جدیدترین مدل کانترهای آشپزخانه 2020

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 6 خرداد 1399، : 3269، تعداد نظرات : 0

کانتر آشپزخانه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کند. کانتر اشپزخانه فضایی است که ما برای تهیه و سرو غذا خیلی زیاد با آن سروکار داریم و داشتن یک کانتر شیک و مجلل می تواند بودن در فضای آشپزخانه را برای ما لذت بخش تر کند. کانتر سنگی، چوبی و فلزی از انواع مدل کانترهای اشپزخانه به شمار می آیدکه هر کدام به واسطه ویژگیهای مخصوص خود نقش متفاوتی در دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کنند. در ادامه این مطلب از تکساز با انواع جدیدترین مدل های کانتر آشپزخانه آشنا می شوید.

 

کانتر آشپزخانه

 

معرفی انواع کانترهای آشپزخانه

 

1. کانتر آشپزخانه سنگی

به این نکته توجه کنید که صرف نظر از رنگ و طراحی کانتر آشپزخانه که بایستی توجه شما را به خود جلب کند، بسیار مهم است که متریالی را برای کانتر آشپزخانه خود انتخاب کنید که دوام و مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما داشته باشد و براحتی دچار سایش و خراشیدگی نشود. سنگ ها یکی از با دوام ترین متریال های موجود برای کانتر آشپزخانه است که علاوه بر زیبایی، دوام آن نیز به ارزش آن می افزاید.

 

کانتر اشپزخونه گرانیتی

 

الف- کانتر آشپزخانه گرانیتی

سنگ گرانیت آشپزخانه از انواع کانتر، یک سنگ طبیعی است که می تواند گرما را به راحتی جذب کرده و در برابر خراشیدن و لک شدن مقاومت کند. تمیز کردن این سنگ ضد لک نیز آسان است. کانتر آشپزخونه گرانیتی در ابعاد 1 اینچ یا 3 سانتی متر تا 10 ‘6 6 اینچ تولید می شود. این اندازه ها استفاده از آن را به عنوان قطعه ای بدون درز برای نصب بر روی سنگ اپن آشپزخانه کاملاً کاربردی می کند. ایده استفاده از سینک گرانیتی نیز کاملا هوشمندانه است زیرا تلفیق آن با کانتر اشپزخونه گرانیتی جلوه زیباتری به آشپزخانه شما می دهد.

 

کانتر آشپزخونه مرمر

 

ب- کانتر آشپزخانه مرمر

کانتر مرمر یکی از انواع کانتر اشپزخونه بسیار لاکچری است که در سبک های مدرن و کلاسیک استفاده می شود. سنگ مرمر به عنوان یک سنگ طبیعی بی انتها، کلاسیک و نمادی از تجمل و ثروت شناخته می شود. زیبایی، دوام و استحکام از ویژگیهای بارز این مدل کانترآشپزخانه محبوب و پرطرفدار می باشد که به آشپزخانه شما ارزش و شخصیت می بخشد. 

 

کانتر مرمر از انواع کانترهای آشپزخانه

 

در مقابل به یاد داشته باشید اگر به خوبی از کانتر سنگ مرمر مراقبت نکنید به مرور زمان لکه دار شده و دیگر درخشش اولیه را ندارد. بهتر است هر روز سطح کانتر آشپزخانه را با یک پارچه میکروفایبر و نرم یا اسفنج و مقداری صابون مایع یا مایع ظرفشویی و آب تمیز کنید.

 

کانتر آشپزخانه کوارتز

 

 

پ-  کانتر آشپزخانه کوارتز

متریال های جدید می آیند و می روند اما طبق آخرین تحقیقات، محبوبیت کانترهای آشپزخانه کوارتز از کانترهای گرانیت پیشی گرفته است. جدیدترین طرح های کانتر کوارتز نمای سنگی لوکس و طبیعی به آشپزخانه شما می بخشد. در حالی که کانتر گرانیت از دوام بالایی برخوردار است،  کانتر آشپزخانه کوارتز در واقع سخت تر و متخلخل تر از گرانیت می باشد که باعث مقاومت این کانتر در برابر لکه و دوام می شود. هرگز ظروف داغ را روی کانتر کوارتز نگذارید زیرا آنها می توانند یک علامت به جای بگذارند. تنوع رنگ و طرح موجود در کوارتز به شما امکان می دهد تا از بین رنگ های سفید و روشن با رگه های ظریف گرفته تا طرح های جسورانه ، تیره و تقریباً سیاه با رنگ های متضاد و الگوهای منحصر به فرد برای زیبایی بیشتر آشپزخانه خود استفاده کنید.

نکته : کانتر کوارتز با انواع کابینت های مدرن مانند کابینت آشپزخانه ام دی اف، هایگلاس، کابینت های کلاسیک ممبران، کابینت آشپزخانه وکیوم و کابینت انزو و حتی کابینت روکش چوب همخوانی داشته و ترکیبی زیبا و چشم نواز ایجاد می کند.

 

بیشتر بدانید : کابینت آشپزخانه روکش چوب + قیمت، مزایا و معایب

 

 

کانتر اشپزخانه چوبی

 

2. کانتر آشپزخانه چوبی

شما می توانید با انتخاب کانتر آشپزخانه چوبی، دکوراسیون آشپزخانه خود را به زیبایی هرچه تمام تر تکمیل کنید. اگر می خواهید احساس آرامشی که از طبیعت می گیرید را در خانه خود احساس کنید، کانترهای اشپزخانه چوبی بهترین گزینه می باشند.

این کانترها از چوب درختان مختلفی مانند گیلاس، افرا، گردو و بلوط درست شده و دارای تنوع رنگ و الگویی می باشند. تمام کانترهای چوبی به مراقبت ویژه نیاز دارند و باید هر چند وقت یکبار روغنکاری و مهر وموم شوند. اگر از کانترهای چوبی به خوبی نگهداری کنید، برای طولانی مدت می توانید از آن ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که از قرار دادن مستقیم ظروف داغ بر روی کانترهای چوبی جلوگیری کنید و هیچ وقت از وسایل شوینده شیمیایی برای تمیز کردن آن ها استفاده ننمایید.

 

کانتر اشپزخونه فلزی

 

3- کانتر آشپزخانه فلزی

آلیاژهای فلزی ایده های فوق العاده برای کانترهای آشپزخانه هستند که جلوه ای مدرن به آشپزخانه های شما می بخشند و سطوح کاری کاربردی و زیبایی را ایجاد می کنند. طرح های کانتر آشپزخانه فلزی جایگزینی شگفت انگیز برای کانترهای چوبی، گرانیت یا کاشی می باشند. با انتخاب کانترهای فلزی نظیر روی، مس و استیل لمسی شیک از سبک صنعتی را به آشپزخانه های مدرن خود بیاورید. 

 

کانتر آشپزخانه فلزی

 

گرانیت، سنگ مرمر، کورین، چوب و لمینیت از جمله متریال های سنتی برای کانتر آشپزخانه می باشند، اما کانترهای فلزی معاصر آخرین ترند طراحی آشپزخانه به شمار می آیند. کانترهای فلزی سطوح کاری زیبا ، سالم و با ماندگاری زیاد را برای شما فراهم می کنند که تمیز کردن آن آسان است.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید : کابینت آشپزخانه فلزی [معرفی انواع کابینت فلزی + مزایا، معایب و قیمت]

 

جدیدترین مدل های کانتر آشپزخانه

 

 

جدیدترین مدل کانترهای اشپزخانه

 

کانتر آشپزخانه جدید

 

کانتر اشپزخونه جدید

 

کانتر آشپزخونه جدید و شیک

 

مدل های متنوع و جدید کانتر آشپزخانه

 

شیک ترین مدل های کانتر آشپزخانه

 

کانتر آشپزخانه شیک

 

شیک ترین انواع کانترهای آشپزخانه

 

مدل کانترهای اشپزخانه شیک و مدرن

 

کانتر اشپزخونه لوکس

 

کانتر اشپزخونه شیک مناسب برای اشپزخانه های بزرگ

 

کانتر آشپزخانه شیک و جذاب

 

کانتر آشپزخانه مدرن

 

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین