بهترین رنگ کابینت ممبران ; رنگ بندی کابینت ممبران...

تاریخ : یکشنبه, 6 مهر 1399، : 4903، تعداد نظرات : 0

انتخاب رنگ کابینت از جمله مسائلی است که نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کند و باید به گونه ای باشد که در داراز مدت کسل و خسته کننده به نظر نرسد و همچنان زینت بخش آشپزخانه باشد. کابینت ممبران از انواع کلاسیک به شمار می آید که به دلیل استحکام، زیبایی و تنوع رنگ، امروزه در آشپزخانه های ایرانی جایگاه خود را پیدا کرده است. در این مطلب از تکساز در مورد رنگ کابینت ممبران، بهترین و جدیدترین رنگ کابینت ممبران و نحوه انتخاب رنگ کابینت ممبران صحبت خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

 

بهترین رنگ کابینت ممبران

بهترین رنگ کابینت ممبران سفید مشکی

 

رنگ کابینت ممبران و نحوه انتخاب رنگ کابینت ممبران

 

رنگ کابینت بهترین گزینه برای تغییر نمای دکوراسیون اشپزخانه می باشد، به این معنا که شما می توانید با انتخاب بهترین رنگ کابینت، حال و هوای آشپزخانه خود را متحول سازید. باید بگویم که انتخاب مناسب رنگ کابینت ممبران به عوامل مختلفی مانند سبک دکوراسیون خانه، نور فضا، وسایل و لوازم آشپزخانه، اقلام دکوری و تزئینی و .... بستگی دارد. شاید رنگ کابینت ممبران انتخابی شما زیبا و جذاب باشد ولی برای آشپزخانه شما اصلا مناسب نباشد و نتواند انتظار شما را برآورده کند.

 

 کرم سمپل رنگ ممبران

 

 

اصولا رنگ های روشن از کاتالوگ رنگ کابینت ممبران گزینه ای عالی برای آشپزخانه های کوچک و تاریک می باشند ولی در آشپزخانه های بزرگ، محدودیت انتخاب رنگ کمتری داریم. با همه ی اینها به یاد داشته باشید که سلیقه و نظر شما در اولویت است زیرا شما هر روز آنها را می بینید پس رنگی را انتخاب کنید که ضمن رعایت اصول انتخاب رنگ به سلیقه شما نزدیک باشد.

 

بهترین رنگ کابینت ممبران

 

کاتالوگ رنگ  کابینت ممبران

 

 

کابینت ممبران سفید

سفید یکی از پرکاربردترین رنگ ها برای کابینت ممبران می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. مهمترین خاصیت ممبران سفید این است که به خوبی با دیگر وسایل آشپزخانه هماهنگ می شود و ترکیبی شیک و دوست داشتنی را ایجاد می کند. البته اگر تصور می کنید ممبران سفید به تنهایی زیبا به نظر نمی رسد، براحتی می توانید با رنگ های دیگر ترکیب کنید. کابینت ممبران سفید طلایی، سفید صدفی و سفید قهوه ای از بهترین ها هستند و قابلیت این را دارند تا جلوه ای لوکس و خیره کننده به فضای آشپزخانه شما بدهند.

 

کابینت ممبران سفید طلایی بهترین ترکیب رنگ ممبران

 

کابینت ممبران سفید طلایی

ترکیب رنگ سفید با طلایی یک ترکیب ایده ال از سمپل رنگ ممبران برای افرادی است که می خواهند آشپزخانه ای لوکس و اشرافی داشته باشند. زیبایی و جذابیت ممبران سفید طلایی واقعا نفس گیر است و گزینه ای عالی برای آشپزخانه های بزرگ و به خصوص کوچک می باشد. در ترکیب سفید طلایی بهتر است رنگ سفید را برای کابینت و برای درخشش بیشتر از اکسسوری های طلایی مانند دستگیره ها، شیرآلات، آویزها و ... استفاده کنید. رنگ سفید کابینت به دلیل خاصیت بازتابش نور در روشنی و بزرگنمایی فضای کوچک شما  بسیار تاثیر گذار است و می تواند فضای کوچک آشپزخانه شما را بسیار روشن و لوکس جلوه بدهد.

 

ممبران سفید صدفی  جدیدترین ترکیب رنگ ممبران

 

کابینت ممبران سفید صدفی

سادگی و زیبایی در کنار ظرافت ممبران سفید صدفی، آن را به یکی از دوست داشتنی ترین ترکیب رنگ کابینت ممبران تبدیل کرده است. زمانی این واقعیت برای شما ملموس خواهد شد که آن را با چشمان خود در فضایی بزرگ و پرنور مشاهده کنید. البته ممبران سفید صدفی در آشپزخانه های کوچک نیز، عملکردی منحصربه فرد دارد و شما را شگفت زده می کند. ویژگی این مدل کابینت بسیار شبیه به کابینت های سفید می باشد با این تفاوت که سفید صدفی رنگی مدرن و امروزی است و با هر سبک از دکوراسیون و اسباب آشپزخانه به آسانی ست می شود. در واقع کابینت های سفید صدفی رنگی طبیعی و خوشایند دارند که به فضا ظاهری تمیز و تازه می بخشد.

 

ترکیب رنگ کابینت ممبران، قهوه ای گرم و صمیمی

 

کابینت ممبران قهوه ای

رنگ قهوه ای نمایی جذاب و پر قدرت به فضای آشپزخانه می بخشد و در ترکیب با رنگ های کرم و سفید زیبایی دوچندان ایجاد می کند. کابینت ممبران قهوه ای امروزه به خصوص در بین افراد علاقه مند به چوب بسیار محبوب است و به عنوان بهترین رنگ برای کابینت ممبران شناخته می شود. زیرا این مدل کابینت از کابینت های چوبی ارزانترند و هرگونه ابزار و حکاکی که روی چوب و سنگ انجام می شود، بر روی آنها نیز اعمال می گردد. شباهت کابینت های ممبران قهوه ای به کابینت های چوبی از ویژگی های بسیار خوبی است که به آشپزخانه شما ارزش می بخشد.

 

 

مشکی بهترین رنگ کابیت ممبران

 

کابینت ممبران مشکی

اگر به دنبال رنگی با ابهت و مجلل برای کابینت آشپزخانه خود هستید، باید بگویم که کابینت ممبران مشکی همه ی آن چیزی است که شما می خواهید. اگرچه ممبران مشکی بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد ولی به هیچ وجه انتخاب عالی برای آشپزخانه های کوچک نمی باشد. اگر به این رنگ علاقه زیادی دارید، بهتر است آن را با رنگ سفید ترکیب کرده و از آن به عنوان رنگ تاکید در آشپزخانه کوچک خود استفاده کنید. به عنوان نمونه ترکیب کابینت سفید با کانتر سنگی مشکی بی نظیر است و زیبایی افسانه ای آن همه نگاه ها را به سوی خود جلب می کند.

 

طوسی طلایی، بهترین ترکیب رنگ کابینت ممبران

 

کابینت ممبران طوسی

طوسی از گروه رنگ های خنثی است که در هر دو سبک مدرن و کلاسیک به کرات دیده می شود و گزینه ای عالی برای این مدل کابینت جدید به شمار می آید. کابینت ممبران طوس، احساس خوب آرامش را به فضا القا می کند ولی در مقابل در دراز مدت ممکن است خسته و کسل کننده به نظر آید. اگر این احساس رو دارید، بهتر است با استفاده از رنگ های تاکیدی گرم و سرد، جان و روحی دوباره به فضای آشپزخانه خود بدهید. انتخاب وسایل دکوری رنگی، یک جزیره آشپزخانه رنگی زیبا و یا خرید چند صندلی بار شاد و خوش رنگ می تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را دگرگون سازد. ممبران طوسی برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است و در هر دو فضا، زیبایی خاص و متفاوت خود را به رخ بیننده می کشد. 

 

بهترین رنگ کابینت وکیوم

کابینت وکیوم به کابینت کابینت ممبران شباهت زیادی دارد. این مدل کابینت از نظر رنگ بسیار متنوع می باشد و همانند ممبران قابلیت ابزار خوری و امکان حکاکی بر روی آن وجود دارد. از این رو بهترین رنگ کابینت وکیوم نیز مانند ممبران شامل رنگ های سفید، قهوه ای، مشکی و طوسی می باشد.

 

در ادامه مدل های بیشتری از ممبران خواهیم دید.

 

 سفید قهوه ای، ترکیب رنگ کابینت ممبران شیک

 

کرم قهوه ای بهترین ترکیب رنگ کابینت ممبران

 

صدفی بهترین رنگ برای کابینت وکیوم

 

کرم طلایی بهترین ترکیب رنگ کابینت وکیوم


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین