، ممکن است لکه و کثیفی را خیلی زودتر نشان بدهند، اما در مقابل به آسانی تمیز می‌شوند و این خود یک امتیاز بزرگ است. شما می توانید با یک دست نم دار نرم سطح کابینت سفید اکلیلی را به آسانی تمیز کنید.

 

 

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی در آشپزخانه بزرگ

 

 

5. مقاومت ضعیف در برابر خش، رطوبت و آب

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی با وجود مزیت های عالی که در بالا ذکر کردیم، اما در برابر ضربه و خط و خش، رطوبت و آب بسیار آسیب پذیر عمل کرده و مقاوم نیست. البته این ویژگی ها در میان انواع کابینت های گلاس مشترک است. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر به کابینت های گلاس سفید اکلیلی علاقه دارید، تردید به خود راه ندهید و تنها برای نگهداری از آنها بیشتر دقت کنید. هرگز اجازه ندهید رطوبت به سطح و درون کابینت‌ها نفوذ کند و از برخورد اشیاء با بدنه‌ی کابینت پیشگیری کنید.

 

 

چند ایده ترکیبی زیبا از کابینت های گلاس سفید اکلیلی با رنگ های مختلف

 

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی با کانتر مشکی

 

ترکیب سیاه و سفید از زیباترین و پرطرفدارترین ترکیب های رنگی است که در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و معاصر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید ترکیب کابینت هایگلاس سفید اکلیلی با کانتر و بین کابینتی مشکی به قدری شیک و چشم نواز است که همه نگاه ها را به سوی خود جلب می کند. این ترکیب علاوه بر آشپزخانه های بزرگ برای تکمیل طراحی آشپزخانه های کوچک نیز مناسب است و باعث جذابیت بیشتر فضا می شود.

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

ترکیب زیبای کابینت های گلاس سفید اکلیلی با چوب

 

ترکیب سفید و چوب از دیگر ترکیب های محبوب در دکوراسیون داخلی آشپزخانه است که از سوی طرفداران طبیعت و محیط زیست مورد استقبال زیادی قرار می گیرد. نمونه ای زیبا از این ترکیب را در اینجا مشاهده می کنید. شما می توانید از متریال چوب برای کانتر، شلف دیواری و حتی بین کابینتی استفاده کنید و از تاثیر شگرف انها با کابینت های گلاس سفید اکلیلی لذت ببرید. چوب همواره گرما، انرژی و صمیمیت را با خود به همراه می آورد و می تواند به فضاهای مدرن رنگ و رویی تازه ببخشد. اگر به کابینت های گلاس سفید اکلیلی علاقه دارید و تصور می کنید در طولانی مدت ممکن است شما را خسته کند، این ترکیب زیبا و دوست داشتنی را از دست ندهید.

 

این مطلب را حتما بخوانید: ترکیب چه رنگی با سفید برای آشپزخانه مناسب است؟

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

جذابیت فوق العاده کابینت های گلاس سفید اکلیلی با بین کابینتی فیروزه ای

 

رنگ فیروزه ای از رنگ های زیبایی است که در ترکیب با سفید بسیار عالی عمل می کند. شما می توانید از این رنگ برای بین کابینتی استفاده کنید که ترکیبی زیبا و خیره کننده با کابینت هایگلاس سفید اکلیلی ایجاد می کند. رنگ فیروزه ای در گروه رنگ های سرد قرار دارد و احساس آرامش را به فضای اشپزخانه القا می کند.

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

آشپزخانه جزیره ای با کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

طراح این آشپزخانه زیبا از کابینت های گلاس سفید اکلیلی در کنار کابینت چوبی استفاده کرده است که ترکیبی گرم، لوکس و پر از احساس خوب است. از دیگر ویژگی این آشپزخانه مدرن که بسیار به چشم می آید، جزیره چوبی با کانتر گسترده مرمر سفید است که فضای اشپزخانه را بسیار لاکچری جلوه می دهد. کانت مرمر علاوه بر زیبایی افسانه ای که دارد بسیار محکم، مقاوم و دارای تنوع زیاد در طرح و رنگ می باشد.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین