کابینت آشپزخانه قهوه ای

تاریخ : یکشنبه, 11 خرداد 1399، : 1280، تعداد نظرات : 0

 رنگ کابینت به آشپزخانه روح و زندگی می بخشد، البته این نظریه ای است که بیشتر طراحان داخلی با آن موافق هستند زیرا جدا از دیوارپوش (بک اسپلش) تنها موردی که در آشپزخانه می توانیم از رنگ آن در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کنیم، کابینت ها هستند. بیشتر اوقات، کابینت های آشپزخانه به رنگ های خنثی انتخاب می شوند و در این میان این انتخاب ها، رنگ قهوه ای بسیار رایج و پر طرفدار است.

 

کابینت آشپزخانه قهوه ای

کابینت آشپزخانه قهوه ای

 

نظر شما در مورد کابینت آشپزخانه قهوه ای چیست؟

 

خوب، برای بسیاری، قهوه ای به راحتی با شکلات و زمین مرتبط می شود. اگر چه رنگ ها به اندازه شکلات نمی توانند شیرین باشند، اما در مورد دکوراسیون داخلی، قهوه ای می تواند بهترین دوست شما باشد. کابینت آشپزخانه قهوه ای علاوه بر اینکه زیبایی و جذابیت خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد، احساسی سراسر آرامش را نیز به فضا القا می کند. از همه مهمتر این مدل کابینت هرگز از مد نمی افتد و علاوه بر سبک کلاسیک برای فضاهای مدرن نیز انتخابی عالیست. موافقید؟

اگر اینطور نیست، چرا ما به برخی فضای داخلی با رنگ قهوه ای با لذت نگاه می کنیم؟ به یاد داشته باشید رنگ قهوه ای در طراحی کابینت آشپزخانه ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و علیرغم انتقادهای زیاد به کسلی و خسته کنندگی آن، این رنگ دراماتیک قابلیت انعطاف پذیری سحرانگیزی با سایر رنگ ها دارد. در این مطلب از تکساز ما قصد داریم طراحی های مختلفی از کابینت های آشپزخانه قهوه ای را به شما نشان دهیم. با ما تا انتها همراه شوید شاید که در انتهای مطلب عاشق این رنگ شوید.

 

مدل های مختلف کابینت آشپزخانه قهوه ای

 

 

 آشپزخانه مدرن سنتی با کفپوش چوبی و کابینت های قهوه ای

 آشپزخانه مدرن سنتی با کفپوش چوبی و کابینت های قهوه ای

 

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید این آشپزخانه مدرن سنتی با کفپوش چوبی و کابینت های قهوه ای بسیار عالی به نظر می رسد. تضاد و کنتراست بین کابینت های تیره با کانتر و دیوارپوش روشن باعث زیبایی و جذابیت بیشتر فضای آشپزخانه شده است. از ویژگیهای آشپزخانه های انتقالی ترکیب کابینت سنتی چوبی ساده با دستگیره های مدرن می باشد که با رنگ خنثی، فضایی گرم و مطبوع در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کند.

 

در این رابطه بخوانید: آشپزخانه مدرن سنتی چه ویژگی هایی دارند؟

 

 

کابینت آشپزخانه یو شکل به رنگ قهوه ای

کابینت آشپزخانه یو شکل به رنگ قهوه ای

 

طراح این آشپزخانه یو شکل، کابینت های ام دی اف قهوه ای را برای دکوراسیون این آشپزخانه زیبا انتخاب کرده است. ترکیب رنگ قهوه ای کابینت ها با خاکستری کفپوش بر زیبایی طراحی آشپزخانه افزوده است و می تواند ایده مناسبی برای آشپزخانه کوچک شما نیز باشد.

 

آشپزخانه کلاسیک با کابینت قهوه ای

آشپزخانه کلاسیک با کابینت قهوه ای

 

کابینت های قهوه ای در این آشپزخانه کلاسیک با وجود نور طبیعی و ویژگی های چشمگیر به زیبایی هر چه تمام تر دیده می شوند. این مدل کابینت های قهوه ای با ساختار سنتی در آشپزخانه های کلاسیک بسیار باشکوه و شیک دیده می شود. فراموش نکنید رنگ های مشکی، قهوه ای، خاکستری، سفید و طوسی روشن از رنگ های غالب در دکوراسیون آشپزخانه های کلاسیک می باشند. انواع کابینت ممبران، کابینت اشپزخانه وکیوم و کابینت آشپزخانه انزو در گروه کابینت های کلاسیک قرار دارند. 

 

کابینت آشپزخانه قهوه ای با وسایل استیل براق

کابینت آشپزخانه قهوه ای با وسایل استیل براق

 

وسایل استیل ضد زنگ موجود در این آشپزخانه با کابینت های قهوه ای به خوبی مطابقت دارد. به نظر شما این عالی نیست که در هر قسمت از فضای آشپزخانه وسایلی براق مشاهده می کنید؟ اگر شما نیز دوست دارید در دکوراسیون آشپزخانه خود، وسایل استیل براق از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند، بهتر است رنگ قهوه ای را برای کابینت آشپزخانه انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می کنید ترکیب اینها با هم بسیار زیبا، دیدنی و چشم نواز است.

 

 

آشپزخانه مدرن با کابینت های طرح دار قهوه ای

آشپزخانه مدرن با کابینت های طرح دار قهوه ای

 

طراح خلاق این آشپزخانه مدرن با استفاده از کابینت های طرح دار قهوه ای، این آشپزخانه را به زیبایی هر چه تمام تر دکور کرده است. ترکیب سنگ و چوب جزیره داراز از دیگر ویژگیهای طراحی این آشپزخانه باریک می باشد که در کنار بافت زیبای کابینت های قهوه ای هر نگاهی را به سوی خود جلب می کند.

جزیره آشپزخانه دراز بهترین انتخاب برای آشپزخانه های بزرگ و باریک محسوب می شود که می تواند یک فرصت عالی برای طراحی یک دکوراسیون کاربردی و زیبا را برای شما به وجود آورد. نورپردازی مناسب جزیره آشپزخانه از جمله مواردی است که هرگز نباید آن را نادیده بگیرید. برای انجام آن بهتر است با استفاده از دو یا چند لوستر و یا آویز در بالای اپن جزیره یک نورپردازی اصولی و مناسب را اجرا کنید.

 

کابینت آشپزخانه قهوه ای مناسب آپارتمان

کابینت آشپزخانه قهوه ای مناسب آپارتمان

 

این مدل کابینت آشپزخانه قهوه ای برای آپارتمان بسیار مناسب می باشد. زیرا طراحی آنها به گونه ای است که تا سقف ادامه دارد و فضای ذخیره سازی زیادی را ایجاد می کند. اگر تصور می کنید انتخاب رنگ قهوه ای برای کابینت های بلند مناسب نیست و باعث می شود تا فضای اشپزخانه دلگیر و خسته کننده به نظر برسد، ما به شما پیشنهاد می دهیم تا با انتخاب دیوارپوش و کفپوش های روشن، تعادل را برقرار کنید.

 

آشپزخانه بزرگ مدرن با کابینت دو رنگ قهوه ای و سفید

آشپزخانه بزرگ مدرن با کابینت دو رنگ قهوه ای و سفید

 

در تصویر بالا دکوراسیون یک آشپزخانه بزرگ مدرن را مشاهده می کنید که از دو رنگ قهوه ای و سفید برای کابینت های آشپزخانه استفاده شده است. ترکیب کابینت سنتی چوبی قهوه ای با کابینت های مدرن سفید بسیار زیبا و دوست داشتنی است و نمی توان نقش آنها را در دکوراسیون آشپزخانه نادیده گرفت. گرما و صمیمت کابینت های قهوه ای و تمیزی و روشنایی کابینت های سفید در کنار هم می تواند جلوه ای منحصربه فرد به فضای دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد.

 

کابینت های قهوه ای با کانتر و بک اسپلش سنگی سفید

کابینت های قهوه ای با کانتر و بک اسپلش سنگی سفید

 

کابینت های قهوه ای با کانتر و بک اسپلش سنگی سفید در دکوراسیون این آشپزخانه عالی به نظر می رسد. همچنین سقف چوبی این آشپزخانه زیبا توانسته احساس دراماتیکی را به فضا القا کند. چوب و سنگ از جمله متریال های طبیعی هستند که در طراحی آشپزخانه های سنتی و کلاسیک بسیار زیاد دیده می شود. ترکیب زیبای جزیره چوبی با کانتر سنگی، آن را به نقطه کانونی این آشپزخانه تبدیل کرده و جلوه ای خاص و لوکس به فضای اشپزخانه بخشیده است.

 

بیشتر بخوانید : کانتر آشپزخانه (با انواع کانتر آشپزخانه آشنا شوید; کارنترهای جدید و مدرن)

 

سنگ های مرمر، گرانیت و کورین بهترین انتخاب برای کانتر و جزیره آشپزخانه به شمار می آیند زیرا علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم و با دوام هستند. علیرغم این مزایا ولی باید در نگهداری از انها کوشا باشید زیرا ریختن مواد اسیدی مانند آب گوجه و پرتقال بر سطح کانتر آسیب می رساند و آثار لکه آنها نیز ممکن است براحتی از روی کانتر پاک نشود.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین