تمیز کردن و برق انداختن کابینت های گلاس

تاریخ : چهارشنبه, 30 مهر 1399، : 32082، تعداد نظرات : 1

تمیز کردن کابینت های گلاس را باید هر روز انجام دهید چرا که آثار انگشت، خراش، لکه و سایر علائم بر روی کابینت هایگلاس به خصوص رنگ تیره به راحتی در معرض دید قرار می گیرند. شما می توانید آثار رد دست و لکه ها را با یک دستمال میکروفیبر مرطوب پاک کنید و برای تمیز کردن لکه های سفت و چسبناکتر از محلول آب و مایع ملایم ظرف شویی استفاده کنید. کابینت های گلاس براق می تواند روزها، هفته ها و ماه ها پس از نصب همچنان درخشان باقی بماند اگر به موقع و به طور مناسب، تمیز و برق انداخته شوند. اگر می خواهید با نحوه تمیز کردن کابینت هایگلاس و براق انداختن آن آشنا شوید ما را تا پایان این مطلب از تکساز کابینت همراهی کنید.

 

 

تمیز کردن کابینت های گلاس براق

 

چگونه کابینت های گلاس براق را تمیز کنیم؟

 

کابینت های براق هایگلاس در آشپزخانه جذاب و نگهداری نسبتاً آسانی دارند. با این وجود هنگام پاشیده شدن اجتناب ناپذیر سس ها و قطرات چربی روی سطح براق کابینت باید کاملا تمیز شوند. بهترین روش برای پاک کردن همه مدل کابینت های گلاس، مراقبت و استفاده از شوینده های ملایم است. پاک کننده های خشن و ابزار ساینده مانند برس و اسکاج می توانند درخشش بالای آنها را کاهش دهند. دستمال میکروفیبر نرم از وسایل ضروری می باشد که برای برق انداختن کابینت هایگلاس براق مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برق انداختن کابینت هایگلاس

 

دستمال میکروفیبر ضد خراش است، بنابراین دیگر لازم نیست که نگران این مواد باشید که در حین تمیز کردن کابینت هایگلاس براق روی سطح آنها خراش ایجاد شود. دستمال میکروفیبر از الیاف مصنوعی ریزی ساخته شده که از دستمال های معمولی کوچکتر است و به خوبی همه ی گرد و غبار و کثیفی ها را تمیز می کند.

 

بهترین روش تمیز کردن کابینت هایگلاس

 

قبل از هر کاری ابتدا باید در یک سطل آب گرم مقدار کمی مایع ظرف شویی بریزید و خوب مخلوط کنید. شما همچنین برای تمیز کردن کابینت های گلاس به یک دستمال میکرو فیبر و تمیز نیاز دارید. برای مرحله بعد بهتر است کابینت را قسمت بندی کنید. اسفنج یا ابر نرم را در محلول داخل سطل فرو برده و خوب آن را فشار دهید تا آبی از آن نچکد. سپس با حرکت S مانند هر قسمت را خوب تمیز کرده و بعد با یک دستمال تمیز و مرطوب سطح آن را پاک کنید. در مرحله آخر با استفاده از یک دستمال مایکروفایبر تمیز، کابینت ها را خوب خشک کنید و رطوبت اضافی آن را بگیرید.

 

تمیز کردن کابینت های گلاس براق

 

کابینت های گلاس را با این روش برق بیاندازید!

 

بیشترین دلیل زیبایی و محبوبیت کابینت هایگلاس، ترکیب رنگ کابینت های گلاس و سطح براق و درخشنده آنها می باشد که می تواند پس از مدت طولانی براقیت آن کم شود و جذابیت اولیه را نداشته باشد. شاید سوال کنید که چگونه می توانیم کابینت های گلاس خود را همانند روز اول همچنان درخشان و براق نگه داریم؟ باید بگویم که محلول آب و سرکه معجزه می کند و یک روش تضمین شده برای برق انداختن کابینت های گلاس محسوب می شود. برای این کار بهتر است محلول آب و سرکه را بر روی سطوح کابینت اسپری کرده و سپس با یک دستمال تمیز ، ترجیحا میکروفیبر آن را کاملا تمیز کرده و خشک کنید.

 

پاک کردن هایگلاس براق

 

در هنگام تمیز کردن کابینت های گلاس براق این نکات مهم را در نظر بگیرید!

 

  1. به یاد داشته باشید که ابر یا اسفنج خود را بیش از حد خیس نکنید زیرا باعث کاهش اثربخشی آن می شود و می تواند نشانه ها و لکه های باقی مانده را پس از خشک شدن روی سطوح کابینت براق باقی بگذارد.
  2. برای تمیز کردن کابینت هایگلاس سفید و پاک کردن چربی ها، لکه های غذا و سس های قدیمی و سخت لازم است کمی سرکه به مخلوط داخل سطل اضافه کنید. سرکه به دلیل خاصیتش به راحت تر پاک کردن لکه های سخت قدیمی کمک می کند. ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم اجازه ندهید که هیچ ماده غذایی یا مایعی روی سطح کابینت براق شما خشک شود. بلافاصله آن را با استفاده از پارچه میکرو فیبر خشک و نرم و جاذب پاک کنید.
  3. هرگز از دستمال و ابزار سفت و زمخت مانند سیم ظرف شویی برای تمیز کردن های گلاس با براقیت بالا استفاده نکنید زیرا این کار اغلب منجر به آسیب کابینت می شود. خراش ها باعث لکه دار شدن و کدر شدن سطح براق کابینت می شوند و ترمیم آنها بسیار دشوار است.
  4. هرگز از پاک کننده های مبتنی بر مواد شیمیایی قوی استفاده نکنید. تمام آنچه شما نیاز دارید آب خالص برای تمیز کردن است. فراموش نکنید که پاک کننده های قوی بیش از حد خورنده هستند و می توانند باعث تغییر شکل سطوح کابینت شوند. علاوه بر این، پاک کننده های مبتنی بر سیلیکون می توانند یک اثر چرب روی سطح کابینت های براق به جای بگذارند که حذف آن تقریبا غیرممکن است.
  5. هرگز در هنگان تمیز کردن و برق انداختن های گلاس براق، حوله‌ و دستمال های مرطوب و خیس را بر روی سطح کابینت برای زمان طولانی رها نکنید. زیرا احتمال تغییر رنگ یا تغییر شکل کابینت های گلاس در اثر رطوبت بالا کم نیست.
  6. نکته آخر اینکه در هنگام تمیز کردن و برق انداختن کابینت هایگلاس، اصلا به هیچ به سطح کابینت فشار زیادی وارد نکنید.

 

برق انداختن های گلاس

 

جمع بندی

برای اینکه همیشه کابینت های گلاس تمیز و براق داشته باشید بهتر است روزانه آنها را تمیز کنید، در واقع تمیز کردن روزانه یکی از معایب کابینت هایگلاس می باشد که تنها با یک دستمال مرطوب براحتی انجام می شود. شما حتی می توانید آثار رد دست و لکه ها را در زمان خیلی کوتاه و با یک دستمال نمدار و ترجیحا میکروفیبر از روی سطح کابینت پاک کنید و برای تمیز کردن لکه های سفت و چسبناکتر، از محلول آب و مایع ملایم ظرف شویی کمک بگیرید و با یک پارچه میکرو نرم یا پارچه الکترونیکی تمیز کنید و در اخر با یک پارچه خشک و نرم دیگر آن را کاملا خشک کنید. همچنین اثرات مایعات مانده روی سطوح کابینت را بلافاصله پاک کنید و هرگز اجازه ندهید تا قطرات آب روی سطوح در اثر گرمی هوا خشک شوند.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

کابینت من در اثر محکم کشیدن روی درش با دستمال زبر خط افتاده و منظره بدی جلو چشم است چکار کنم هایگلاس سفید براقه چکار کنم لطفا راهنمایی کنید.با سرکه وآب هم پاک کردم نشد

توسط : آذر یاوری - تاریخ : دوشنبه, 18 اسفند 1399

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین