مدل های جدید کابینت ممبران سفید صدفی را اینجا ببینید!!!

تاریخ : پنجشنبه, 23 مرداد 1399، : 4581، تعداد نظرات : 0

کابینت ممبران سفید صدفی از جدیدترین و زیباترین انواع کابینت ممبران می باشد که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه زیاد از آن می شنویم. کابینت ممبران رنگ سفید صدفی در گروه کابینت های کلاسیک قرار می گیرد و با یک طراحی فوق العاده، احساسی سرشار از آرامش را به فضای آشپزخانه القا می کند.

 

کابینت ممبران سفید صدفی

 

کابینت ممبران سفید صدفی ; مدرن و امروزی

 

ویژگیهای کابینت ممبران سفید صدفی مشابه با کابینت های سفید می باشد با این تفاوت که سفید صدفی رنگی مدرن و امروزی است و با هر سبک از دکوراسیون و اسباب آشپزخانه به آسانی ست می شود. در واقع کابینت های سفید صدفی رنگی طبیعی و خوشایند دارند که به فضا ظاهری تمیز و تازه می بخشد. این مدل کابینت برای هر آشپزخانه ای، کوچک یا بزرگ مناسب است البته زیبایی و جذابیت کابینت های سفید صدفی در آشپزخانه های بزرگ بیشتر به چشم می آید. در ادامه این مطلب از تکساز بیشتر با این مدل کابینت آشپزخانه ممبران آشنا خواهید شد و از دیدن نمونه هایی زیبا از کابینت های ممبران سفید صدفی لذت خواهید برد.

 

مدل های مختلف از کابینت ممبران سفید صدفی

 

کابینت ممبران سبکی نوظهور در صنعت کابینت آشپزخانه می باشد که به دلیل تنوع رنگ، طرح و مدل محبوبیت زیادی را کسب کرده است. کابینت ممبران که با نام کابینت وکیوم نیز شناخته می شود در واقع محصول کار با روکش وکیوم بر روی ورق خام ام دی اف است. حکاکی و منبت کاری های ظریف و زیبا از ویژگیهای بارز کابینت ممبران می باشد که توسط دستگاه های سی ان سی بر روی چوب ام دی اف انجام می شود. در گذشته این ریزه کاری ها بر روی کابینت های چوبی و با هنر دست هنرمندان انجام می شد که امروزه دیگر به دلیل هزینه گزاف خیلی مورد استقبال قرار نمی گیرد.

 

کابینت ممبران سفید صدفی

 

رنگ سفید صدفی از زیباترین رنگ هایی است که بر روی کابینت ممبران اجرا می شود. این رنگ که نمادی از روشنایی، تمیزی و پاکی است قابلیت این را دارد تا آشپزخانه شما را به فضایی دلنشین و پر طروات تبدیل کند.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید: کابینت سفید آشپزخانه را با چه رنگی ست کنم؟

 

کابینت ممبران سفید صدفی

 

در این تصویر نمونه ای زیبا از مدل کابینت ممبران سفید صدفی را مشاهده می کنید که به دلیل ظاهر یکدست سفید نور بیشتری را منعکس کرده و باعث بزرگنمایی فضای آشپزخانه می شود. درست است که رنگ سفید رنگی خنثی و روشن است ولی در طولانی مدت می تواند خسته کننده و  حتی کسل کننده به نظر برسد از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از یراق آلات و دستگیره های زیبا، رنگ و رویی تازه به کابینت های سفید صدفی خود هدیه بدهید. اگرچه دستگیره های سفید با کابینت های ممبران سفید صدفی همخوانی بیشتری دارد ولی اگر کمی جسور باشید می توانید با انتخاب دستگیره های مشکی از جذابیت کنتراست و تضاد ایجاد شده لذت کافی ببرید.

 

کابیمن ممبران سفید صدفی

 

طراحی زیبای کابینت های ممبران سفید صدفی در این آشپزخانه جزیره ای بسیار چشمگیر و خیره کننده می باشد و جلوه ای شیک به فضا بخشیده است. کانتر مشکی انتخابی عالی برای کابینت ممبران سفید صدفی می باشد زیرا کنتراست سحر انگیز بین آنها، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

 

کابینمت ممبران سفید صدفی

 

طراحی کابینت های سفید صدفی نمایی زیبا به این آشپزخانه جی شکل داده است. درخشندگی دستگیره های طلایی بر زیبایی کابینت های سفید می افزاید و فضای آشپزخانه را دلنشین می کند. رنگ طلایی نماد اشرافیت و تجمل محسوب می شود و ترکیب سفید طلایی فضای آشپزخانه شما را لوکس و پر زرق و برق جلوه می دهد.

 

کابینت ممبران سفید صدفی

 

در اینجا یک طراحی متفاوت، ساده و در عین حل زیبا از کابینت ممبران سفید صدفی را مشاهده می کنید که برای آشپزخانه های کوچک مناسب است. کابینت های یکدست سفید نور بیشتری را بازتاب می کنند و فضا را از اندازه واقعی خود بزرگتر نشان می دهند. صفحه کابینت مشکی نیز می تواند از سردی و بی روحی فضا بکاهد. ترکیب سفید مشکی از ترکیبات رنگی پرطرفدار است که در هر فضایی، کوچک یا بزرگ کارایی لازم را دارد.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید: با این 6 ترفند، آشپزخانه کوچک خود را بزرگتر نشان بدهید!

 

 

کابینت ممبران سفید صدفی

 

اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید و در انتخاب کابینت آشپزخانه دچار تردید هستید ما به شما کابینت ممبران سفید صدفی را پیشنهاد می دهیم. زیرا کابینت آشپزخانه ممبران فضای زیادی را اشغال نمی کند، بیشتر لوازم آشپزخانه را پوشش می دهد و شما می توانید به دلخواه و با توجه به نیاز خود ابعاد آن را سفارش بدهید. انتخاب بین کابینتی مناسب از نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید زیرا بر جلوه کابینت آشپزخانه تاثیر می گذارد. اگرچه بیشتر طراحان رنگ سفید را برای بین کابینتی آشپزخانه های کلاسیک توصیه می کنند ولی در این آشپزخانه زیبایی ترکیب بین کابینتی قهوه ای با کابینت ممبران سفید صدفی بسیار چشمگیر است.

 

کابینت ممبران سفید صدفی

 

کابینت ممبران به دلیل دلیل پوشش لایه پی وی سی کاملا ضد آب است و تمیز کردن آن به آسانی انجام می شود. اگر کابینت ممبران سفید صدفی را برای آشپزخانه خود انتخاب کرده اید به این نکته توجه داشته باشید که لکه ها در کابینت های رنگ روشن بیشتر نمود پیدا می کنند از این رو شما باید در فاصله های زمانی کوتاه، سطوح کابینت را لکه گیری کرده و درزهای بین کابینت را از گرد و غبار پاک کنید. مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت از ویژگیهای بارز انواع کابینت ممبران می باشد پس در هنگام تمیز کردن هیچ نگرانی به خود راه ندهید.

 

کابینت ممبران سفید طلایی

 

اگرچه کابینت ممبران از لحاظ قیمت نسبت به کابینت آشپزخانه ام دی اف گرانتر است ولی هر دو اینها در صنعت کابینت سازی جزو کابینت های اقتصادی محسوب می شوند. کابینت ممبران در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی و ساخته می شوند. البته کابینت ممبران کلاسیک محبوبیت بیشتری دارد زیرا علاقه مندان به سبک کلاسیک دیگر لازم نیست هزینه زیادی پرداخت کنند.

 

کابینت ممبران سفید صدفی

 

در اینجا مدلی زیبا از کابینت ممبران سفید صدفی کلاسیک را مشاهده می کنید که حکاکی ومنبت کاریهای کار شده بر روی آن نمایی لاکچری در فضای آشپزخانه ایجاد کرده است. اگر به تجملات و زرق وبرق علاقه وافری دارید، از رنگ طلایی برای تاج، سرستون ها و دیگر منبت کاری های روی کابینت استفاده کنید. با انتخاب کابینت ممبران سفید طلایی، انرژی، شادابی و احساس زندگی را یه فضای آشپزخانه خود بیاورید.

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین