کابینت ممبران قهوه ای ; زیباترین مدل های ساده و طرح دار

تاریخ : یکشنبه, 26 مرداد 1399، : 1793، تعداد نظرات : 0

کابینت آشپزخانه فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال می کند و انتخاب نوع متریال، سبک و رنگ کابینت آشپزخانه تاثیر زیادی بر روی نمای ظاهری آشپزخانه دارد. کابینت ممبران از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های کابینت آشپزخانه است که در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک و نئو کلاسیک طراحی و تولید می شود. تنوع رنگ از ویژگیهای بارز این نوع کابینت می باشد و دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

 

کابینت ممبران قهوه ای

 

کابینت ممبران قهوه ای از محبوبترین رنگ های کابینت ممبران می باشد که نمایی جذاب و پر قدرت به فضای آشپزخانه می بخشد. البته ترکیب کابینت ممبران قهوه ای با دیگر رنگها مانند کرم قهوه ای و سفید قهوه ای نیز خیلی مورد استقبال قرار می گیرد.

 

کابیمت ممبران قهوه ای

 

شباهت کابینت ممبران قهوه ای با کابینت چوبی

 

رنگ قهوه ای نماد چوب است و از گذشته تا به حال جایگاه ویژه ای در آشپزخانه های کلاسیک دارد. کابینت ممبران قهوه ای  امروزه به خصوص در بین افراد علاقه مند به چوب بسیار مورد توجه قرار می گیرد. زیرا کابینت های ممبران نسبت به کابینت های چوبی قیمت مناسبتری دارند و هرگونه ابزار و حکاکی که بر روی چوب و سنگ انجام می شود را می توان بر روی کابینت های ممبران پیاده کرد. شباهت کابینت ممبران قهوه ای به کابینت چوبی یک ویژگی عالی است که بر ارزش اشپزخانه شما می افزاید. 

 

کابینت ممبران قهوه ای

 

کابینت ممبران قهوه ای به دو صورت ساده و شیک و یا به شکل طرح دار با حاشیه های کار شده ساخته می شود. اگر دوست دارید تا دکوراسیونی مدرن داشته باشید کابینت های قهوه ای ساده و بدون ابزار بهترین گزینه می باشند و کابینت های قهوه ای با حاشیه های کار شده برای آشپزخانه های کلاسیک و علاقه مندان به تجمل پیشنهاد می شود. اگرچه انتخاب ان به سلیقه و نظر شما بستگی دارد ولی این نکته را در نظر داشته باشید که برای آشپزخانه های کوچک و کم نور، کابینت های ممبران قهوه ای ساده زیبایی و جذابیت بیشتری دارند و در مقابل کابینت های طرح دار با ابزار و منبت کاری مانند طرح های مشبک در آشپزخانه های بزرگ جلوه ای شگفت انگیز دارند.

 

این مطلب را از دست ندهید: کابینت آشپزخانه انزو [عوامل موثر در قیمت کابینت انزو] + مزایا، معایب

 

ترکیب رنگ کابینت ممبران قهوه ای با سایر رنگ ها

 

کابینت ممبران قهوه ای تک رنگ و یا ترکیب با رنگ های دیگر، کدام را می پسندید؟ کابینت های ممبران قهوه ای چه به صورت تک رنگ و یا ترکیب با رنگ های دیگر، حس خوب آرامش و گرما را به آشپزخانه های شما می آورند. کابینت سفید قهوه ای و کابینت کرم قهوه ای از پرکاربردترین ترکیبات رنگ کابینت ممبران هستند که می توانند به کانون آشپزخانه تبدیل شوند.

 

کابینت ممبران سفید قهوه ای

 

کابینت ممبران سفید قهوه ای

 

ترکیب زیبای سفید قهوه ای از پرطرفدارین و کاربردی ترین ترکیب های رنگی کابینت ممبران قهوه ای محسوب می شود. رنگ سفید نماد روشنایی و تمیزی است و به دلیل خاصیت خنثی به خوبی با هر رنگی ترکیب می شود. اگر دوست دارید تا از رنگ های مختلف در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید، انتخاب کابینت سفید و قهوه ای این امکان را برای شما فراهم می کند زیرا براحتی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود.کابینت قهوه ای و سفید برای آشپزخانه کوچک و کم نور بیشتر پیشنهاد می شود زیرا در بزرگنمایی و دلبازی فضا عملکردی عالی دارد.

 

کابینت ممبران کرم قهوه ای

 

کابینت ممبران کرم قهوه ای

 

کرم قهوه ای یکی از زیباترین ترکیبهای رنگی است که همواره در دکوراسیون داخلی به خصوص در سبک کلاسیک مورد توجه قرار می گیرد. رنگ کرم از تناژهای رنگ سفید به شمار می آید و اگرچه خواص این رنگ را با خود به فضا می آورد ولی گرما و صمیمیت آن بیشتر احساس می شود. کابینت ممبران کرم قهوه ای از سفید قهوه ای محبوبیت بیشتری دارد و نمایی شیک و لوکس به فضای آشپزخانه می دهد. البته بهتر است برای آشپزخانه های مدرن  کابینت کرم قهوه ای ام دی اف را انتخاب کنید.

 

کابینت ممبران قهوه ای

 

کابینت ممبران قهوه ای با تناژهای مختلف برای چه آشپزخانه هایی مناسب است؟

 

معمولا برای آشپزخانه های بزرگ و متراژ بالا کابینت ممبران قهوه ای تیره استفاده می شود البته اگر شما به تناژ های روشن علاقه بیشتری دارید، کابینت های ممبران قهوه ای عسلی نیز  انتخاب خوبی هستند و شما هیچ محدودیتی ندارید. و اما آشپزخانه های کوچک، کابینت های ممبران قهوه ای روشن بهترین گزینه برای فضاهای کوچک می باشند و به هیچ عنوان کابینت قهوه ای تیره پیشنهاد نمی شود. زیرا کابینت های قهوه ای تیره با تناژ های فندقی و گردویی فضا را بیش از اندازه کوچک نشان داده و حس خوبی به شما منتقل نمی کنند. کابینتهای قهوه ای روشن نور بیشتری را منعکس کرده و فضا را روشن و دلباز می کنند.

 

کابینت ممبران قهوه ای

 

کابینت ممبراق قهوه ای با چه بین کابینتی و کانتری زیباتر دیده می شود؟

 

سنگ ها بهترین متریال برای بین کابینتی و کانتر آشپزخانه کلاسیک با کابینت آشپزخانه قهوه ای می باشند. زیرا آنها به خوبی با کابینت های ممبران قهوه ای هماهنگ می شوند، البته به این نکته توجه داشته باشید که سنگ های سفید و با تناژهای روشن، زیبایی افسانه ای به فضای آشپزخانه شما می دهند. سنگ ها، ویژگیهای منحصربه فردی مانند دوام و استحکام، زیبایی و تنوع طرح و رنگ را دارا می باشند و انتخابی عالی برای آشپزخانه های کلاسیک به شمار می آیند. از ترفند تضاد و کنتراست در طراحی دکوراسیون اشپزخانه خود استفاده کرده و از تصویر ایجاد شده لذت ببرید. به عنوان مثال کانتر مرمر سفید درخشان با کابینت های ممبران قهوه ای یک ترکیب لاکچری و نفس گیر است که همه نگاه ها به سوی خود جلب می کند.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید: کانتر سفید + نقش کانتر سفید در زیبایی آشپزخانه

 

 

کابینت ممبران قهوه ای

 

مزایای کابینت ممبران قهوه ای

 

  1. شباهت کابینت ممبران به کابینت چوبی
  2. با رنگ های مختلف به خوبی ترکیب می شوند
  3. فضا را لوکس، زیبا و پرقدرت نشان می دهد
  4. قیمت مناسب نسبت به کابینت های چوبی
  5. مقاوم در برابر آب و رطوبت
  6. مقاومت بالا در برابر گرد و خاک و کثیفی ( مناسب برای خانواده های پرجمعیت )

اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین