کابینت سفید طوسی ; ترکیبی رنگی جدید، شیک و پرطرفدار

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 4 شهریور 1399، : 21316، تعداد نظرات : 0

یکی از ایمن ترین و در عین حال بی نقص ترین طراحی دکوراسیون آشپزخانه در دنیای مدرن امروز، ترکیب کامل کابینت سفید طوسی با وقار و شکیل است که می تواند شگفتی های لازم را برای تغییر شکل کلی فضای آشپزخانه ایجاد کند. کابینت سفید طوسی نه تنها می تواند هر فضایی را از نظر ابعادی بزرگتر جلوه دهد، بلکه می تواند با بازتاب و تاثیر انعکاس نور طبیعی با رنگ ها، جو آشپزخانه را تغییر دهد!

 

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی با دستگیره طلایی

 

کابینت سفید طوسی ( نقره ای ) یک ترکیب جدید و پرطرفدار کابینت آشپزخانه می باشد که ظاهری مدرن به طراحی سنتی می دهد. زیبایی بی انتها، لمس شیک و احساسی سرشار از آرامش از ویژگیهای بارز کابینت سفید طوسی می باشد که در هر آشپزخانه ای از مدرن و فوق مدرن گرفته تا کلاسیک و سنتی جلوه ای منحصربه فرد به فضای آشپزخانه می بخشد.

آیا به دنبال ایده هایی زیبا و الهام بخش از کابینت سفید طوسی ( نقره ای ) برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود هستید؟ خوب، باید بگویم که اگر ما را تا پایان این مطلب از تکساز همراهی کنید، قطعا از دیدن آشپزخانه هایی شیک و زیبا با ترکیب سفید طوسی نه تنها لذت خواهید برد، بلکه می توانند الهام بخش شما باشند.

 

مدل کابینت سفید طوسی براق

مدل کابینت سفید طوسی براق

 

کابینت سفید طوسی در دکوراسیون آشپزخانه

 

سفید و طوسی هر دو در گروه خانواده رنگ های خنثی قرار دارند که علاوه بر اینکه هر دو به خوبی با هم ترکیب می شوند، می توانند رنگ های دیگر را نیز در کنار خود جای بدهند. رنگ های سفید و طوسی، تناژهای مختلفی دارند و شما می توانید از این ویژگی برای زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید. این به سلیقه شما بستگی دارد که کدام را به عنوان رنگ غالب انتخاب کنید، سفید یا طوسی؟

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید: جدیدترین مدل های کابینت های گلاس سفید طلایی

 

البته به یاد داشته باشید که قبل از هر انتخابی، مواردی نظیر متراژ و میزان نورگیری آشپزخانه را در نظر بگیرید. اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید، فرقی نمی کند کدام را انتخاب کنید هر دو مناسب هستند و دیگر به نیاز و سلیقه شما بر می گردد ولی اگر اشپزخانه ای کوچک و بدون نور دارید، رنگ سفید را در اولویت قرار بدهید و برای ترکیب کابینت سفید طوسی خود، طوسی روشن را انتخاب کنید. کابینت سفید طوسی های گلاس روشن و براق بر خلاف کابینت سفید نقره ای مات نور بیشتری را بازتاب داده و باعث بزرگنمایی و دلبازی فضا می شود.

 

کابینت سفید طوسی

عکس کابینت سفید طوسی در طراحی آشپزخانه یک طرفه معاصر

 

اگر ترجیح می دهید رنگ سفید، کابینت طوسی و سفید آشپزخانه شما بیشتر به چشم بیاید، می توانید رنگ سفید را برای کل کابینت آشپزخانه انتخاب کنید و از رنگ طوسی برای کانتر آشپزخانه، بین کابینتی و اکسسوری ها استفاده کنید. کابینت سفید نقره ای در عین آرام بخش بودن، گرمی هیجان انگیزی را در فضای آشپزخانه ایجاد می کند. همچنین شما می توانید با اضافه کردن رنگ های گرم و سرد، صمیمت و گرمی بیشتری در آشپزخانه خود احساس کنید. مثلا می توانید برای از دستگیره های طلایی برای کابینت ام دی اف سفید طوسی خود استفاده کنید و یا از زیبایی ترکیب بین کابینتی مسی درخشان و یا استیل براق با کابینت سفید طوسی لذت ببرید.

 

این مطلب را از دست ندهید: کابینت ممبران سفید طلایی (مدل های جدید سال 99)

 

ایده هایی زیبا از طراحی کابینت سفید طوسی

 

 

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی در آشپزخانه مدرن

 

کابینت سفید طوسی انتخابی بینظیر برای آشپزخانه های مدرن محسوب می شود. زیرا ترکیب رنگ کابینت سفید و طوسی ترکیبی ساده و بدون زرق و برق است و سادگی در عین زیبایی از ویژگیهای سبک مدرن را دارا می باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح با انتخاب کابینت طوسی نقره ای با کانتر سفید، ایده کابینت سفید طوسی را به خوبی اجرا کرده و ترکیب آن با جزیره سفید بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه افزوده است.

 

کابینت سفید طوسی

ایده کابینت سفید طوسی در آشپزخانه جزیره ای

 

اگر تصور می کنید ترکیب رنگ سفید طوسی به عنوان تم اصلی بسیار خسته کننده است و در طولانی مدت می تواند شما را دلزده کند، بهتر است مانند طراح این آشپزخانه با اضافه کردن رنگ قرمز، گرما و رنگ و رویی شاد به فضای آشپزخانه خود بدهید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در استفاده از آن افراط نکنید زیرا ممکن است نتیجه عکس بدهد.

 

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی

 

ایده کابینت سفید طوسی در این آشپزخانه در نوع خود قابل توجه است. طراح کابینت های بالایی را به رنگ سفید و رنگ طوسی را برای کابینت هایی پایینی در نظر گرفته است. جزیره آشپزخانه سفید طوسی از دیگر ویژگیهای این اشپزخانه مدرن سنتی می باشد که جلوه ای لوکس و متفاوت به فضا می دهد.

 

کابینت سفید طوسی

ایده کابینت سفید طوسی در آشپزخانه یو شکل

 

در این اشپزخانه نیز ایده کابینت سفید طوسی مانند آشپزخانه بالا اجرا شده است. اگرچه این آشپزخانه، فضایی پرنور و روشن دارد ولی باز هم طراح کابینت سفید طوسی را برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه ترجیح می دهد. پس تصور اینکه طرح کابینت سفید طوسی تنها برای آشپزخانه های کوچک و تاریک مناسب می باشد، کاملا اشتباه است. در این آشپزخانه یو شکل، ترکیب کابینت سفید طوسی با جزیره سفید خاکستری و کفپوش چوبی خیره کننده و بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد.

 

کابینت سفید طوسی

زیبایی چشمگیر کابینت سفید طوسی در آشپزخانه اپن

 

ترکیب کابینت سفید طوسی در این آشپزخانه مدرن اپن جزیره ای به قدری زیبا، آرامبخش و با وقار است که چشم هر بیننده ای را در نگاه اول به سوی خود جلب می کند. از ویژگی عالی این آشپزخانه، جزیره سفید چند منظوره ای است که با کانتر طوسی پوشانده شده است. در هنگام طراحی آشپزخانه، ایده جزیره چند منظوره را در گوشه ذهن خود داشته باشید زیرا اپن جزیره نه تنها باعث زیباتر شدن آشپزخانه می شود بلکه بسیار کاربردی است.

 

این مطلب را حتما بخوانید: کابینت چوبی مدرن; کابینت تمام چوب [مدل های جدید را میتوانید اینجا ببینید!]

 

 

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی مدرن

 

درخشندگی در عین سادگی و به کار بردن رنگ های خنثی از ویژگیهای کابینت مدرن می باشد که امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. استفاده از متریال چوب می تواند احساس گرما و صمیمت را به فضای خنثی آشپزخانه  شما بیاورد. صندلی های بار چوبی و کفپوش و سقف چوبی ایده های بسیار خوبی هستند که می توانند فضای بی روح آشپزخانه را جانی دوباره ببخشند.

 

کابینت سفید نقره ای

کابینت سفید نقره ای

 

جزیره آشپزخانه دوبل نقطه کانونی این آشپزخانه معاصر می باشد که بسیار زیبا و قابل توجه است. جزایر دوبل چند منظوره بسیار کاربردی هستند و سطح گسترده ای از کانتر را در اختیار کاربر قرار می دهند که اشپزی را برای آنها راحت و لذت بخش می کنند.

 

کابینت سفید طوسی مات

ترکیب کابینت طوسی مات و سفید

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی مات البته به مقدار کمتر، همانند کابینت سفید براق می تواند با افزایش بازتابش نور تاثیر زیادی در بزرگنمایی و دلبازی فضا ایجاد کند. اگر دوست دارید تا رنگ سفید به عنوان رنگ غالب در فضای آشپزخانه، چشم نوازتر باشد، بهتر است کابینت ها را به رنگ سفید انتخاب کنید و کانتر و اکسسوری ها را به رنگ طوسی برگزینید. تصویر بالا، این ایده را به خوبی به تصویر کشیده است و می تواند برای شما الهام بخش باشد.

 

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت های گلاس سفید طوسی

 

اگر آشپزخانه ای کوچک و تاریک دارید، کابینت های گلاس سفید طوسی می تواند در بزرگنمایی و روشنایی فضا به شما بسیار کمک کند. کابینت های گلاس به دلیل ویژگی های منحصربه فرد و خاص خود می تواند با افزایش انعکاس نور،  توهم فضایی ایجاد کرده و باعث افزایش دید بصری شود.

 

طراحی متفاوت کابینت سفید طوسی

مدل کابینت جدید سفید طوسی

 

در اینجا یک طراحی متفاوت از کابینت سفید طوسی را مشاهده می کنید که می تواند به ایده رویایی شما نزدیک باشد. جنس کابینت ها از نوع کابینت های گلاس است که در آشپزخانه های مدرن و معاصر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در این آشپزخانه مشاهده می کنید ایده رنگ طوسی برای دیوار، ایده خوبی است زیرا باعث جذابیت بیشتر کابینت سفید آشپزخانه می شود.

 

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 

کابینت سفید طوسی

کابینت اشپزخانه سفید طوسی براق

 

کابینت سفید طوسی

طراحی آشپزخانه جی شکل با کابینت سفید طوسی

 

کابینت سفید طوسی

آشپزخانه جزیره ای با کابینت های سفید و کانتر خاکستری تیره

 

کابینت سفید طوسی روشن

کابینت سفید طوسی روشن

 

کابینت سفید طوسی مات

کابینت سفید طوسی تیره مات

 

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی به سبک مدرن

 

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی با کانتر سنگی

 

کابینت سفید طوسی

طراحی کابینت سفید طوسی به شکل ال

 

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین