کابینت آشپزخانه سنتی

تاریخ : پنجشنبه, 25 اردیبهشت 1399، : 1923، تعداد نظرات : 0

کابینت های آشپزخانه سنتی هرگز از سبک خارج نمی شوند. کابینت های آشپزخانه فقط کاربردی نیستند بلکه یک عنصر طراحی به آشپزخانه شما نیز اضافه می کنند. فرقی نمی کند به دنبال یک آشپزخانه مدرن و یا سنتی آشپزخانه باشید، مهم این است که کابینت های آشپزخانه با سبک شما مطابقت داشته باشند.

طراحی منحصربه فرد کابینت سنتی شامل زیبایی، حداکثر فضای ذخیره سازی، فضای نمایشگر و جزئیات جذاب مورد علاقه هر نسلی می باشد و سالیان سال می تواند احساسی سرشار از گرما و صمیمیت را به شما القا کند. ظرافت با کابینت های آشپزخانه سنتی مطابقت دارد. ویژگی اصلی آشپزخانه به سبک سنتی، توجه به جزئیات و استفاده از لوازم جانبی تزئینی است و باید به هر کجای یک آشپزخانه سنتی نگاه که می کنید، یک عنصر زینتی، طراحی معماری یا قطعات تقویت شده با لوازم تزئینی وجود داشته باشد.

 

کابینت سنتی آشپزخانه

 

کابینت آشپزخانه مناسب می تواند سبک و کارایی آشپزخانه شما را تکمیل کند. کابینت شما باید چیدمان آشپزخانه شما، پیشخوان ها و همچنین وسایل آشپزخانه شما را تعریف کند. علی رغم افزایش طرح های معاصر و خانه های مدرن، آشپزخانه های سنتی هنوز هم در میان محبوب ترین سبک های آشپزخانه قرار دارند. پالت رنگ اصلی و طراحی با شکوه آنها فضایی زیبا را ایجاد می کند که مطمئناً برای مدت طولانی در جریان ترندهای برتر سبک قرار خواهد گرفت.

 

انواع مدل کابینت سنتی چوبی و ایرانی آشپزخانه

 

کابینت سنتی آشپزخانه

 

کابینت های آشپزخانه سنتی نسبت به کابینت های آشپزخانه مدرن تیره تر و حجیم تر هستند. کابینت های سنتی چوبی از نظر بافت ظاهری به سبک روستیک نزدیک هستند و با آشپزخانه هایی با طراحی طبقه باز و پنجره های چوبی بسیار خوب کار می کند. آنها ظریف و کاربردی هستند و هنوز هم جزو محبوب ترین طراحی ها به حساب می آیند.کابینت های سنتی از جنس چوب های مختلف ساخته می شوند و بر خلاف کابینت های طراحی مدرن، کابینت های سنتی از جزئیات و تزئینات بیشتری استفاده می کنند. کابینت های سنتی چوبی معمولاً به رنگهای غنی و عمیق و از چوب هایی مانند چوب ماهون یا گیلاس ساخته می شوند.

 

کابینت سنتی چوبی خاکستری تیره

 

کابینت سنتی چوبی

 

انواع کابینت روکش چوب در آشپزخانه های سنتی در اولویت هستند زیرا متریال چوب به فضا روح می دهد و باعث می شود تا افراد خانواده چند ساعتی را در طول روز با آرامش در این فضا برای صرف غذا و پخت و پز سپری کنند. همچنین کابینت های سنتی، حس نوستالژی را در افراد خانواده به وجود می آورند.

تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک آشپزخانه سنتی را نشان می دهد که کابینت سنتی چوبی با درب های شیشه ای از زیبایی های دکوراسیون این آشپزخانه به شمار می روند. این مدل کابینت سنتی برای نمایش ظروف، وسایل لوکس و آنتیک یک انتخاب عالی هستند البته بهتر است از کابینت های شیشه ای با شیشه شفاف استفاده کنید. این مدل کابینت سنتی برای آشپزخانه های کوچک یک گزینه مناسب محسوب می شوند زیرا فضا را دلباز و روشن تر نشان می دهند.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید : کابینت آشپزخانه روکش چوب + قیمت، مزایا و معایب

 

 

کابینت سنتی سفید روشن

 

کابینت سنتی سفید

 

ترکیب کابینت های سنتی باز و بسته از ویژگی های بارز این آشپزخانه می باشند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید کابینت سفید این آشپزخانه سنتی به صورت قفسه های باز و بسته طراحی شده است. رنگ سفید کابینت سنتی در دکوراسیون داخلی این آشپزخانه باعث ایجاد درخشندگی، افزایش نور، آرامش و نشان دهنده ی تمیزی و پاکی شده است. طراح برای اینکه کمی از سردی و بی روحی محیط بکاهد، کانتر مشکی را برای کابینت های سنتی چوبی انتخاب کرده است زیرا صفحات کابینت مشکی با کابینت های سفید در تضاد بوده و با ایجاد یک کنتراست جذاب و چشمگیر بر زیبایی کابینت های سنتی افزوده است.

 

کابینت سنتی آبی

 

کابینت سنتی آبی

 

برخی تصور می کنند که در آشپزخانه های سنتی از کابینت های رنگی مانند آبی خبری نیست و مغایر با ویژگیهای آشپزخانه های سنتی می باشد، درصورتیکه این یک تصویر کاملا غلط است. همانطور که در این اشپزخانه مشاهده می کنید کابینت های سنتی آبی تیره بلند و براق با طراحی کلاسیک بر جذابیت این آشپزخانه سنتی افزوده اند. این کابینت های سنتی بلند در عین زیبایی، بسیار کاربردی هستند و از فضا به بهترین نحو استفاده کرده اند.

 

کابینت سنتی چوبی قهوه ای

 

کابینت سنتی چوبی قهوه ای

 

در تصویر بالا یک نمونه زیبا از کابینت چوبی را مشاهده می کنید که کاملا با فضای سنتی دکوراسیون آشپزخانه در تطابق است. دیوارهای سفید و کانترتاپ سنگی اجازه می دهند تا گرمای کابینت های چوبی صنوبر برجسته شود. کابینت چوبی سفارشی به عنوان یک نقطه کانونی عمل می کند و یخچال را برای یک منطقه مناسب برای تهیه مواد غذایی در اختیار شما می گذارد.

چوب از متریال های پرمصرف در آشپزخانه های سنتی محسوب می شود و مورد علاقه افرادی است که طبیعت را چون جان دوست دارند. این کابینت های چوبی با طراحی سنتی، احساس گرما و صمیمیت را با خود به فضای آشپزخانه می آورند. اپن جزیره چوبی با کانتر سنگی از زیبایی های این آشپزخانه سنتی محسوب می شود که مزایای بسیاری دارد. جزیره آشپزخانه بر علاوه بر افزودن سطح آشپزخانه، برای جمع های دوستانه و خانوادگی، نوشیدن یک چای داغ عصرگاهی و حتی سرو غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کابینت سنتی ایرانی

 

کابینت سنتی ایرانی

 

کابینت سنتی ایرانی دارای طرح های کلاسیک، رنگ های گرم، غنی و خطوط متقارن می باشد. از گذشته تا به حال طراحی کابینت سنتی ایرانی یکی از محبوب ترین سبک ها برای تزئین دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی بوده است. کابینت سنتی ایرانی ترکیبی از عناصر طراحی متنوع از دوره های مختلف را شامل می شود. کابینت های سبک سنتی با بهره گیری از بهترین ها از چندین دهه طراحی آشپزخانه و قرن ها طراحی داخلی، به شما اطمینان و تحقق می بخشند که از داشتن کلاسیک نهایی می توان لذت برد.

آشپزخانه های سنتی برای تأثیرگذاری طراحی شده اند. آنها دارای منحنی ها، جزئیات تزئین شده و رنگ های غنی و عمیق هستند. کابینت های سنتی ایرانی حس آرامش، دلپذیری دیداری و کیفیت برتر را به بیننده القا می کنند. برای زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه خود در کنار کابینت های سنتی از یراق آلات و دستگیره های تزیینی و کفپوش چوبی استفاده کنید زیرا ترکیبی بی نظیر و دوست داشتنی را برای شما رقم می زند.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین