30 مدل کابینت شیک و مد روز برای دکوراسیون آشپزخانه

تاریخ : یکشنبه, 18 آبان 1399، : 2632، تعداد نظرات : 0

آیا می خواهید آشپزخانه ای متفاوت با نمایی زیبا و خیره کننده داشته باشید؟ باید بگویم که برای رسیدن به این هدف باید دکوراسیون آشپزخانه خود را با انتخاب کابینت شیک و جدید تکمیل کنید. آشپزخانه قلب خانه است – اگرچه شاید به نظر کلیشه ای برسد ولی یک حقیقت اثبات شده می باشد. تصور کنید برای میهمانی تمام خانه را بی عیب و نقص آماده کرده اید. شما در هر گوشه اتاق نشیمن صندلی راحتی ترتیب داده اید و میزهایی برای سرو میوه، شیرینی و غذاهای آماده تنظیم کرده اید - اما همه کجا جمع شدند؟ آشپزخانه ، البته! به نظر می رسد که آشپزخانه همیشه به عنوان ایستگاه مرکزی خانه عمل می کند. از آنجا که زمان زیادی را در این فضا می گذرانیم، بیایید آن را تا آنجا که ممکن است مدرن ، پر زرق و برق و جذاب بسازیم. در این مطلب از تکساز 30 ایده شگفت انگیز از کابینت شیک و جدید را مشاهده می کنید که جرقه تزئین آشپزخانه شما را می زند.

 

کابینت شیک و جدید

 

مدل های مختلف کابینت شیک و مدرن برای آشپزخانه

 

اهمیت نقش کابینت آشپزخانه در جذابیت دکوراسیون آشپزخانه غیر قابل انکار است و درنتیجه لازم است برای انتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت های آشپزخانه خود با حساسیت و دقت بیشتری تصمیم بگیرید. خوشبختانه امروزه کابینت ها در انواع مدل، جنس و رنگ های مختلف طراحی می شوند و هرآنچه را که شما می خواهید براحتی می توانید آن را آشپزخانه خود داشته باشید.

 

کابینت شیک و مدرن

 

کابینت شیک و مدرن

 

کابینت شیک و ساده

 

نکته ی مهمی که باید قبل از انتخاب کابینت شیک و مدرن به آن توجه کنید این است که کابینت شیک شما باید با سبک دکوراسیون آشپزخانه و رنگ و جنس سایر موجود در آشپزخانه مطابقت و همخوانی داشته باشد. طراحان مدل کابینت ممبران و روکش چوب را به عنوان یک کابینت شیک برای آشپزخانه هایی به سبک کلاسیک پیشنهاد می دهند. اگرچه قیمت کابینت روکش چوب از کابینت چوب طبیعی خیلی ارزانتر است ولی همان تاثیر را بر روی جذابیت فضای آشپزخانه شما می گذارد.

 

کابینت شیک و سفید

 

کابینت شیک سفید

 

برای فضاهای مدرن نیز کابینت شیک و ساده و البته سفید بهترین گزینه محسوب می شود. در سبک های مدرن و معاصر بیشتر از کابینت شیک و ساده با رنگ های خنثی استفاده می شود. کابینت هایگلاس و انواع کابینت ام دی اف جزو بهترین ها هستند و می توانند در اشپزخانه مدرن به عنوان یک کابینت شیک و ساده و در عین حال جذاب فوق العاده دیده شوند.

 

کابینت شیک و جدید برای آشپزخانه کوچک و بزرگ

 

انتخاب کابینت شیک برای آشپزخانه کوچک و بزرگ کار چندان سختی نیست و تنها کافیست کمی دقت کنید و با توجه به سبک ، متراژ و نور آشپزخانه یک انتخاب عالی داشته باشید. در آشپزخانه های بزرگ و پرنور ما هیچ محدودیتی برای انتخاب کابینت شیک و مدرن نداریم و تنها در فضاهای کوچک و کم نور، تصمیم گیری برای انتخاب این مدل کابینت کمی بادشواری همراه است.

 

کابینت شیک و جدید

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک سفید

 

کابینت های گلاس و ام دی اف می تواند گزینه ای خوب از انواع مدل کابینت شیک برای آشپزخانه کوچک شما باشد. براقیت و درخشش بالا از مزایای کابینت های گلاس است که باعث افزایش دید بصری در فضا می شود. بنابراین کابینت سفید های گلاس  برای آشپزخانه های کوچک و تاریک مناسب تر است زیرا فضا بزرگتر از اندازه، دلباز و روشن نشان می دهد. البته اگر کابینت های کلاسیک مانند ممبران یا روکش چوب را ترجیح می دهید، بهتر است از رنگ های روشن این نوع کابینت برای اشپزخانه کوچک خود استفاده کنید. کابینت شیک و سفید ممبران گزینه خوبی است که می توانید سالها از دیدن ان لذت ببرید.

نکته: اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید کابینت انزو نیز انتخاب خوبی است زیرا این مدل کابینت شباهت زیادی به کابینت ممبران دارد و بیشتر به رنگ سفید تولید می شود با این تفاوت که مقدار و جنس متریال‌های‌ به کار رفته در ساخت کابینت انزو از جمله مغزی، روکش و یراق‌الات بیشتر و مرغوب‌تر از کابینت ممبران است. 

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک مدرن

  

کابینت های گلاس برای اشپزخانه های بزرگ و مدرن نیز یک کابینت شیک به شمار می آید البته بهتر است از نوع مات و رنگ های تیره این نوع کابینت استفاده کنید. همچنین انتخاب کابینت های دو رنگ مانند سیاه و سفید نیز زیبایی خاص خود را دارد. این نوع ترکیب رنگ کابینت شیک برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است و باعث جذابیت و زیباتر دیده شدن فضا می شود. پیشنهاد می کنم جسور باشید و امتحان کنید!

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک سفید

 

رنگ کابینت از دیگر عواملی است که باعث جذابیت دکوراسیون آشپزخانه شما می شود. اگر دوست دارید کابینت شیک و مدرن برای آشپزخانه کوچک خود انتخاب کنید، رنگ های خنثی از بهترین ها هستد. همواره کابینت شیک سفید مانند کابینت سفید طلایی و مدل کابینت ام دی اف سفید بسیار پرطرفدار هستند زیرا انها باعث دلبازی و بزرگنمایی فضا می شوند و حس خوب ارامش را به فضا القا می کنند. رنگ های تیره و مات برای اشپزخانه های بزرگ مناسب تر هستند و جلوه ای متفاوت به فضا می بخشند. در ادامه مدل های بیشتری از کابینت شیک در دکوراسیون آشپزخانه مشاهده می کنیم.

 

کابینت شیک

 

کابینت شک و مدرن

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک و جدید

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک و مدرن

 

کابینت شیک و جدید

 

کابینت شیک

 

کابینت آشپزخانه شیک

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک

 

کابینت شیک و جدید

 

کابینت شیک


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین