با جدیدترین مدل های پرده آشپزخانه در سال 2020 و 2021 آشنا شود

تاریخ : دوشنبه, 17 آذر 1399، : 10671، تعداد نظرات : 0

جدیدترین مدل های پرده آشپزخانه 2020 کدامند؟ پردهای آشپزخانه 2020 چه رنگی هستند؟ نکات کلیدی و مهم انتخاب مدل پرده آشپزخانه چیست؟ در این مطلب از تکساز کابینت با ما همراه شوید تا از دیدن پردهای جدید آشپزخانه لذت ببرید و ایده بگیرید.

پرده یکی از عناصر مهم فضای داخلی آشپزخانه به شمار می آید و نه تنها به عنوان محافظ در برابر نور خورشید عمل می کند بلکه باعث زیباتر دیده شدن آشپزخانه می شود. از آنجا که ما روز خود را در آشپزخانه آغاز می کنیم و به پایان می رسانیم، بهتر است با انتخاب بهترین مدل پرده آشپزخانه به جذابیت فضا کمک کنیم. فرقی نمی کند به دنبال ظاهری ساده و زیبا باشید و یا شاد و پرانرژی، در هر صورت پرده های آشپزخانه یک تزئین عالی برای منزل شما محسوب می شوند. 

 

جدیترین مدل های پرده آشپزخانه

 

محبوبترین و بهترین مدل پرده آشپزخانه 2020

 

پرده ریلی و پرده آشپزخانه جدید پلیسه دار را می توانیم به عنوان محبوبترین و بهترین مدل پرده آشپزخانه نام ببریم. آنها در عین سادگی و ظرافت بسیار زیبا به نظر می رسند. البته اگر می خواهید با انتخاب پرده، شادی و هیجان را به فضای آشپزخانه خود بیاورید مدل پرده گل گلی و راه راه انتخاب بهتری هستند. امروزه تنوع مدل پردهای اشپزخانه در بازار بسیار زیاد است و این انتخاب را برای شما سخت می کند. بهتر است قبل از هر تصمیمی مدل های جدید برای پرده آشپزخانه را مشاهده کنید و سپس با توجه به سبک و فضای آشپزخانه خود یک گزینه را انتخاب کنید. در ادامه مطلب چند سبک مختلف از جدیدترین و زیباترین مدل پرده آشپزخانه را به شما معرفی می کنیم.

 

مدل پرده های جدید آشپزخانه

 

مدل پرده آشپزخانه مدرن

 

پرده آشپزخانه مدرن در رنگ های روشن مانند سفید در آشپزخانه های کوچک با کابینت شیک و سفید و مدل سنگ اپن چوبی تصویری زیبا دلفریب ایجاد می کنند. پرده های جدید مدرن بیشتر از جنس حریر می باشند و باعث می شوند تا نور بیشتری به آشپزخانه وارد شوند. این مدل پردهای آشپزخانه برای فضاهای کلاسیک مناسب نیستند و پیشنهاد نمی شوند.

 

پرده آشپزخانه جدید کلاسیک

 

مدل پرده آشپزخانه کلاسیک

 

جدیدترین مدل های پرده اشپزخانه کلاسیک دارای پارچه هایی زیبا و لوکس چند لایه هستند که با آویز و منگوله تزیین می شوند. این مدل پرده جدید کلاسیک برای آشپزخانه هایی دکور شده با کابینت تمام چوب یا کابینت قهوه ای مناسب می باشد. ضخامت پرده های کلاسیک باعث می شود تا نور کمتری به کابینت ها بتابد و باعث تغییر رنگ و آسیب آنها نشود.

نکته: کابینت ممبران از انواع کابینت کلاسیک به نور حساس می باشد و احتمال اینکه پوشش پی وی سی PVC روی کابینت ممبران در برابر نور آفتاب به مرور زمان تغییر رنگ بدهد بسیار زیاد است و حتی می تواند چسبش ضعیف شده و از ورقه جدا شود.

 

مدل پرده های جدید اشپزخانه 2020

 

مدل پرده آشپزخانه کژوال

 

پرده های آشپزخانه کژوال طراحی ساده و دوست داشتنی دارند و از نظر قدی کوتاه هستند. در دوخت آنها از پارچه های راه راه و طرح دار استفاده می شود که برای پنجره های کوچک بسیار ایده ال به نظر می رسند.

 

جدیترین و زیباترین مدل پرده آشپزخانه

 

نکات مهم در انتخاب مدل و رنگ پرده آشپزخانه 

 

1- مهمترین نکته ای که در انتخاب مدل پرده آشپزخانه باید در نظر بگیرید، کیفیت و جنس پرده می باشد. پرده انتخابی شما باید در برابر نور و شستشوی بسیار مقاوم باشد و با چند بار شستن و یا در اثر تابش نور آفتاب رنگش تغییر نکند. زیرا فضای اشپزخانه به گونه ای است که شما باید در طول سال چندین بار پرده ها را بشویید.

2- بزرگی یا کوچکی آشپزخانه و سبک آن دومین نکته مهمی است که در انتخاب پرده آشپزخانه خود باید در نظر بگیرید. پرده اشپزخانه با رنگ های روشن برای اشپزخانه های کوچک بسیار مناسب و ایده آل هستند زیرا به دلبازی و بزرگنمایی محیط کمک می کنند. اما در مورد اشپزخانه های بزرگ دست شما بازتر است و با توجه به سبک دکوراسیون اشپزخانه و سلیقه شخصی خود می توانید برای پرده اشپزخانه از رنگ های روشن و یا تیره استفاده کنید.

نکته: تابش نور مستقیم افتاب در طولانی مدت باعث زرد شدن برخی از کابینت ها از جمله هایگلاس می شود. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از تغییر رنگ کابینت های گلاس از انتخاب پرده های از جنس تور یا حریر صرفنظر کنید.

 

پرده آشپزخانه جدید 2020-2021

 

3- دیگر نکته مهمی که باید در انتخاب مدل پرده اشپزخانه باید در نظر بگیرید، میزان نور خورشیدی است که در طول روز به داخل آشپزخانه شما وارد می شود. اگر این میزان نور زیاد است و باعث اذیت شما می شود، پرده های به رنگ تیره انتخاب خوبی هستند زیرا می توانند تا حدودی میزان نور وارد شده را کنترل کنند.

 

جدیدترین مدل پرده آشپزخانه

 

 پردهای آشپزخانه 2020 چه رنگی هستند؟

 

در فصل جدید، طراحان هیچ رنگ خاصی منتشر نمی کنند، همه اینها به سبک و مبلمان آشپزخانه شما بستگی دارد. با این حال، چندین ترکیب رنگ جدید وجود دارد که می توانید برای مدل پرده آشپزخانه انتخابی خود استفاده کنید. پرده هایی با سایه های خنثی خاکستری و بژ برای هر سبک آشپزخانه ای مناسب می باشند. همچنین برای پردهای جدید به سبک کژوال رنگ های بنفش، قرمز و شرابی پیشنهاد می شود. پردهای جدید به سبک کلاسیک ترجیحاً به رنگ های طلایی، ماسه ای و قهوه ای به صورت تک رنگ و یا ترکیبی طراحی می شوند و اگر تم اصلی آشپزخانه شما سفید است، رنگ های سبز، آبی تیره، آبی روشن، زرد ، نارنجی و  قرمز برای پرده های جدید قابل قبول هستند.

 

نمونه های بیشتری از جدیدترین مدل های پرده آشپزخانه 2020-2021 را با هم ببینیم!

 

جدیدترین مدل پرده مدرن

 

مدل جدید پرده اشپزخانه

 

مدل پرده آشپزخانه جدید کلاسیک

 

پرده اشپزخانه جدید و کلاسیک

 

پرده آشپزخانه مدل جدید به رنگ سبز

 

 

جدیددترین مدل پرده آشپزخانه گل گلی

 

 

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین