بهترین و پرطرفدارترین رنگ و ترکیب رنگ کابینت هایگلاس

تاریخ : یکشنبه, 6 مهر 1399، : 8512، تعداد نظرات : 0

انتخاب رنگ کابینت های گلاس می تواند همانند بسیاری از افراد، دغدغه شما نیز باشد. تنوع بالای رنگ کابینت های گلاس باعث می شود تا انتخابی سخت داشته باشید. بهترین رنگ کابینت هایگلاس چیست؟ پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس کدام است؟ قبل از هر انتخابی بهتر است با ما در این مطلب از تک ساز همراه شوید تا بتوانید با یافتن پاسخ این سوالات و با در نظر گرفتن تمام زوایا و سلیقه خود یک انتخاب عالی داشته باشید.

 

رنگ کابینت های گلاس

 

رنگ کابینت های گلاس

 

همانطور که می دانید رنگ ها به دلیل خصوصیات قابل توجه، ویژگی های خود را بر محیط القا کرده و تاثیری مستقیم بر دکوراسیون آشپزخانه می گذارند. انتخاب مناسب رنگ کابینت آشپزخانه هایگلاس باعث می شود تا کابینت ها نه تنها عملکرد خوبی داشته باشند، بلکه عالی به نظر برسند. اگر گشت کوتاهی در سایت های فروش کابینت بزنید، مطمئنا تنوع زیاد رنگ و طرح کابینت های گلاس شما را شگفت زده خواهد کرد. این مدل کابینت ها در طیف وسیعی از رنگ های تیره گرم و روشن سرد، و رنگ های خنثی تولید و به بازار عرضه می شوند. قدرت بالای بازتابش نور، مهمترین ویژگی هایگلاس به شما می آید و باعث محبوبیت زیاد آن شده است. این ویژگی به روشنی، دلبازی و بزرگنمایی فضای اشپزخانه بسیار کمک می کند.

 

بهترین رنگ کابینت هایگلاس

 

میزان نور، سبک و بزرگی و کوچکی آشپزخانه شما در انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه هایگلاس تاثیری مستقیم دارد. اگر اشپزخانه ای کوچک و تاریک دارید، رنگ های روشن و براق مانند سفید بهترین انتخاب می باشند ولی برای اشپزخانه های بزرگ هیچ محدودیت انتخابی وجود ندارد. خاصیت بازتابش نور در کابینت های گلاس روشن چند برابر عمل می کند و آشپزخانه را بزرگ و جادار نشان می دهد. همچنین اگر کابینت های تک رنگ را دوست ندارید می توانید از رنگ های ترکیبی سفید مشکی، سفید قرمز، سفید طلایی و ... استفاده کنید. اصولا رنگ بندی کابینت های گلاس ترکیبی نمایی جذاب و شیک به فضای آشپزخانه می بخشند.

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

 

های گلاس سفید، بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس سفید

سفید رنگی روشن، تمیز و پاک است که به عنوان یکی از بهترین رنگ های کابینت های گلاس معرفی می شود. با انتخاب این رنگ، آشپزخانه روشن، دلباز و زیبا خواهید داشت که بسیار بزرگ و جادار جلوه می کند. کابینت های گلاس سفید برای آشپزخانه های کوچک مناسب تر هستند زیرا به دلیل درخشندگی و قابلیت زیاد بازتاب نور، فضای اشپزخانه را بزرگتر جلوه می هند و در کل مدل کابینت سفید بسیار پرطرفدار است.

 

رنگ کابینت های گلاس طوسی

 

کابینت های گلاس طوسی

امروزه کابینت های گلاس طوسی بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. طوسی رنگی خنثی است که به راحتی با دیگر رنگ ها ترکیب می شود و با سبک های مختلف اشپزخانه همخوانی دارد. اگر تصور می کنید دیدن این رنگ در طولانی مدت شما را خسته و کسل می کند، ما پیشنهاد می کنیم در کنار آن از رنگ های گرم یا سرد مانند زرد و آبی به عنوان تاکید استفاده کرده و ترکیبی جذاب ایجاد کنید.

 

کابینت های گلاس بز، بهترین رنگ کابینت هایگلاس

 

کابینت های گلاس بژ

رنگ بژ را نیز می توان به عنوان بهترین رنگ کابینت های گلاس نام برد. کابینت رنگ بژ به دلیل تم متفاوتی که دارد می تواند با رنگ های زیادی مانند سفید، خاکستری، قرمز، آبی، قهوه ای ترکیب شود. فرقی نمی کند کابینت شما مدرن باشد یا کلاسیک، رنگ بژ بر روی هر دو آنها به زیبایی دیده می شود و عملکرد خوبی دارد.

 

 قهوه ای بهترین رنگ کابینت هایگلاس

 

کابینت های گلاس قهوه ای

قهوه ای از جمله رنگ هایی است که همواره برای رنگ کابینت های گلاس مورد استقبال قرار می گیرد. کابینت های گلاس قهوه ای در آشپزخانه های کلاسیک و بزرگ بیشتر جلوه می کند و فضا را گرم و پر مهر نشان می دهد. بودن در این فضا بسیار لذت بخش است پس اگر به این رنگ علاقه دارید، در انتخاب آن تردید نکنید.

 

 نارنجی رنگ کابینت هایگلاس

 

کابینت های گلاس نارنجی

کابینت های گلاس نارنجی سلیقه من نیست ولی هستند افراد زیادی که از داشتن آن لذت می برند. رنگ نارنجی از گروه رنگ های گرم می باشد و به هر جایی که وارد می شود انرژی زیاد و شادی با خود به همراه می آورد. بهتر است از رنگ ترکیبی نارنجی سفید برای کابینت های گلاس استفاده کنید تا در دراز مدت دلزده نشوید.

 

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس

 

 

مشکی، پر طرفدارترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس مشکی

کابینت های گلاس مشکی بسیار زیبا و با ابهت دیده می شود و جلوه ای لوکس به فضای اشپزخانه می دهد. این رنگ کابینت های گلاس پر طرفدار انتخابی عالی برای اشپزخانه های بزرگ محسوب می شود ولی در فضاهای کوچک جذابیت زیادی ندارد. به یاد داشته باشید آثار لکه و ردهای دست بر روی کابینت های گلاس تیره نسبت به رنگ های روشن بیشتر نمایان است. پس اگر وقت کافی برای تمیز کردن زود به زود کابینت ها ندارید، قبل از انتخاب، بیشتر فکر کنید.

 

رنگ کابینت های گلاس طرح چوب

 

کابینت های گلاس طرح چوب

کابینت های گلاس طرح چوب ایده خوبی برای افرادی است که به طبیعت و چوب علاقه مند هستند. آشپزخانه های دکور شده با کابینت های گلاس طرح چوب، احساس گرما، صمیمیت و آرامش را به فضا القا می کنند و بر روی کابینت های کلاسیک زیبایی و جذابیت بیشتری دارند.

 

قرمز از رنگ های کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس قرمز

قرمز از دیگر رنگ های پرطرفدار کابینت های گلاس می باشد که شادابی و انرژی را به فضای آشپزخانه القا می کند. این مدل کابینت بیشتر برای آشپزخانه های مدرن و بزرگ پیشنهاد می شود. البته های گلاس قرمز برای طولانی مدت انتخاب خوبی نیست و شما را خسته و دلزده می کند بنابراین بهتر است با رنگ های دیگری نظیر سفید و مشکی ترکیب شود.

 

سبز، بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس سبز

سبز نماد طبیعت است و احساس خوب آرامش را با خود به همراه می آورد. شما می توانید از کابینت هایگلاس سبز در آشپزخانه مدرن خود به صورت یکدست استفاده کنید و یا با رنگ سفید ترکیب کنید. ترکیب سفید و سبز بسیار زیبا و دوست داشتنی است و لذت تماشای آن وصف ناپذیر است. هایگلاس سبز ایده خوبی  برای آشپزخانه سبک کلاسیک و سنتی نمی باشد هر چند که به سلیقه شما بستگی دارد.

 

آبی، پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس آبی

آبی از رنگ های عالی برای کابینت هایگلاس می باشد که زیبایی و آرامش آن باعث محبوبیتش شده است. کابینت های گلاس آبی در هر دو صورت تک رنگ و ترکیبی، جلوه ای شیک و جذاب به فضای اشپزخانه می بخشد. در اینجا طراح با انتخاب کانتر و کفپوش چوبی توانسته است تا از سردی فضا بکاهد و گرما را به فضای آشپزخانه بیاورد.

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس، زیبا و جذاب

 

 

سفید طلایی، بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس سفید طلایی

سفید طلایی ترکیبی سحرانگیز است که بر روی کابینت های گلاس به زیبایی هر چه تمام تر دیده می شود. در واقع کابینت هایگلاس سفید طلایی یکی از مدرن ترین نوع کابینت است که به دلیل زیبایی نفس گیر، همه ی نگاه ها را به خیره می کند. این مدل کابینت در عین سادگی و راحتی، نماد جلال و اشرافیت نیز می باشد. ترکیب سفید طلایی نه تنها بر روی کابینت های کلاسیک و چوبی کاربرد دارد، بلکه بر روی کابینت های گلاس مدرن نیز احساس شکوه و زیبایی را به فضای آشپزخانه القا می کند.

 

 سفید مشکی، بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس سفید مشکی

ترکیب سفید مشکی، یکی از بهترین ترکیب های رنگی است که در دکوراسیون داخلی خانه خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. جذابیت کنتراست های گلاس سفید مشکی بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما می افزاید و بر روی تمام سبک های از مدرن گرفته تا کلاسیک و سنتی به خوبی عمل می کند. های گلاس سفید طلایی با افزایش دیدی بصری فضای کوچک شما را بزرگ و دلباز نشان می دهد.

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس سفید سبز

 

کابینت های گلاس سفید سبز

سفید سبز ترکیبی عالی برای کابینت آشپزخانه می باشد و بر روی کابینت های گلاس، جلوه ای جذاب و متفاوت ایجاد می کند. اگر رنگ های ترکیبی را برای کابینت اشپزخانه خود ترجیح می دهید، حتما های گلاس سفید سبز را در لیست انتخابی خود داشته باشید. برای ایجاد ترکیب سفید سبز می توانید کابینت ها را سبز و از رنگ سفید برای کانتر و کفپوش استفاده کنید.

 

سفید اکلیلی، بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

های گلاس سفید اکلیلی یکی از جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه محسوب می شود که به دلیل اکلیل های زیبا و درخشانی که در ترکیب آن به کار رفته، نسبت به سایر مدل های هایگلاس براق و درخشنده تر دیده می شود. نمای لوکس های گلاس سفید اکلیلی، آشپزخانه مدرن شما را زیباتر جلوه می دهد. خبر خوب این است که کابینت های گلاس سفید اکلیلی علاوه بر زیبایی سحرانگیز، اگر به خوبی مراقبت شود، سالهای سال می تواند زینت بخش آشپزخانه مدرن شما باشد.

 

سفید قرمز ترکیب رنگ کابینت های گلاس، جذاب و شیک

 

کابینت های گلاس سفید قرمز

سفید قرمز، ترکیبی جذاب، شاد و پرانرژی است و یک ایده عالی برای آشپزخانه های مدرن و کوچک می باشد. های گلاس سفید قرمز درخشان و براق این قابلیت را دارد تا همه را عاشق خود کند و لذت تماشای آن را به شما اهدا کند. بهتر است رنگ سفید را به عنوان غالب و از قرمز به عنوان تاکید استفاده کنید. البته باز هم به سلیقه و نظر شما بستگی دارد.

 

سفید قرمز، ترکیب رنگ کابینت های گلاس شیک و امروزی

 

کابینت های گلاس مشکی قرمز

کابینت های گلاس مشکی قرمز به قدری با ابهت، جذاب و دوست داشتنی است که هر کسی را برای داشتن آن به وسوسه می اندازد. البته جلال و جذابیت های گلاس مشکی قرمز در آشپزخانه های بزرگ نسبت به فضاهای کوچک خیلی بیشتر است. اگر رنگ قرمز را برای کابینت ها انتخاب کردید، سنگ های کورین و گرانیت مشکی بهترین ایده برای کانتر می باشند.

 

 سفید طوسی جدیدترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت سفید طوسی یکی از جدیدترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس می باشد که بیشتر برای آشپزخانه های مدرن و معاصر استفاده می شود. سادگی، آرامش و ظرافت این ترکیب فضای آشپزخانه مدرن شما را به یک محیط دوست داشتنی و دنج تبدیل می کند. این ترکیب با افزایش دیدی بصری به بزرگتر دیده شدن آشپزخانه شما کمک می کند و انتخابی عالی برای آشپزخانه های کوچک می باشد. به یاد داشته باشید که کابینت سفید طوسی روشن و براق نسبت  کابینت سفید طوسی مات نور بیشتری را بازتاب داده و باعث بزرگنمایی و دلبازی فضا می شود. شما می توانید کابینت های خود را به صورت یکدست طوسی و سنگ گرانیت یا مرمر سفید را برای کانتر انتخاب کنید.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین