کابینت هایگلاس سفید ; آشپزخانه رویایی با انتخاب کابینت سفید های گلاس

تاریخ : دوشنبه, 21 مهر 1399، : 999، تعداد نظرات : 0

رنگ سفید همواره به عنوان یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار کابینت آشپزخانه در اولویت قرار می گیرد به خصوص اگر به دنبال طراحی آشپزخانه مدرن هستید، می توانید با انتخاب کابینت های گلاس سفید، یک آشپزخانه رویایی داشته باشید. اندازه آشپزخانه شما هر اندازه که باشد، کابینت سفید های گلاس براق قابلیت این را دارند تا محیط تاریک و کسل کننده را به فضایی پر جنب و جوش، روشن و درخشانی تبدیل کنند که دوست دارید زمان بیشتری از روز را در آنجا بگذرانید.

 

کابینت های گلاس سفید ترکیب با رنگ آبی

 

همانطور که می دانید رنگ سفید باعث دلبازی و بزرگنمایی فضا در دکوراسیون داخلی می شود و طراحان، کابینت سفید را برای افزایش دید بصری پیشنهاد می دهند. شما می توانید کابینت هایگلاس سفید خود را به صورت تک رنگ و یا ترکیب با رنگ های متضاد و یا هماهنگ انتخاب کنید که این دیگه به سلیقه و خواسته شما بر می گردد.

 

کابینت های گلاس سفید با جزیره سفید مشکی

 

کابینت های گلاس سفید مشکی یک ترکیب رنگ پرطرفدار می باشد که نمونه ای زیبا از آن را در اینجا مشاهده می کنید. ترکیب زیبای جزیره سفید مشکی جلوه ای متفاوت و چشم نواز به کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید بخشیده که باعث جذابیت بیشتر فضای آشپزخانه نیز شده است.

 

کابینت های گلاس سفید

 

شما همچنین می توانید از رنگ مشکی در ترکیب کابینت ها استفاده کنید. به این صورت که نیمی از کابینت ها به رنگ سفید و نیمی دیگر به رنگ مشکی. همچنین استفاده از دیوارپوش و اکسسوری های مشکی مانند لوستر آشپزخانه در کنار کابینت های سفید، ایده ی خوبی است که نمایی جذاب و تماشایی به فضای آشپزخانه می بخشد.

 

این مطلب را از دست ندهید: بهترین و پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس از نگاه مشتریان

 

 

کابینت های گلاس سفید با چوب

 

ترکیب کابینت های گلاس سفید با چوب نیز یک ترکیب ایده آل و عالی برای افرادی است که به طبیعت و متریال زنده چوب علاقه وافری دارند. شما می توانید کابینت های خود را ترکیبی از چوب و سفید های گلاس انتخاب کنید یا از متریال چوب برای کانتر آشپزخانه، شلف دیواری، صندلی های بار و ... استفاده کنید.

 

کابینت های گلاس سفید با کانتر چوبی

 

نمونه زیبایی از این ترکیب را در تصویر بالا مشاهده می کنید. طراح این آشپزخانه شیک و جذاب علاوه بر ترکیب چوب و های گلاس برای کابینت ها از چوب برای کانتر و شلف دیواری نیز استفاده کرده است. اگر می خواهید رنگ سفید آشپزخانه تان بیشتر باشد می توانید در کنار کابینت های تمام سفید تنها از کفپوش چوبی استفاده کنید.

 

کابینت های گلاس سفید طلایی

 

ترکیب سفید طلایی یکی دیگر از ترکیبات سفید است که نمایی لاکچری و بسیاری اشرافی دارد. زیبایی و جذابیت کابینت های گلاس سفید طلایی به اندازه ای است که می تواند همه ی نگاه ها را به سوی خود جلب کند. این ترکیب انتخابی عالی برای خانم های خانه داری است که بر روی دکوراسیون آشپزخانه خود وسواس و تعصب دارند و می خواهند فضایی شیک و همه پسند داشته باشند. این مدل کابینت آشپزخانه انتخابی مناسب برای آشپزخانه های کوچک و کم نور است زیرا به دلیل قدرت بالای بازتابش نور های گلاس، فضای آشپزخانه بیش از انتظار شما روشن و دلباز و پرقدرت دیده می شود. بهتر است از رنگ طلایی برای شیرآلات، دستگیره کابینت، لوستر و دیوار بین کابینتی استفاده کنید.

 

 

در این رابطه بخوانید: جدیدترین مدل های کابینت های گلاس سفید طلایی + ویژگی ها و نحوه مراقب

 

 

کابینت های گلاس سفید خاکستری

 

شاید سوال کنید رنگ دیوارها چطور؟ طراحان رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری، کرم و ... را برای دیوارهای آشپزخانه هایی که با کابینت های گلاس سفید طراحی شده اند، پیشنهاد می دهند. ترکیب زیبا و آرام بخش سفید خاکستری را امروزه به خصوص در آشپزخانه های مدرن بسیار دیده می شود. در تصویر بالا نمونه ای از این ترکیب شیک و چشم نواز را مشاهده می کنید. دیوارهای خاکستری در کنار سفید های گلاس بسیار عالی به نظر می رسند و باعث دلبازی، روشنا و بزرگنمایی فضا می شوند. اگر آشپزخانه ای تاریک و کوچک دارید، حتما این ایده را در گوشه ای از ذهن خود نگه دارید.

 

کابینت هایگلاس سفید با کانتر تیره

 

و اما کانتر آشپزخانه؟ جسور باشید و از جذابیت کنتراست و تضاد سفید مشکی برای زیبایی بیشتر دکوراسیون اشپزخانه خود استفاده کنید. از این رو کانتر مشکی بهترین گزینه برای کانتر های گلاس سفید می باشد. شما می توانید از سنگ طبیعی مانند مرمر یا گرانیت و یا سنگ مصنوعی کورین و کوارتز برای کانتر آشپزخانه استفاده کنید. سنگ ها علاوه بر زیبایی و استحکام به ارزش آشپزخانه شما نیز اضافه می کنند.

 

کابینت های گلاس سفید مشکی

 

 البته کانتر سفید با رگه سیاه و خاکستری نیز در کنار های گلاس سفید، جلوه ای لوکس و دیدنی ایجاد می کند. نمونه زیبایی از این ایده را در تصویر بالا مشاهده می کنید. البته طراح از این مدل سنگ علاوه بر کانتر جزیره آشپزخانه برای دیواربین کابینتی نیز استفاده کرده است. آویز متفاوت و چشمگیر بالای جزیره باعث شده است تا آشپزخانه نمایی خیره کننده و سحرانگیز داشته باشد.

 

های گلاس سفید

 

 

کابینت آشپزخانه های گلاس سفید

 

 

های گلاس سفید


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین