جدیدترین مدل های کابینت های گلاس سفید طلایی

تاریخ : یکشنبه, 2 شهریور 1399، : 4155، تعداد نظرات : 0

کابینت های گلاس سفید طلایی یکی از مدرن ترین نوع کابینت آشپزخانه است که به دلیل زیبایی نفس گیر، توجه همه ی نگاه ها را به خود جلب می کند. ترکیب سفید طلایی برخلاف تصور بسیاری از افراد نه تنها در کابینت های کلاسیک و چوبی کاربرد دارد، بلکه بر روی کابینت های گلاس مدرن نیز احساس شکوه و زیبایی را به فضای آشپزخانه القا می کند. امروزه کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید طلایی از محبوبیت زیادی برخوردار است زیرا در عین سادگی و راحتی، نماد جلال و اشرافیت می باشد.

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی

کابینت های گلاس سفید طلایی

 

آنچه در ادامه مطلب می خوانیم:

 

1. معرفی کابینت های گلاس

2. کابینت سفید طلایی براق های گلاس

3. ویژگی های کابینت های گلاس سفید طلایی

4. مدل کابینت های گلاس سفید طلایی

5. کابینت هایگلاس سفید طلایی برای چه آشپزخانه هایی مناسب تر است؟

6. چگونه از کابینت های گلاس سفید طلایی مراقبت کنیم؟

 

معرفی کابینت های گلاس

 

های گلاس یکی از جدیدترین متریال هایی است که در ساخت کابینت مدرن کاربرد دارد. در واقع های گلاس، ام‌دی‌اف خامی است که توسط روکش پلکسی گلاس پوشانده می شود. در این فرایند، لایه‌ی پلکسی‌ گلس توسط چسب‌های قوی به ورق ام دی اف می چسبد. کیفیت ام‌دی‌اف خام، لایه‌ی پلکسی گلس و نوع چسب به‌کار رفته از عوامل تاثیر گذار در کیفیت ساخت کابینت های گلاس می باشد. به این معنا که هر چه سطح کابینت صاف و صیقلی‌تر و موج کمتری داشته باشد، براق تر و درخشنده تر به نظر می آید. بنابراین در هنگام سفارش به کابینت ساز سفارش کنید تا از مواد با کیفیت استفاده کند.

 

کابینت هیگلاس سفید طلایی

آشپزخانه جزیره ای با کابینت های گلاس سفید طلایی

 

مدل کابینت هایگلاس سفید طلایی براق به دلیل درخشندگی و قدرت بازتاب نور زیاد در دکوراسیون آشپزخانه به خصوص در آشپزخانه های مدرن ایده آل به نظر می رسد و باعث افزایش زیبایی بصری و بزرگنمایی فضا می شوند.

 

کابینت سفید طلایی براق های گلاس

 

امروزه کابینت سفید طلایی براق های گلاس به عنوان یکی از محبوب ترین و جدیدترین ترکیب رنگ هایگلاس شناخته می شود. رنگ سفید نشان دهنده ی پاکی، تمیزی و روشنایی است و طلایی رنگی اشرافی و لاکچری می باشد و ترکیب سفید طلایی همه ی این ویژگی ها را در کنار هم دارد. در حقیقت کابینت سفید طلایی براق های گلاس احساس قدرت، زیبایی، جلال، جبروت و شکوه را به بیننده القا می کند.

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی

طراحی آشپزخانه مدرن با کابینت هایگلاس سفید طلایی

 

کابینت هایگلاس در رنگ های مختلف و به دو صورت مات و براق تولید می شود. اگرچه انتخاب نوع مدل کابینت آشپزخانه کاملا شخصی و سلیقه ای است ولی بهتر است بدانید که معمولا هایگلاس براق و با رنگ های روشن برای آشپزخانه های کوچک و کم نور پیشنهاد می شوند و برای فضاهای بزرگ هیچ محدودیتی وجود ندارد.

 

این مطلب را از دست ندهید: کابینت روکش چوب + قیمت، مزایا و معایب

 

 

ویژگی های کابینت های گلاس سفید طلایی

 

مدل کابینت سفید طلایی در عین سادگی و بی الایشی بسیار شکیل و جلوه گر است. همچنین کابینت سفید طلایی های گلاس براق در بازتابش نور، قدرت بالایی دارد و این ویژگی استفاده از آنها را در طراحی آشپزخانه های کوچک و تاریک، مناسب و ایده ال نشان می دهد. کابینت های گلاس سفید طلایی باعث می شود تا فضای کوچک و کم نور آشپزخانه بزرگتر از اندازه خود و بسیار و روشن تر و دلباز دیده شود.

 

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی لوکس

 

 بهتر است سایر وسایل آشپزخانه را متناسب با های گلاس سفید طلایی براق انتخاب کنید تا تصویری زیباتر و خیره کننده داشته باشید. به عنوان مثال شما می توانید یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین طرفشویی را به رنگ سفید انتخاب کنید و رنگ طلایی را برای شیرآلات، دستگیره کابینت، لوستر و دیوار بین کابینتی در نظر بگیرید. دیوارپوش و آویزهای مسی در ترکیب با کابینت هایگلاس سفید، تصویری با زیبایی نفس گیر و سحرانگیز ایجاد می کنند.

 

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی

کابینت سفید طلایی براق

 

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی

 

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی یکی از مدل های محبوب کابینت هایگلاس است که مورد استقبال بسیاری از افراد به خصوص خانم های خانه قرار می گیرد. از آنجا که بانوان منزل دوست دارند تا آشپزخانه ای لوکس و زیبا داشته باشند، مدل کابینت های گلاس سفید طلایی را در صدر انتخاب های خود قرار می دهند چراکه رنگ طلایی کابینت سفید طلایی براق می تواند در دلِ رنگ سفید، حسی از لوکس بودن را در فضای آشپزخانه ایجاد کند.

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی

کابینت های گلاس سفید طلایی از نمای نزدیک

 

 

البته ما پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب این نکته را در نظر بگیرید که هر گونه اثر انگشت و لکه بر روی کابینت های گلاس به خصوص رنگ روشن مانند های گلاس سفید طلایی بیشتر دیده می شود. بنابراین اگر همچنان تصمیم دارید تا مدل کابینت های گلاس سفید طلایی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، لازم است برای حفظ درخشش و براقیت، کابینت ها را در فاصله های زمانی خیلی کوتاه تنها با یک دستمال نمناک تمیز کنید.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را حتما بخوانید: کابینت مات یا براق ; آشپزخانه ای زیبا و دلنشین با کابینت مات یا براق؟!

 

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی برای چه آشپزخانه هایی مناسب تر است؟

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی به دلیل ویژگیهای منحصربه فرد، انتخابی عالی برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ می باشد. در آشپزخانه های بزرگ ما برای انتخاب کابینت آشپزخانه هیچ محدودیتی نداریم و همه نوع کابینت آشپزخانه از کابینت کلاسیک مانند کابینت چوبی، کابینت آشپزخانه ممبران گرفته تا کابینت مدرن مانند کابینت هایگلاس در هر رنگ و طرحی می توانند جلوه ای زیبا و چشمگیر به فضای اشپزخانه بدهند.

 

کابینت های گلاس سفید طلایی

آشپزخانه ای لاکچری با کابینت های گلاس سفید طلایی براق

 

 

و اما آشپزخانه های کوچک؟ مشکل اینجاست!!! برای انتخاب کابینت آشپزخانه کوچک باید بیشتر دقت کنیم و صبور باشیم. کابینت های گلاس سفید طلایی گزینه ای عالی برای فضاهای کوچک و تاریک می باشد. همانطور که در بالا بیان کردیم، کابینت های گلاس در بازتابش نور توانایی بالایی دارد و همین ویژگی به افزایش دید بصری و بزرگنمایی فضا کمک می کند. کابینت های گلاس سفید طلایی علاوه بر اینکه فضای کم نور آشپزخانه کوچک شما را دلباز و بزرگتر از اندازه خود نشان می دهد، جلوه ای زیبا و بسیار لاکچری نیز به فضا می دهد.

 

چگونه از کابینت های گلاس سفید طلایی مراقبت کنیم؟

 

کابینت های گلاس سفید طلایی علیرغم زیبایی و مدرن بودن در برابر خط و خش بسیار آسیب پذیر است. همچنین کابینت سفید طلایی براق در برابر رطوبت مقاومت بالایی ندارد و در طولانی مدت به بافت کابینت آسیب می زند. از این رو باید در مراقبت از هایگلاس سفید طلایی بسیار کوشا باشید.

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی

طراحی آشپزخانه یو شکل با کابینت هایگلاس سفید طلایی

 

همچنین اثرات انگشت، لکه آب و چربی بر روی کابینت هایگلاس براق به وضوح خودنمایی می کند، ولی اصلا نگران نباشید زیرا به آسانی تنها با یک دستمال مرطوب تمیز می شوند. سطوح صاف و صیقلی کابینت های گلاس باعث می شود تا دیر تر گرد و خاک و ذرات چربی را به خود بگیرد و در نتیجه نگهداری و تمیز کردن آنها کار نسبتا آسانی خواهد بود.

 

کابینت های گلاس سفید طلایی

آشپزخانه معاصر با کابینت های گلاس سفید طلایی شیک

 

ما به شما پیشنهاد می کنیم کابینت های گلاس سفید طلایی براق خود را تنها با استفاده از یک دستمال میکرو فیبر نرم تمیز کنید. زیرا دستمال میکرو ضد خراش است و دیگر لازم نیست که نگران این مواد باشید که در حین تمیز کردن کابینت ها روی سطح آنها خراش ایجاد شود. بهتر است کابینت های براق خود را هر روز بعد از پخت و پز یا تهیه غذا تمیز کنید. هرگز اجازه ندهید تا لکه های چربی و آب روی سطح کابینت باقی مانده و خشک شود. زیرا پاک کردن آن ها سخت تر می شود و ممکن است به سطح کابینت براق شما به خصوص کابینت سفید، آسیب برساند. برای تمیز کردن لکه های چربی و شیرین بهتر است از آب گرم و دستمال استفاده کنید.

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین