8 نمونه سنگ کابینت گرانیت زیبا مناسب برای آشپزخانه

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 20 خرداد 1399، : 7837، تعداد نظرات : 0

سنگ کابینت گرانیت از محبوب ترین انواع مختلف سنگ کابینت در سراسر جهان به شمار می آیند. سنگ کابینت گرانیت دارای ویژگیهای بی نظیری از قبیل زیبایی و استحکام، تمیز کردن آسان و مهمتر از همه مقاومت بالا در برابر گرما و خراش می باشند. سنگ گرانیت به دلیل پالت رنگ طبیعی و نزدیکی سطح سختی آن به الماس، یک متریال ایده آل برای صفحه کابینت آشپزخانه، سنگ اپن و جزیره محسوب می شود.

 

سنگ کابینت گرانیت

 

تنوع زیاد طرح و رنگ سنگ گرانیت دست شما را برای انتخاب سنگ روی کابینت و جزیره  باز می گذارد و بهتر است بدانید که سنگ های گرانیتی برای انواع دکوراسیون آشپزخانه از مدرن و معاصر گرفته تا سنتی و کلاسیک مناسب می باشد. به عنوان نمونه ترکیب کابینت آشپزخانه هایگلاس براق مدرن با کانتر آشپزخانه گرانیتی بسیار خیره کننده و سحر انگیز است. شما با انتخاب سنگ کابینت گرانیتی می توانید از سطحی ماندگار بهره مند شوید که در صورت مراقبت صحیح، زیبایی و درخشندگی آنها سالهای سال بر اشپزخانه شما حاکم خواهد بود.

اگر به دنبال یک سنگ زیبا، لوکس و مناسب برای تکمیل بازسازی خانه خود هستید، سنگ گرانیت کابینت می تواند یکی از گزینه های برتر شما باشد. مطمئن باشید سنگ گرانیت روی کابینت همان چیزی خواهد بود که وجود آن را برای آشپزخانه زیبای خود تصور می کردید. گرانیت دارای طیف وسیعی از رنگ ها، رگه ها و الگوهای طبیعت است. امروزه در عصر تکنولوژی شما می توانید برای انتخاب سنگ مناسب برای خانه خود، نمونه ها را در سایت های مختلف و حتی فروشگاه ها بررسی کنید. در این مطلب از تکساز کابینت با 8 نمونه مختلف از سنگ گرانیت آشپزخانه برای روی کابینت آشنا خواهید شد که می توانند نظر شما را جلب کرده و بر زیبایی آشپزخانه شما بیافزایند.

 

انواع سنگ گرانیتی روی کابینت آشپزخانه

 

1. سنگ کابینت گرانیتی سفید با رگه های تیره

 

کابینت با سنگ گرانیتی سفید با رگه های تیره

کابینت با سنگ گرانیتی سفید با رگه های تیره

 

در تصویر بالا سنگ کابینت گرانیت سفید از انواع سنگ گرانیت کابینت با رگه های تیره مشاهده می کنید که با کابینت روکش چوب قهوه ای در تضاد می باشد و کنتراست بین آنها باعث جذابیت و زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه شده است. طراح از سنگ گرانیت برای کانتر جزیره نیز استفاده کرده که ترکیب آن با جزیره عالی به نظر می رسد. همچنین نورپردازی خوب بالای جزیره بر درخشش و جلوه ی این کانتر گرانیتی لوکس افزوده است.

 

2. کابینت با صفحه کابینت گرانیتی سیاه

 

کابینت با سنگ گرانیتی سیاه

کابینت با صفحه گرانیتی سیاه

 

این آشپزخانه بزرگ دارای یک کانتر آشپزخانه گرانیتی آنتیک سیاه است که در تصویر خاکستری به نظر می رسد. همانطور که در بالا مشاهده می کنید ترکیب سنگ گرانیتی سیاه با کابینت آشپزخانه سنتی سفید و قهوه ای خیره کننده است و نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. طراح این آشپزخانه لوکس با قرار دادن صندلی های بار خاکستری در زیر جزیره توانسته است تضاد و کنتراست جذابی با کانتر گرانیتی سیاه ایجاد کند.

 

3. سنگ گرانیتی آبی روی کابینت

 

سنگ گرانیتی آبی برای کابینت های قهوه ای

سنگ گرانیتی آبی برای کابینت های قهوه ای

 

سنگ گرانیتی آبی، ظاهری دراماتیک و مستحکم دارد و با وجود رگه های روشن و تیره بسیار چشمگیر جلوه می کند. این نمونه از سنگ گرانیتی برای پروژه داخلی و خارجی از جمله صفحه کابینت و اپن جزیره و محوطه سازی در مناطق با آب و هوای متغیر و همچنین قسمت های دیگر خانه مانند دیوارپوش و کفپوش نیز توصیه می شود. طراح این آشپزخانه لاکچری با انتخاب سنگ گرانیتی آبی بر روی سطح کابینت های قهوه ای، بهترین تصمیم را گرفته است چراکه ترکیب آنها در این فضای کلاسیک بسیار زیبا و دیدنی است.

 

4. سنگ گرانیتی مناسب برای آشپزخانه معاصر

 

آشپزخانه به سبک معاصر با سنگ گرانیت

آشپزخانه به سبک معاصر با سنگ گرانیت سفید با رگه های روشن

 

همانطور که قبلا گفتیم سنگ گرانیت برای روی کابینت همه ی آشپزخانه ها با سبک های مختلف مناسب است و به دلیل تنوع طرح و رنگی با هیچ سبکی منافات ندارند. از آنجا که رنگهای خنثی مانند سفید، تم غالب آشپزخانه های معاصر را تشکیل می دهند، طراح این آشپزخانه زیبا، کانتر گرانیتی سفید با رگه های روشن را برای این جزیره معاصر انتخاب کرده است. طراحی این جزیره نیز به نوبه ی خود متفاوت و زیباست. اگر به دنبال یک جزیره شیک با فضای ذخیره سازی زیاد هستید، این جزیره می تواند الهام بخش آشپزخانه شما شود. همچنین قرار دادن گیاهان سبز در بالای جزیره نیز ایده ی خیلی خوبی است چرا که علاوه بر تلطیف هوا، احساس آرامش و شادابی را نیز به افراد خانه القا می کند.

 

5. سنگ کابینت گرانیتی با رگه های طلایی

 

کابینت آشپزخانه با صفحه گرانیت طلایی

کابینت آشپزخانه با صفحه گرانیت طلایی

 

ایده ای منحصر به فرد برای یک طراحی آشپزخانه کوچک! همانطور که در تصویر مشاهده می کنید کابینت های چوبی تیره به خوبی با کانترهای گرانیتی جفت شده اند. پس هرگز تصور نکنید که کانترهای گرانیتی تنها در آشپزخانه های بزرگ جلوه می کنند و برای فضاهای کوچک خوب به نظر نمی رسند. این تصور کاملا نادرست است زیرا شما با انتخاب سنگ گرانیتی زیبا و درخشان می توانید باعث زیباتر شدن آشپزخانه کوچک خود شوید.

 

6. صفحه کابینت گرانیتی با رگه های صورتی

 

سنگ گرانیت برای کانتر کابینت آشپزخانه، جزیره و دیوارپوش

سنگ گرانیت برای کانتر کابینت آشپزخانه، جزیره و دیوارپوش

 

از ویژگیهای بارز این آشپزخانه کلاسیک که بسیار چشمگیر به نظر می رسد، انتخاب سنگ گرانیت برای کانتر کابینت آشپزخانه، جزیره و دیوارپوش می باشد. تضاد و کنتراست آنها با کابینت های قهوه ای کلاسیک و کفپوش چوبی بی نظیر است. طراح از لامپ های ال ای دی و آویزهای سقفی زیبا برای نورپردازی این آشپزخانه کلاسیک استفاده کرده است. با کمی دقت مشاهده خواهید کرد که ترکیب رنگ آویزهای بالای جزیره با کانتر گرانیت جزیره کاملا هماهنگ است و همین بر زیبایی فضا افزوده است.

 

7. صفحه کابینت گرانیتی با رگه های سبز

 

صفحه کابینت گرانیتی با رگه های سبز

صفحه کابینت گرانیتی با رگه های سبز

 

این سنگ گرانیتی با رگه های سبز واقعا زیبا و چشم نواز است هر چند که این موضوع به سلیقه افراد بستگی دارد. آیا در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید؟ خوب، اگر این کانترهای آشپزخانه گرانیتی همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، هر چه سریعتر با تکساز کابینت تماس بگیرید زیرا قطعاً زیبایی مسحور کننده ای دارد.

 

8. صفحه کابینت گرانیتی درخشان

 

کابینت های سیاه و سفید با صفحه کابینت گرانیتی براق

کابینت های سیاه و سفید با صفحه کابینت گرانیتی براق

 

کابینت های سیاه و سفید این آشپزخانه کاملا با این صفحه کابینت گرانیتی براق مطابقت دارد. برای زیبایی بیشتر شما می توانید از انواع کابینت ام دی اف براق در فضای آشپزخانه استفاده کنید. البته لوستر صنعتی بالای جزیره انتخابی مناسب برای دکوراسیون  این آشپزخانه مدیترانه ای می باشد.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین