کابینت دو رنگ ; یک ترند داغ در طراحی داخلی آشپزخانه

تاریخ : دوشنبه, 26 آبان 1399، : 2491، تعداد نظرات : 0

کابینت دو رنگ در حال حاضر به یک ترند داغ در طراحی داخلی آشپزخانه تبدیل شده است. اگر می خواهید علاقه و تضاد بصری در آشپزخانه خود ایجاد کنید، کابینت دو رنگ شیک یک ایده عالی محسوب می شود زیرا به شما امکان می دهد تا تنوع رنگی را به آشپزخانه خود اضافه کرده و حتی می تواند به تأکید بر نقاط قوت فضای آشپزخانه شما کمک کند. با انتخاب کابینت های دورنگ از دیدن کنتراست و تضادها لذت ببرید و خود را از بودن در یک فضای یکنواخت نجات دهید.

یکی از محبوب ترین کاربردهای کابینت دو رنگ جدید ایجاد نقطه کانونی است. برای این کار می توانید یک رنگ شاد یا متضاد با کابینت ها برای جزیره و کاشی بین کابینتی انتخاب کنید. در این مطلب از تکساز به بررسی ویژگیها، مزایای کابینت دو رنگ و نکات مهم برای انتخاب ترکیب رنگی درست و صحیح می پردازیم. با ما همراه شوید و ضمن بالا بردن اطلاعات خود از دیدن بیش از 20 مدل کابینت دو رنگ جدید لذت ببرید.

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت تک رنگ بهتر است یا دو رنگ؟

 

خوب بهتر است قبل از اینکه به بررسی ویژگیها و مزایای کابینت دو رنگ بپردازیم به این سوال پاسخ بدهیم. کابینت تک رنگ بهتر است یا دو رنگ؟ ما قطعا نمی توانیم بگوییم کابینت تک رنگ بهتر است یا دو رنگ، زیرا انتخاب هر کدام به سلیقه و سبک آشپزخانه شما بستگی دارد. کابینت تک رنگ بیشتر برای سبک های کلاسیک و نئو کلاسیک مناسب است در صورتی که در آشپزخانه های مدرن و معاصر کابینت های دورنگ گزینه بهتری هستند. همچنین برای آشپزخانه های با متراژ پایین، کابینت تک رنگ مناسب ترین انتخاب به شمار می آید. زیرا علاوه بر اینکه در هزینه صرفه جویی می شود، جلوه و زیبایی بیشتری نیز در فضا ایجاد می کند.

 

منظور از کابینت دو رنگ چیست؟

 

شاید این سوال شما نیز باشد! منظور از کابینت دو رنگ این است که در دکوراسیون آشپزخانه از ترکیب دو رنگ مختلف در طراحی کابینت ها استفاد کنید. این ترکیب اشکال مختلف دارد. در بعضی موارد ، ممکن است به راحتی به آشپزخانه ای گفته شود که رنگ جزیره نسبت به کابینت ها متفاوت است. یا می تواند به آشپزخانه ای اشاره کند که نیمی از کابینت ها یک رنگ و نیمی دیگر سایه های متضاد است.

 

کابینت دو رنگ شیک

 

برخی از صاحبان خانه تصمیم می گیرند کابینت های رنگی خود را با کابینت های چوبی طبیعی ترکیب کنند. یا برخی دیگر کابینت ها را به صورت تک رنگ و سنگ اپن آشپزخانه را با رنگ متضاد زینت دهند. ترکیب های سفید و مشکی، سفید طوسی، سفید آبی، سفید و قهوه ای از بهترین ها هستند. به هر حال در سال های اخیر، بسیاری از صاحبان خانه متوجه شده اند که استفاده از کابینت شیک آشپزخانه دو رنگ راهی عالی برای ایجاد یک فضای آشپزخانه زیبا و شکیل است.

 

کابینت دو رنگ سفید طوسی

 

کابینت شیک دورنگ

 

مزایای کابینت های دو رنگ چیست و چگونه می تواند فضای آشپزخانه را تغییر دهد؟

 

چه چیزی کابینت های دو رنگ آشپزخانه را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است؟ اگرچه آنها مزایای زیادی دارند اما مهمترین مواردی که باید در نظر گرفت این است که:

 

کابینت دو رنگ جدید سفید و چوب

 

1.با انتخاب کابینت دو رنگ جدید جلوه زیباتری به دکوراسیون آشپزخانه ببخشید!

کابینت های دو رنگ می توانند ظاهر ساده ترین آشپزخانه ها را نیز زیبا و شیک جلوه بدهند. آنها می توانند ضمن افزایش دید بصری، ظاهری شیک و در عین حال آرامش بخش در فضا ایجاد کنند. گنجاندن یک طرح دو رنگ در آشپزخانه شما یک روش عالی برای افزایش فضا محسوب می شود.

 

کابینت دو رنگ شیک سفید و مشکی

 

2. ارزش مالی خانه را افزایش می دهد!

انتخاب از کابینت های دو رنگ در دکوراسیون اشپزخانه یک سرمایه گذاری به شمار می آید. از آنجا که در حال حاضر  این کابینت ها خیلی تو بورس هستند، داشتن این ظاهر در آشپزخانه شما راهی عالی برای جذب خریداران بالقوه است. اگر تصمیم دارید خانه خود را به فروش برسانید، کابینت های دو رنگ یک نسخه عالی را ایجاد می کنند زیرا می توانند با نمای جذاب و شیک خود نظر خریداران را به سوی خود جلب نمایند.

 

کابینت دو رنگ جدید سفید طوسی

 

3. آشپزخانه کوچک خود را بزرگتر نشان بدهید!

کابینت های دو رنگ راهی عالی برای ایجاد توهم فضا در آشپزخانه های کوچک محسوب می شوند. اگر کابینت های سفید را در بالا و کابینت های تیره تر را در پایین قرار دهید، چشم ها بلافاصله به سمت سایه روشن تر کشیده می شوند و به نظر می رسد فضای آشپزخانه شما از فضای واقعی بزرگتر است. کابینت رنگ بژ و سفید و همچنین کابینت سفید طوسی مدرن بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک می باشند. بهتر است از کابینت سفید های گلاس براق استفاده کنید زیرا نور بیشتری را بازتابش داده و فضا را بیش از انتظار شما بزرگ و دلباز نشان می دهد.

 

کابینت دو رنگ سفید و آبی

 

برای انتخاب ترکیب رنگی درست و صحیح کابینت دو رنگ، این نکات مهم را در نظر بگیرید!

 

1. نقطه کانونی خود را انتخاب کنید.

اولین کاری که باید هنگام انتخاب یک کابینت دو رنگ انجام شود این است که تصمیم بگیرید دقیقا کدام قسمت به نقطه کانونی تبدیل خواهد شد - یعنی بخشی از کابینت که متفاوت از بقیه باشد. بسیاری از صاحبان خانه ترجیح می دهند از جزیره آشپزخانه خود به عنوان نقطه کانونی استفاده کنند، اما این فقط یک گزینه است.

 

کابینت دو رنگ جدید و شیک

 

گزینه دیگر این است که برخی از کابینت هایی را انتخاب کنید که از بقیه به عنوان نقطه کانونی جدا شده باشند - مانند یک ردیف کابینت در امتداد یک دیوار یا کابینت هایی که یخچال را احاطه کرده اند. این ممکن است در آشپزخانه ای که تمام کابینت ها به هم نزدیک هستند - مانند آشپزخانه U شکل - به خوبی کار نکند، اما در آشپزخانه ای که کابینت ها طراحی منظمی ندارند می تواند گزینه خوبی باشد.

 

کابینت دو رنگ مدرن

 

2. رنگ ها را انتخاب کنید.

شاید انتخاب دو رنگ به نظر آسان برسد، اما یافتن دو سایه ای که به خوبی با هم ست شوند چالش برانگیز است. اینجاست که نگاه کردن به عکس ها به صورت آنلاین یا بهتر از این، با یک شرکت طراحی حرفه ای که می تواند نمونه هایی را به شما نشان دهد، بسیار مفید است.

 

کابینت دو رنگ سفید قهوه ای

 

یک رنگ جیغ و پررنگ می تواند در آشپزخانه فوق العاده به نظر برسد، اما اگر به آن علاقه ای ندارید، برای ایجاد یک آشپزخانه دو رنگ زیبا نیازی به انتخاب رنگ های پررنگ نیست. بسیاری از مشتریان برای ایجاد جلوه ای طبیعی تر، کابینت های سفید را با سایه چوبی ست می کنند. اغلب، این تغییرات ظریف رنگ بیشترین تأثیر بصری را در فضا ایجاد می کنند.

 

کابینت دورنگ شیک

 

3. کابینت های پایین را به رنگ تیره انتخاب کنید.

رنگ تیره کابینت های پایین به تعریف فضای آشپزخانه کمک می کند - اگر خانه شما از یک طرح مفهومی باز برخوردار باشد، این یک ویژگی عالی است. رنگ روشن تری که برای کابینت های بالایی استفاده می کنید می تواند فضای آشپزخانه شما را دلباز و جادار جلوه بدهد.

نکته: از انتخاب رنگ تیره برای کابینت های بالا خودداری کنید، مگر اینکه یک قسمت از کابینت ها را به عنوان ویژگی انتخاب کرده باشید. داشتن کابینت های بلند و تیره زیاد باعث می شود آشپزخانه تاریک و تنگ به نظر برسد.

 

کابینت دو رنگ سفید و مشکی شیک

 

4. جزئیات را فراموش نکنید.

اگر کابینت های دو رنگ را انتخاب می کنید، داشتن عنصری مهم است که این دو را با هم متحد کند. در بعضی موارد، این ممکن است به معنای انتخاب یک رنگ باشد ، سپس از سایه روشن آن در بالا و یک سایه تیره در پایین استفاده کنید. در موارد دیگر، این عنصر متحد کننده ممکن است سخت افزاری باشد که شما انتخاب می کنید. ما توصیه می کنیم برای جذابیت بیشتر از سخت افزارهای متناسب با یکدیگر استفاده کنید تا یکپارچه سازی طرح و فضای آشپزخانه شما بیشتر نمود پیدا کند.

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ آشپزخانه

 

کابینت دورنگ

 

کابینت دو رنگ جیغ

 

دکوراسیون اشپزخانه با کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ زیبا

 

آشپزخانه ای زیبا و آرام با کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ جدید و مدرن

 

کابینت دو رنگ آشپزخانه مدرن

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین