آشپزخانه هایی زیبا با کانتر آشپزخانه سفید

تاریخ : یکشنبه, 25 خرداد 1399، : 1685، تعداد نظرات : 0

کانتر آشپزخانه سفید باعث ایجاد خطوط تمیز در آشپزخانه شده و این توهم را ایجاد می کند که فضا بزرگتر از اندازه واقعی خودش به نظر می رسد و انتخابی مناسب برای آشپزخانه هایی با سبک های مختلف، از معاصر و مدرن گرفته تا کلاسیک و سنتی می باشند.

وقتی دکوراسیون یک آشپزخانه را در ذهن خود تصور می کنید، معمولا کانتر آشپزخانه اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند. زیبایی یک آشپزخانه با کانتر سفید جلوه ی دیگری دارد. اگرچه کانترهای مرمر و گرانیتی تیره به طور باورنکردنی زیبا به نظر می رسند، اما با دیدن کانترهای سفید و درخشان به این نتیجه می رسیم که آنها دقیقا همان چیزی هستند که باید در آشپزخانه خود داشته باشیم. هنگامی که یک کانتر زیبا و تمیز را می بینیم، احساس بسیار خوب و دلنشینی به ما دست می دهد به خصوص اگر فضا به خوبی دکور شده باشد که دیگر این آشپزخانه بهشت است!

 

آشپزخانه هایی با کانتر سفید

آشپزخانه هایی با کانتر سفید

 

با همه ی اینها کانترهای سفید نیز معایبی دارند. صفحات کابینت مرمر و گرانیت سفید مستعد رنگ آمیزی هستند، بنابراین لازم است که بلافاصله برای تمیز کردن اثرات لکه ها به خصوص مایعات اسیدی مانند آب میوه، آب گوجه و ...  از روی سطح کانتر وارد عمل شوید. همچنین سنگ مرمر و گرانیت سفید به دلیل ویژگی های خاص خود براحتی خراشیده می شوند.

کانترهای سفید اغلب یک حس لوکس را به فضا القا می کنند، اما برای دستیابی به این شخصیت مجلل نیازی به استفاده از سنگ مرمر یا گرانیت نیست. متریال های دیگر مانند سنگ های مصنوعی کورین وکوارتز به دلیل تنوع رنگ، دوام و استحکام و از همه مهمتر خاصیت ضد آنتی باکتریال گزینه ای عالی برای صفحه کابینت آشپزخانه می باشند. این سنگ های مصنوعی طیف گسترده ای از رنگ های سفید را به شما ارائه می دهند.

در این مطلب از تکساز ما به شما 8 آشپزخانه دوست داشتنی با کانترهای سفید را نشان می دهیم که نه تنها تمیز و براق هستند بلکه در زیبایی دکوراسیون اشپزخانه بسیار تاثیر گذارند.

 

آشپزخانه هایی دوست داشتنی با کانتر سفید

 

آشپزخانه ای با کابینت قهوه ای و کانتر سفید

 

آشپزخانه ای با کابینت قهوه ای و کانتر سفید

آشپزخانه ای با کابینت قهوه ای و کانتر سفید

 

من نیز مانند شما عاشق فضاهای تمیز هستم. انتخاب کانتر سفید، خصوصاً برای افرادی که از کثیفی متنفر هستند و دوست دارند آشپزخانه های خود را تمیز و روشن ببینند، بهترین گزینه می باشد. در اینجا مشاهده می کنید که چقدر رنگ کابینت آشپزخانه با کانتر همخوانی و مطابقت دارد- چه کسی می گوید فقط لباس باید مطابقت داشته و ست شوند؟ ترکیب رنگ سفید کانتر با کابینت آشپزخانه ام دی اف قهوه ای تماشایی است و احساس گرما و آرامش را به فضا القا می کند.

 

آشپزخانه ای با کانتر ال شکل سفید

 

آشپزخانه ای با کانتر ال شکل سفید

آشپزخانه ای با کانتر ال شکل سفید

 

کانتر ال شکل در این تصویر واقعاً زیباست - حتی اگر جزیره آشپزخانه ازسنگ مرمر خاکستری یا گرانیت باشد – چیزی از زیبایی باورنکردنی این کانتر سفید در طراحی این آشپزخانه مدرن کم نمی کند! کابینت های روکش چوب روشن با لوازم استیل در تکمیل دکوراسیون این اشپزخانه مدرن، بهترین انتخاب محسوب می شوند. طراح با قرار دادن چند صندلی بار در زیر کانتر یک فضای عالی برای دورهمی های خانوادگی و سرو غذا ایجاد کرده است.

 

آشپزخانه جزیره ای با کانتر سفید

 

آشپزخانه جزیره ای با کانتر سفید

آشپزخانه جزیره ای با کانتر سفید

 

در تصویر بالا نمونه زیبایی از یک آشپزخانه جزیره ای را مشاهده می کنید که طراح برای سطوح کابینت آشپزخانه و جزیره از کانتر سفید استفاده کرده است. در بالای قسمت ال شکل کانتر کابینت اشپزخانه، شلف های چوبی نصب شده که ترکیبی جذاب با کابینت های سفید ایجاد کرده است. همچنین کانتر جزیره طویل این آشپزخانه از متریال سنگ سفید می باشدکه نمایی بسیارشیک و شسته رفته دارد.

 

آشپزخانه ای بزرگ با کانتر سفید

 

آشپزخانه ای بزرگ با کانتر سفید

آشپزخانه ای بزرگ با کانتر سفید

 

کنتراست موجود در این آشپزخانه را ببینید؟ احتمال از دید شما نیز این کنتراست بسیار جالب و کاملاً خاص به نظر می رسد. کانتر سفید انتخابی عالی برای کابینت هایگلاس تیره می باشد، اگر شما نیز به کابینت های براق و درخشان علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم با انتخاب کانتر سفید، زیبایی و جذابیت آنها را دو چندان کنید. از دیگر ویژگیهای بارز این آشپزخانه، نصب لامپ های ال ای دی در سقف برای نورپردازی می باشد.

 

آشپزخانه مدرن سنتی با کانتر سفید

 

آشپزخانه مدرن سنتی با کانتر سفید

آشپزخانه مدرن سنتی با کانتر سفید

 

این آشپزخانه مدرن سنتی با کابینت های سنتی و کانتر سفید به خوبی دکور شده است. طراحی متفاوت کابینت های اطراف گاز و نصب شلف های چوبی از ویژگیهای بارز این دکوراسیون محسوب می شود که بسیار جلب توجه می کند. همچنین ترکیب جالب جزیره چوبی با کانتر سفید براق، آن را به نقطه کانونی این اشپزخانه مدرن سنتی تبدیل کرده است. به یاد داشته باشید که کفپوش تیره بهترین انتخاب برای آشپزخانه های سفید می باشد.

 

این مطلب را بخوانید: کابینت آشپزخانه سفید مدرن، کلاسیک و سنتی

 

آشپزخانه شیک با کانتر سفید

 

آشپزخانه شیک با کانتر سفید

آشپزخانه شیک با کانتر سفید

 

رنگ روکش چوب کابینت ها در این آشپزخانه بسیار زیبا است. این مدل کابینت آشپزخانه روکش چوب مورد پسند افرادی است که به طبیعت و متریال های زنده علاقه دارند. ترکیب کانتر سفید با این کابینت های چوبی واقعا زیباست! اگرچه این آشپزخانه خیلی بزرگ نیست، اما برای تهیه و پخت و پز غذا بسیار شگفت آور و راحت به نظر می رسد.

 

آشپزخانه ای کوچک با کابینت ها و کانتر سفید

 

آشپزخانه ای کوچک با کابینت ها و کانتر سفید

آشپزخانه ای کوچک با کابینت ها و کانتر سفید

 

فضای سفیدی که در این تصویر مشاهده می کنیم واقعاً زیبا است! موافقید؟ از کابینت ها گرفته تا کشوها، صندلی های بار و حتی آن اپن جزیره کوچک به نظر عالی می رسد! طراح با اضافه کردن رنگ های شاد به عنوان تاکید، فضای سفید آشپزخانه را شاداب و سرشار از انرژی نشان می دهد. او برای رسیدن به این هدف دیوار پشت گاز را با کاشی های سبز دکور کرده و همچنین از گیاهان سبز و گل های رنگی برای تلطیف فضا استفاده کرده است.

 

آشپزخانه ای با کابینت سنتی و کانتر سفید

 

آشپزخانه ای با کابینت سنتی و کانتر سفید

آشپزخانه ای با کابینت سنتی و کانتر سفید

 

چوب متریالی است که در دکوراسیون این آشپزخانه از کابینت ها، شلف و حتی کفپوش آشپزخانه به وفورمورد استفاده قرار گرفته است. برای سطوح کابینت های سنتی، کانتر سفید بهترین انتخاب می باشد. از دیگر ویژگی این آشپزخانه می توان به شلف های چوبی اشاره کرد. شلف ها علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی نیز هستند. از آنها می توانید برای نشان دادن ظروف تزیینی و آنتیک خود استفاده کنید.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین