سینک گرانیتی; یک سینک جدید و مدرن برای آشپزخانه شما

تاریخ : چهارشنبه, 19 شهریور 1399، : 2904، تعداد نظرات : 0

سینک گرانیتی یا کامپوزیتی از مدرن ترین و جدیدترین مدل های سینک آشپزخانه است که علاوه بر زیبایی خارق العاده در برابر حرارت و خط و خش نیز بسیار مقاوم می باشد. آیا به خرید سینک گرانیتی فکر کرده اید؟ مطمئن هستید که برای شما و آشپزخانه شما مناسب است؟

نظرات در مورد سینک گرانیتی بسیار متفاوت است و برای اینکه از انتخاب خود مطمئن شوید باید بدانید که سینک گرانیتی چیست؟ مزایا و معایب سینک گرانیتی؟ چگونه از این مدل سینک مراقبت و نگهداری کنیم؟ و از همه مهمتر سینک گرانیتی خوبه یا نه؟ با ما در این مطلب از تکساز همراه شوید تا همه چیز را در مورد آن بدانید.

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی

 

سینک گرانیتی یا کامپوزیتی چیست؟

 

سینک گرانیتی ترکیبی ساخته شده از 80% سنگ گرانیت و 20% رزین های اکریلیک است. نتیجه نهایی یک ماده با کیفیت بالا می باشد که با مقاومت بالا در برابر لکه، ضربه و خط و خش برای استفاده روزانه طراحی شده است. این مدل سینک های زیبا که به دلیل دوام و مات بودن خود مورد استقبال قرار گرفته اند، در آشپزخانه های مدرن امروزی بسیار محبوب هستند.

سینک گرانیتی با زیبایی، مقاومت و دوام طبیعی می تواند تنها انتخاب طبیعی آشپزخانه شما باشد که با زیبایی خیره کننده اش بر ارزش آشپزخانه شما می افزاید. سینک های گرانیتی در طرح و اشکال مختلف تولید می شوند و به دلیل تنوع بالای رنگ پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشند. سینک آشپزخانه گرانیتی را می توانید در انواع رنگ های طبیعی سفید ( سفید شنی، سفید مرمر ) ، کرم ( کرم شنی ) ، مشکی ( مشکی مرمر )، نقره ای و مسی پیدا کنید.

 

سینک گرانیتی چه مزایا و معایبی دارد؟

 

سینک ظرفشویی گرانیتی یا کامپوزیتی نیز مانند هر محصولی (تقریباً همه چیز در زندگی) مزایا و معایب خود را دارد. درک واضح از مزایا و معایب این مدل سینک ظرفشویی به شما کمک می کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

 

مزایای سینک گرانیتی

 

دوام و  استحکام

مواد به کار رفته در این مدل سینک آشپزخانه باعث می شود تا در برابر فشار، خرد شدن، خراشیدن و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد. دوام و عملکرد بی عیب و نقص مهمترین مزیت این محصول به شمار می آید.

 

آنتی باکتریال

بهترین مزیت سینک های گرانیتی این است که آنتی باکتریال هستند یعنی جایی برای رشد میکروب وجود ندارد.

 

این مطلب را حتما بخوانید: کابینت های گلاس سفید اکلیلی (بیش از 10 مدل جدید)

 

مقاوم در برابر گرما و حرارت

مقاومت بالا در برابر گرما و حرارت زیاد این مدل سینک، خبری خوب برای خانم های خانه است. سینک های گرانیتی تا ۵۳۵ درجه فارنهایت(معادل ۲۸۰ درجه سانتیگراد) در برابر گرما مقاومت می‌کنند و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند.

 

تنوع زیاد رنگ

رنگ ها و ترکیب مناسب آنها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نقش موثری را ایفا می کنند. تنوع رنگ سینک گرانیتی دست شما را برای داشتن آشپزخانه ای با چیدمان دلخواه باز می گذارد. به عنوان مثال شما می توانید با انتخاب سینک کرم یا شنی جلوه ای متفاوت و لوکس به کابینت سفید طوسی خود بدهید. البته ترکیب کابینت سفید با سینک گرانیتی مشکی نیز ایده خوبی است.

 

ضد لکه

با انتخاب سینک گرانیتی دیگر نباید نگران رد لکه های آب باقی مانده بر روی سینک باشید. این یک مزیت سحر انگیز است چراکه سینک شما سالهای سال همچنان درخشان باقی می ماند و شما تنها با یک دستمال نمدار می توانید آثار لکه را پاک کنید.

 

سینک گرانیتی

مدل سینک گرانیتی

 

معایب سینک گرانیتی

 

قیمت نسبتا بالا را می توان از معایب سینک های گرانیتی دانست البته با توجه به کیفیت عالی ارزش سرمایه گذاری را دارد. همچنین ممکن است شما بعد از نصب نیز به پشتیبانی بیشتر نیاز داشته باشید.

 

این مطلب را از دست ندهید: کابینت ام دی اف سفید [مات و براق] + زیباترین مدل ها و ترکیب رنگها

 

چگونه از سینک گرانیتی مراقبت و نگهداری کنیم؟

 

سطح صاف و صیقلی سینک گرانیتی مانع نفوذ املاح به داخل آن می شود و برای تمیز کردن آن کافیست با دستمال نرم و مقدار کمی مایع، سطح سینک را پاک و براق کنید. به یاد داشته باشید که هرگز از مواد شوینده سنگین، اسکاج زبر یا سیم برای تمیز کردن استفاده نکنید چرا که می تواند به سینک آسیب های جدی وارد کند. ترکیب اب و سرکه نیز ترکیبی موثر برای تمیز کردن سینک گرانیتی می باشد.

 

آیا سینک گرانیتی خوبه؟

 
مطمئنا با مطالعه مطالب بالا جواب سوال خود اینکه سینک گرانیتی خوبه یا نه را گرفته اید. البته تمام مزایا و توصیفاتی که از سینک گرانیتی بیان کردیم، مختص سینک های با کیفیت و استاندارد بود. خوب شاید بپرسید سینک گرانیتی چه مارکی خوبه؟
 باید بگویم که سینک های گرانیتی ساخت ترکیه، ایتالیا و آلمان دارای کیفیت بالایی هستند. اما در مورد بهترین برند سینک گرانیتی ایرانی باید بگویم که فونیکس، SMT و گرانیکو سه نمونه از بهترین مارک و برند سینک گرانیتی می باشند. برای خرید حتما به فروشگاهای اینترنتی سری بزنید تا بتوانید با دقت و بررسی بیشتر انتخاب آگاهانه و رضایتمندانه داشته باشید.

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی متفاوت

 

سینک گرانیتی


سینک گرانیتی روکار

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی دو لگنه

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی توکار سفید

 

سینک گرانیتی

 

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی تیره مات

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی توکار

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی مشکی

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی خاکستری 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین