کابینت ممبران سفید طلایی ; آشپزخانه ای زیبا و با شکوه داشته باشید!!!

تاریخ : دوشنبه, 20 مرداد 1399، : 1967، تعداد نظرات : 0

کابینت ممبران سفید طلایی بهترین انتخاب برای افرادی است که عاشق تزیینات مدرن و مجلل هستند. کابینت ممبران سفید طلایی را می توان به عنوان یکی از زیباترین ترکیب های رنگی برای کابینت کلاسیک نام برد که جلوه ای باشکوه و مجلل به آشپزخانه می بخشد. چند سالی است که کابینت های ممبران به خصوص مدل کابینت ممبران سفید طلایی جایگاه ویژه ای در آشپزخانه های ایرانی کسب کرده اند. استفاده از کابینت های کلاسیک، تزیینات و توجه به جزییات از ویژگیهای بارز آشپزخانه های ایرانی می باشد. هنر منبت کاری و حکاکی در ساخت کابینت ممبران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و تزئیناتی مانند تاج، گل، ستون و سرستون در کابینت های ممبران به وفور دیده می شود. در کابینت های ممبران سفید طلایی معمولا از رنگ طلایی برای منبت ها و سرستون ها استفاده می شود.

 

مهمترین مطالبی که در این مقاله میخوانید :

 

1. دلیل پرطرفداربودن کابینت ممبران سفید طلایی چیست؟

2. کابینت ممبران سفید طلایی، کلاسیک یا مدرن!!!

3. کابینت ممبران سفید طلایی برای چه آشپزخانه ای مناسب است، کوچک یا بزرگ؟

4. کابینت ممبران سفید طلایی چه مزایا و معایبی دارد؟

5. برای کابینت آشپزخانه ممبران چه دیوارپوش و کفپوشی مناسب است؟

6. سنگ کابینت ممبران سفید طلایی چه رنگی باشد بهتر است؟

 

 

دلیل پرطرفداربودن کابینت ممبران سفید طلایی چیست؟

 

ترکیب فوق العاده و اشرافی سفید طلایی را می توانیم بعنوان مهمترین علت محبوبیت کابینت ممبران سفید طلایی نام ببریم. رنگ طلایی در گروه رنگ های گرم قرار دارد و احساس اشرافیت و تجلل را به فضا القا می کند و زمانیکه در کنار سفید آرام قرار می گیرد، زیبایی آن واقعا نفس گیر است.

 

کابینت ممبران سفید طلایی

 

 کابینت ممبران سفید طلایی یک کابینت کلاسیک است که تزیینات و جزییات آن مانند تاج، گل و سر ستونها به دلیل رنگ طلایی بسیار چشمگیر است، تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه دارد و فضا را شیک، مدرن و روشن جلوه می دهد. البته به این نکته توجه داشته باشید که رنگ طلایی انواع گوناگونی دارد و بهتر است قبل از انتخاب رنگ طلایی از کیفیت واقعی رنگ برای منبت ها و سر ستون ها اطمینان حاصل کنید. همچنین برای افزایش جذابیت و درخشش کابینت ممبران سفید طلایی، انتخاب دیگر اکسسوری های طلایی مانند دستگیره ها، شیرآلات، آویزها و ... نیز می تواند ایده بسیار خوبی باشد.

 

کابینت ممبران سفید طلایی، کلاسیک یا مدرن!!!

 

کابینت ممبران سفید طلایی از جدیدترین انواع کابینت های کلاسیک است که باعث درخشندگی و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شده و آن را به یک فضایی کاملا لوکس تبدیل می کند.

 

کابینت آشپزخانه ممبران سفید طلایی

 

در کابینت های کلاسیک برخلاف کابینت های مدرن به جزییات و تزیینات توجه زیادی می شود و حکاکی ها و منبت کاریهای زیبایی بر روی آنها انجام می گیرد. کابینت های ممبران سفید طلایی به دلیل قیمت ارزانتر جایگزینی مناسب برای کابینت چوبی می باشند.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید: کابینت آشپزخانه روکش چوب + قیمت، مزایا و معایب

 

 

کابینت ممبران سفید طلایی برای چه آشپزخانه ای مناسب است، کوچک یا بزرگ؟

 

انتخاب کابینت آشپزخانه برای فضاهای بزرگ به سختی فضاهای کوچک و کم نور نیست. اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید، دست شما برای انتخاب کابینت آشپزخانه باز است و هیچ محدودیت انتخاب رنگ ندارید به عبارتی تقریبا همه نوع کابینت آشپزخانه در رنگ های مختلف از رنگ های سفید، کرم، صدفی و خاکستری روشن گرفته تا رنگ های تیره تر مانند قهوه ای و مشکی برای آشپزخانه بزرگ شما مناسب است و انتخاب ان کاملا به سلیقه شما بر می گردد. 

 

کابینت ممبران سفید طلایی

 

مشکل زمانی آغاز می شود که فضای آشپزخانه ما کوچک و کم نور است. کابینت سفید، بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک می باشد زیرا رنگ سفید به دلیل خاصیت بازتابش نور در روشنی و بزرگنمایی فضا بسیار تاثیر گذار است. اگر آشپزخانه ای کوچک دارید و از علاقه مندان سبک کلاسیک، خبر خوب این است کابینت ممبران سفید طلایی می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. جذابیت و در خشش کابینت های ممبرای سفید طلایی غیر قابل انکار است و می تواند فضای کوچک آشپزخانه شما را بسیار روشن و لوکس جلوه بدهد البته باید بگوییم که جلوه و زیبایی کابینت ممبران سفید طلایی در آشپزخانه های بزرگ رویایی و سحرانگیزتر است.

 

 

کابینت ممبران سفید طلایی چه مزایا و معایبی دارد؟

 

وضوح بالا و چشم نوازی طراحی ها، برجستگی ها و شیارهای حکاکی شده در کابینت ممبران سفید طلایی از مزایای این مدل کابینت ممبران می باشد. همچنین کابینت ممبران نسبت به کابینت های چوبی کلاسیک در مقابل رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است و دوام ماندگاری طولانی مدت دارد. علاوه براین با انتخاب کابینت ممبران سفید طلایی دیگر محدودیتی در انتخاب کانتر کابینت آشپزخانه ندارید و تمامی انواع سنگ های مرمر و گرانیت، کوارتز و ... در رنگ های روشن و تیره با کابینت ممبران سفید طلایی همخوانی دارد.

 

کابینت ممبران سفید طلایی مدل جزیره

 

در مقابل هر مزایایی، معایبی نیز وجود دارد و کابینت ممبرای سفید طلایی از این قانون مستثنی نیست. شاید مهمترین عیب کابینت های سفید طلایی این باشد که آنها باید به طور مداوم تمیز شوند زیرا اثرات لکه های چربی و آب بر روی آنها ظاهری زشت باقی می گذارد و لکه های رنگی اگر سریع پاک نشوند، باعث تغییر رنگ کابینت های سفید می شوند. در مراقبت از کابینت های ممبران سفید طلایی باید کوشا باشید زیرا خراش ایجاد شده بر روی آنها براحتی قابل دیدن است.

 

 

برای کابینت آشپزخانه ممبران چه دیوارپوش و کفپوشی مناسب است؟

 

اگر کابینت ممبران سفید طلایی را برای آشپزخانه خود در نظر گرفتید باید در انتخاب دیوارپوش و کفپوش آشپزخانه وسواس بیشتری خرج بدهید. به زبان ساده تر همانند عکس کابینت ممبران سفید طلایی در بالا شما باید متریالی برای دیوارپوش و کفپوش انتخاب کنید که دارای رگه و یا حاشیه های طلایی باشد و با رنگ سفید طلایی کابینت همخوانی داشته باشد.

 

کابینت ممبران سفید طلایی

 

سنگ ها بهترین گزینه می باشند زیرا اغلب انها رنگی یکدست ندارند و رگه های طلایی در آنها دیده می شود. از این گذشته سنگ متریالی باارزش و گرانبهاست و بر زیبایی آشپزخانه شما می افزاید.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید: کابینت آشپزخانه انزو [عوامل موثر در قیمت کابینت انزو] + مزایا، معایب

 

 

سنگ کابینت ممبران سفید طلایی چه رنگی باشد بهتر است؟

 

انتخاب سنگ کابینت ممبران سفید طلایی می تواند مشکل ساز باشد و ذهن شما را به خود مشغول سازد. سنگ کابینت سفید و مشکی هر دو گزینه ای مناسب می باشند و زیبایی خاص خود را دارند ولی در نهایت به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. 

 

کابینت ممبران سفید طلایی

 

سنگ کابینت سفید با کابینت سفید طلایی کاملا هماهنگ است و ترکیبی یکدست و لوکس ایجاد می کند و در مقابل نمی توان به سادگی از جذابیت و زیبایی خیره کننده کنتراست بین سنگ کابینت مشکی با کابینت های سفید طلایی گذشت.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین