کابینت ام دی اف سفید می تواند بهترین انتخاب برای آشپزخانه شما باشد!

تاریخ : پنجشنبه, 13 شهریور 1399، : 9890، تعداد نظرات : 0

کابینت آشپزخانه یک سرمایه گذاری بزرگ محسوب می شود، بنابراین مهم است که کابینتی را انتخاب کنید که بتواند در مدت زمان طولانی زینت بخش آشپزخانه شما باشد، از مد خارج نشود و شما را دلزده و خسته نکند. امروزه کابینت ام دی اف به دلیل ویژگیها، مزایا و قیمت مناسب، سهم زیادی را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به خود اختصاص داده است و در این میان، کابینت ام دی اف سفید در صدر لیست قرار می گیرد.

 

کابینت ام دی اف سفید

آشپزخانه جزیره ای با کابینت ام دی اف سفید

 

چرا کابینت ام دی اف سفید؟

 

کابینت ام دی اف سفید بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند فضای آشپزخانه خود را با هزینه نه چندان زیاد به کابینتی زیبا، محکم و چشم نواز مجهز کنند. کابینت ام دی اف از کابینت های اقتصادی به شمار می آید و نسبت به سایر کابینت آشپزخانه مانند ممبران، های گلاس و کابینت چوبی از قیمت مناسب تری برخوردار است. قابلیت ابزار خوری مناسب، استحکام، زیبایی طرح ها و تنوع رنگ از مهمترین و برجسته ترین ویژگی این مدل کابینت آشپزخانه می باشد.

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید با دستگیره های خطی نقره ای

 

یکی از اصلی ترین ویژگی های کابینت سفید MDF ، قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد آن است، که می تواند هرگونه طراحی را که شما می خواهید را برآورده کند، چه شما کابینت ام دی اف سفید مدرن با خطوط ساده، تمیز و یک دست را ترجیح بدهید، یا کابینتی با قالب های تزئینی که برای سبک کلاسیک مناسب است. بنابراین مدل کابینت ام دی اف سفید در دو سبک مدرن و کلاسیک، هیچ محدودیتی را برای شما ایجاد نمی کند و شما کاملا آگاهانه و با توجه به سلیقه و سبک آشپزخانه خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

کابینت ام دی اف سفید با کانتر طوسی

کابینت ام دی اف سفید با کانتر طوسی

 

کابینت ام دی اف سفید نه تنها در آشپزخانه های کوچک باعث دلبازی و روشنایی فضا می شود بلکه در آشپزخانه های بزرگ نیز شکیل و منحصر به فرد دیده می شود. رنگ سفید آرامش را با خود به همراه می آورد و حس نوستالژیک را در فضا ایجاد می کند.

 

این مطلب را از دست ندهید: کابینت های گلاس سفید اکلیلی (بیش از 10 مدل جدید)

 

خلاقیت از رموز موفقیت در دکوراسیون منزل و صد البته آشپزخانه است و کابینت MDF سفید به شما این فرصت را می دهد تا با بازی با انواع رنگ ها در کنار کابینت سفید نمایی زیبا، شیک و دوست داشتنی ایجاد کنید. اگر می خواهید آشپزخانه ای ساده و پر زرق و برق داشته باشید، پیشنهاد می کنیم با انتخاب دستگیره طلایی، شیرآلات، لوستر و دیگر اکسسوری های طلایی، جلوه ای لوکس و چشم نواز به فضای اشپزخانه خود ببخشید.

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید طلایی زرشکی در آشپزخانه فوق مدرن

 

اما اگر به دنبال فضایی شاد و هیجان انگیز هستید، رنگ های گرم و شاد مانند قرمز، نارنجی و حتی زرد می توانند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. بهتر است از این رنگ برای جزیره، بین کابینتی، صندلی بار و لوازم تزیینی استفاده کنید ، البته به یاد داشته باشید که در به کار بردن آنها زیاده روی نکنید زیرا افراط در هر چیزی مضر است و می تواند شما را در کوتاهترین زمان ممکن از کرده خود پشیمان کند.

 

کابینت ام دی اف سفید مات یا براق؟

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید براق

 

کابینت ام دی اف سفید با  قدرت بالای بازتاب نور در بزرگنمایی و روشنایی فضا بسیار تاثیر گذار است البته این ویژگی در مدل کابینت ام دی اف سفید مات از براق به مراتب کمتر است. بنابراین طراحان کابینت ام دی اف سفید براق را برای آشپزخانه های کوچک و تاریک بیشتر توصیه می کنند و کابینت ام دی اف سفید مات را برای اشپزخانه های بزرگ، البته این پیشنهادات وحی منزل نیست و به انتخاب کاربر بستگی دارد.

 

کابینت ام دی اف سفید مات

کابینت ام دی اف سفید مات

 

 اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید و کابینت ام دی اف سفید براق را ترجیح می دهید، مطمئن باشید که کابینت ام دی اف سفید براق همان اندازه که در آشپزخانه های کوچک شیک و زیبا به نظر می رسد در آشپزخانه شما نیز مدرن و متفاوت جلوه می کند. تنها نکته ای که قبل از هر انتخابی باید در نظر بگیرید این است که آثار لکه آب، چربی و دست در کابینت ام دی اف سفید مات نسبت به کابینت سفید براق کمتر دیده می شود. ولی اصلا نگران نباشید زیرا براحتی با یک دستمال نمناک تمیز می شوند.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را حتما بخوانید: جدیدترین مدل های کابینت ممبران سفید صدفی در سال 1399

 

کابینت MDF سفید را با چه رنگی ترکیب کنیم؟

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی مدرن

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی، بهترین ترکیب رنگی است که در عین زیبایی بسیار متفاوت و لاکچری به نظر می رسد. ترکیب کابینت ام دی اف سفید مشکی ترکیبی خنثی است که هرگز قدیمی نمی شود و سالهای متمادی می تواند آشپزخانه شما را زینت ببخشد. بهتر است رنگ سفید را به عنوان رنگ غالب در نظر بگیرید و از رنگ مشکی برای کانتر آشپزخانه، دیوار بین کابینتی، صندلی بار و حتی اکسسوری ها استفاده کنید. در تصویر بالا نمونه ای زیبا از کابینت ام دی اف سفید مشکی را مشاهده می کنید که بر زیبایی فضای این آشپزخانه مدرن افزوده است.

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی

کابینت ام دی اف سفید طوسی

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی

 

کابینت سفید طوسی از دیگر ترکیب رنگی است که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی از محبوبیت زیادی برخوردارمی باشد. کابینت ام دی اف سفید طوسی مات علاوه بر زیبایی، احساس آرامش را به فضای آشپزخانه القا می کند و کاربر از بودن در این فضا و آشپزی کردن لذت خواهد برد. در تصویر بالا طراح از رنگ طوسی برای بین کابینتی، کانتر آشپزخانه و بدنه جزیره استفاده کرده است. کفپوش چوبی نیز ایده بسیار خوبی است زیرا احساس گرما و صمیمیت را به فضا القا می کند و سردی و بی روحی فضا را کاهش می دهد.

 

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

 

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

 

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای علاوه بر آشپزخانه های کلاسیک در آشپزخانه های مدرن نیز خیره کننده و منحصربه فرد دیده می شود. کابینت سفید قهوه ای از گذشته تا به حال همچنان محبوبیت خود را از دست نداده و طرفداران زیادی به خصوص دربین علاقه مندان به دکوراسیون  آشپزخانه های ایرانی دارد. سفید رنگی خنثی و قهوه ای از گروه رنگ های گرم است که ترکیب هردوآنها باهم فضا را کاملا گرم و دلنشین جلوه می دهد. به آشپزخانه بالا با دقت نگاه کنید که چگونه طراح از ترکیب سفید قهوه ای در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرده و نتیجه ای عالی و مسحور کننده رقم زده است. اگر به ترکیب سفید قهوه ای علاقه مندید حتما از این تصویر الهام بگیرید.

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید با کانتر سنگی

 

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

کابینت ام دی اف سفید طلایی خاکستری

 

 

کابینت ام دی اف سفید کلاسیک

کابینت ام دی اف سفید کلاسیک لوکس

 

 

کابینت ام دی اف سفید با کانتر مشکی

کابینت ام دب اف سفید با کانتر مشکی

 

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید کلاسیک

 

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید مدرن جذاب با دستگیره های خطی

 

 

کابینت ام دی اف سفید مدرن

کابینت ام دی  اف سفید مدرن

 

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی

 

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین