بهترین رنگ و ترکیب رنگ های کابینت ام دی اف

تاریخ : یکشنبه, 6 مهر 1399، : 6430، تعداد نظرات : 0

رنگ کابینت بعد از انتخاب متریال کابینت آشپزخانه در اولویت دوم قرار می گیرد. امروزه با وجود آشپزخانه های اپن و دید کاملی که به فضای نشیمن دارند، مدل، طراحی و از همه مهمتر رنگ کابینت آشپزخانه در چیدمان و دکوراسیون خانه شما تاثیر بسزایی دارد. ام دی اف به عنوان یکی از رایج ترین و محبوب ترین متریال های کابینت آشپزخانه شناخته می شود که به دلیل تنوع طرح و رنگ هیچ محدودیتی را در انتخاب برای کاربران ایجاد نمی کند. اگر شما نیز کابینت ام دی اف را برای آشپزخانه خود انتخاب کرده اید، مطمئنا این سوالات ذهن شما را به خود مشغول می کند.

کابینت ام دی اف چه رنگی خوبه؟ رنگ کابینت ام دی اف جدید چیست؟ و یا بهترین رنگ کابینت ام دی اف چه رنگیه؟

ما را در این مطلب از تکساز کابینت همراهی کنید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

رنگ کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف مدرن سفید

 

کابینت ام دی اف چه رنگی خوبه؟

 

ما دقیقا نمی توانیم بیان کنیم که کابینت ام دی اف چه رنگی خوبه؟ برای پیدا کردن پاسخ درست این سوال باید ابعاد، سبک و نورپردازی آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. به طور معمول، کابینت های کلاسیک و سنتی با رنگ های کرم و سفید، جلوه ی بهتری از خود نشان می دهند و در مورد کابینت های مدرن تر مانند ام دی اف، رنگ های روشن و رنگ های متضاد بهترین عملکرد را دارند. بنابراین سبک طراحی کابینت، انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه را برای شما راحت تر می کند.

برای آشپزخانه های بزرگ شما با طیف وسیعی از رنگ های تیره و روشن برای رنگ کابینت ام دی اف روبرو هستید که می توانید به صورت تکی و یا ترکیبی استفاده کنید. اما انتخاب رنگ برای آشپزخانه های کوچک و تاریک سخت است. بهترین رنگ کابینت ام دی اف برای فضاهای کوچک، رنگ های روشن و براق می باشد.

 

کابینت ام دی اف سفید

آشپزخانه جزیره ای زیبا با کابینت ام دی اف

 

هنگامی که شما به ظاهر آشپزخانه خود توجه می کنید، رنگ کابینت ها قسمت بزرگی از ظاهر فضا و احساس شما را نشان می دهند. از آنجا که آنها فضای وسیعی از دید بصری را اشغال می کنند، بسیار مهم است که رنگ کابینت ام دی اف با بقیه قسمت های آشپزخانه مانند دیوارها و کفپوش همخوانی داشته باشند. از همه مهمتر، کابینت آشپزخانه شما باید رنگی باشد که دوست دارید. بهترین رنگ همان رنگی است که شما دوست دارید. ولی اگر بخواهیم کلی بیان کنیم رنگ های روشن نسبت به رنگ های تیره فضا را بزرگ و پرنورتر جلوه می دهند.

 

در هنگام انتخاب بهترین رنگ کابینت ام دی اف، حتما این نکات را در نظر بگیرید!!!

 

1.ابعاد آشپزخانه

متراژ و ابعاد آشپزخانه از نکات کلیدی است که در هنگام انتخاب رنگ کابینت باید در نظر بگیرید. همانطور که در بالا گفتیم رنگ های روشن و براق بهترین رنگ کابینت برای فضاهای کوچک به شما می آیند چرا که با افزایش دید بصری در بزرگنمایی فضا بسیار کارساز هستند. اما انتخاب رنگ در فضاهای بزرگ اسان تر است زیرا تمام تناژهای رنگ کابینت ام دی اف، تیره یا روشن، مات یا براق زیبایی خاص خود را دارند و به نگاه و سلیقه شما بستگی دارند.

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف با دستگیره های خطی و نقطه ای

 

2. روشنایی و نورپردازی آشپزخانه

دومین نکته ای که قبل از انتخاب رنگ کابینت ام دی اف باید مورد توجه قرار بگیرد، میزان نور و نوع نورپردازی آشپزخانه است. مسلما رنگ های تیره و مات برای فضاهای تاریک و کم نور، گزینه مناسبی برای رنگ کابینت نیستند و رنگ های تیره برای فضاهای روشن و با نورپردازی عالی پیشنهاد می شود.

 

3. رعایت نظم رنگی

رعایت نظم رنگی از دیگر نکاتی است که در هنگام انتخاب رنگ کابینت باید به آن توجه کنید. با ایجاد هماهنگی رنگ کابینت با لوازم بزرگ آشپزخانه، دیوارها و کفپوش، آشپزخانه ای یک دست و زیبا داشته باشید.

 

4. تمیزکاری و نگهداری

مدت زمانی که برای پاکیزگی و تمیزی کابینت آشپزخانه اختصاص می دهید نیز در انتخاب رنگ کابینت تاثیر می گذارد. اگر شاغل هستید و زمان کافی برای مراقبت و پاکیزگی کابینت ها ندارید، بهتر است تم های تیره و مات را برای رنگ کابینت در نظر بگیرید زیرا آثار لکه آب، چربی و گرد و خاک کمتر بر روی آنها مشخص است. 

 

بهترین رنگ کابینت ام دی اف

 

کابینت ام دی اف کرم

کابینت ام دی اف کرم

 

 

کابینت ام دی اف کرم تنالیه زرد

کابینت رنگ کرم را می توان یکی از بهترین رنگ های کابینت ام دی اف معرفی کرد. رنگ کرم رنگی خنثی و آرام بخش است که حس و حال مدرن در فضای آشپزخانه به وجود می آورد. کانتر های مشکی و قهوه ای ترجیحا سنگ، زیبایی سحرانگیزی به این نوع کابینت می دهند. این رنگ به دلیل تناژ زرد باعث افزایش اشتها می شود و انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک می باشد زیرا علاوه بر زیبایی به بزرگنمایی فضا نیز کمک می کند.

 

کابینت ام دی اف قهوه ای

کابینت ام دی اف قهوه ای

 

 

کابینت ام دی اف قهوه ای

قهوه ای از گروه رنگ های گرم و بیشتر در آشپزخانه های کلاسیک دیده می شود. کابینت قهوه ای زیبا، گرم و شیک به نظر می رسد و انتخابی مناسب برای افرادی که به تم های تیره علاقه بیشتری دارند. البته کابینت قهوه ای برای آشپزخانه های بزرگ بهتره زیرا این رنگ باعث دلگیری و تاریکی فضا می شود. ولی اگر آشپزخانه ای کوچک دارید و می خواهید کابینتی به رنگ قهوه ای داشته باشید، بهتر است به صورت ترکیبی استفاده کنید. ترکیب سفید قهوه ای گزینه ای عالی برای آشپزخانه های کوچک است که نمونه ای از آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

 

 

کابینت ام دی اف ترکیبی سفید قهوه ای

ترکیب سفید قهوه ای ترکیبی دلنشین و دوست داشتنی برای کابینت آشپزخانه می باشد که در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک به زیبایی دیده می شود. قهوه ای برعکس سفید رنگی گرم و در کنار سفید یک تعادل خوب ایجاد می کند. کانتر سفید باعث جلوه ی بیشتر کابینت های سفید قهوه ای می شود و فضا را روشن و دلباز نشان می دهد.

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی لوکس

 

 

کابینت ام دی اف ترکیبی سفید مشکی

کابینت سفید مشکی ترکیبی زیبا و لوکس است که امروزه در آشپزخانه های مدرن به کرات دیده می شود. کنتراست و تضاد جذاب بین این دو رنگ جلوه ای شیک و متفاوت به فضای آشپزخانه می بخشد. این مدل کابینت برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است و شما می توانید مانند تصویر بالا رنگ مشکی را برای کابینت ها و اپن جزیره و رنگ سفید را برای کانتر و دیگر اکسسوری ها انتخاب کنید. البته اینکه کدام را رنگ را به عنوان غالب در نظر بگیرید به سلیقه شما و بزرگی فضا بستگی دارد. برای اشپزخانه های کوچک بهتر است رنگ غالب را سفید و برای تاکید از رنگ مشکی استفاده کنید تا اشپزخانه ای شیک، دلباز و روشن داشته باشید.

 

جدیدترین رنگ کابینت ام دی اف

 

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید

 

 

کابینت ام دی اف سفید

رنگ سفید محبوبترین رنگ برای کابینت اشپزخانه است که بر روی همه ی کابینت ها از کلاسیک و سنتی گرفته تا معاصر و مدرن عملکردی عالی دارد. رنگ سفید نشانه تمیزی، روشنایی و پاکی است که از گذشته تا به الان مورد توجه طراحان و صاحبان خانه بوده است. این مدل کابینت به دلیل داشتن تم خنثی، به آسانی با سبک های مختلف دکوراسیون و لوازم جانبی رنگارنگ هماهنگ می شود. شاید همه با کابینت سفید در آشپزخانه موافق نباشند ولی سادگی و جذابیت آن چیزی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. کابینت سفید فضای آشپزخانه را بسیار شیک و زیبا جلوه می دهد و با افزایش دید بصری باعث بزرگنمایی فضاهای کوچک می شود.

 

کابینت ام دی اف خاکستری

کابینت ام دی اف خاکستری

 

 

کابینت ام دی اف خاکستری

خاکستری رنگی کلاسیک و جذاب که برای کابینت های آشپزخانه های مدرن انتخابی مناسب است. رنگ خاکستری تناژهای مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و ابعاد آشپزخانه خود آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال کابینت خاکستری روشن برای فضاهای کوچک و کم نور و خاکستری تیره برای آشپزخانه های بزرگ و روشن پیشنهاد می شود. رنگ خاکستری به تنهایی بسیار تاثیر گذار است و می تواند آشپزخانه شما را روشن، جذاب، مدرن و امروزی جلوه بدهد البته اگر تصور می کنید این رنگ در طولانی مدت ممکن است برای شما کسل و خسته کننده شود می توانید به صورت ترکیبی مانند ترکیب سفید طوسی برای رنگ کابینت ام دی اف استفاده کنید.

 

کابینت ام دی اف سفید خاکستری

کابینت ام دی اف سفید خاکستری

 

 

کابینت ام دی اف ترکیبی سفید طوسی

کابینت سفید طوسی یکی از جدیدترین رنگ های کابینت ام دی اف است که امروزه محبوبیت زیادی را در بین طراحان و صاحبان منزل کسب کرده است. طراحان معمولا ترکیب سفید خاکستری را برای کابینت های مدرن پیشنهاد می دهند اگرچه بر روی این مدل کابینت کلاسیک نیز به خوبی می نشیند. زیبایی، سادگی و آرامش این ترکیب به قدری دوست داشتنی است که می تواند هر کسی را وسوسه کند.

 

کابینت ام دی اف کرم قهوه ای

کابینت ام دی اف کرم قهوه ای

 

 

کابینت ام دی اف کرم قهوه ای

ترکیب کرم قهوه ای بیشتر برای کابینت ام دی اف کلاسیک استفاده می شود هر چند این ترکیب رنگ به کابینت های مدرن نیز جلوه ای لوکس و مجلل می بخشد. رنگ کرم به تنهایی ممکن است باعث یکنواختی و رنگ قهوه ای باعث دلگیری فضا شود بنابراین ترکیب کرم قهوه ای ترکیبی ایده آل برای رنگ کابینت آشپزخانه محسوب می شود. بهتر است رنگ غالب را با توجه به میزان نوردهی و روشنایی آشپزخانه خود را انتخاب کنید به این معنا که رنگ قهوه ای برای آشپزخانه های بزرگ و کرم برای فضاهای کوچک مناسب تر است.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین