سینک ظرفشویی استیل بهتره یا گرانیتی؟

تاریخ : یکشنبه, 23 شهریور 1399، : 3856، تعداد نظرات : 1

سینک گرانیتی و استیل از محبوبترین و بهترین سینک های ظرفشویی هستند که سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند. سوال مهم این است که سینک گرانیتی و استیل چه تفاوت هایی با هم دارند؟ و مهم تر اینکه سینک گرانیتی بهتر است یا استیل؟ نمی دانید چگونه آنها را از هم متمایز کنید؟ غصه نخورید! ادامه مطلب را در تکساز بخوانید تا با یک مقایسه درست سینک استیل و گرانیتی، انتخابی مناسب و رضایتمندانه داشته باشید.

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی سفید

 

 سینک گرانیتی بخرم یا استیل؟

 

سینک گرانیتی یا استیل؟ سینک ظرفشویی یکی از موارد ضروری است که دکوراسیون آشپزخانه را کامل می کند و شما با یک انتخاب مناسب می توانید سالهای سال از آن استفاده کنید بدون اینکه تغییری در ظاهر و درخشندگی آن به وجود آید. امروزه علاوه بر سینک استیل که همه ما با آن آشنایی داریم، سینک هایی با جنس های مختلف شیشه ای، گرانیتی، کورین و ... در انواع طرح و رنگ های مختلف با برند های معروف و ناشناس در بازار موجود هستند که خریداران را به وسوسه می اندازند که در میان انها سینک گرانیتی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

سینک استیل

سینک استیل

 

کیفیت و دوام، زیبایی، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش، امکانات و... از جمله معیارهای مهم خریداران سینک می باشد. سینک های گرانیتی و استیل تقریباً به اندازه تفاوت شما با یکدیگر متفاوت هستند. هر کدام مزایا و معایب مشخص خود را دارند. سینک گرانیتی نسبت به استیل براق کمتر در معرض آسیب است و سر و صدا کمتری ایجاد می کند. نگهداری و مراقبت از سینک استیل راحت تر و ارزان تر از گرانیتی است ، اما تنوع رنگ و دوام گرانیت را ندارد. همانطور که می دانید انتخاب اینکه سینک استیل بخرم یا گرانیتی، سخت است و ما برای راحتی شما، دو سینک استیل و گرانیتی را بر اساس ظاهر، دوام، مقاومت در برابر خراشیدگی و حرارت، قیمت و تنوع رنگ، مقایسه و تحلیل و بررسی کرده ایم. با ما همراه شوید.

 

 

مقایسه سینک استیل و گرانیتی

مقایسه سینک گرانیتی با استیل

 

مقایسه سینک استیل و گرانیتی، چه تفاوت هایی با هم دارند؟

 

از نظر ظاهری

 

آیا شما کسی هستید که به ظاهر جذاب آشپزخانه خود اهمیت می دهید؟ بدون شک سینک های گرانیتی تأثیر خارق العاده ای روی شما ایجاد می کنند. زیبایی ظاهر یکی از مهمترین معیارهایی است که در انتخاب سینک بسیار مورد توجه قرار می گیرد. مسلما در این رقابت سینک های گرانیتی نسبت به استیل با اختلاف زیاد برنده هستند. ظاهر سینک استیل بسیار ساده و یکنواخت است و شما نمی توانید انتظار یک طرح متفاوت داشته باشید در حالیکه سینک های گرانیتی در اشکال و طرح های مختلف تولید می شوند و طراحی مدرن و به روز آنها به عنوان یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

 

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی مشکی

 

ظاهر زیبا و به روز سینک گرانیتی باعث جذابیت بیشتر فضای آشپزخانه به خصوص کابینت اشپزخانه می شود و تقریباً با هر دکوری مطابقت دارد. مهم نیست که می خواهید آشپزخانه خود را به سبک مدرن درست کنید یا ظاهری سنتی می خواهید. سینک های گرانیتی به معنای واقعی کلمه با هر سبکی تطابق دارند. آنچه که بیشتر از هر چیزی در سینک گرانیتی جلب توجه می کند، نگاه خارق العاده آنهاست! مواد گرانیتی و متالیک باعث می شود که سینک های گرانیتی مانند یک جواهر گرانبها در آشپزخانه شما برق بزنند! هیچ ماده دیگری درخشش چشمگیر گرانیت را ارائه نمی دهد. یکی از مزایای سینک ظرفشویی های گرانیتی این است که به راحتی تمیز می شوند. کافی است هر روز یک بار آن را با اسفنج مایع پاک کنید تا جذابیت فوق العاده آن حفظ شود.

 

این مطلب را حتما بخوانید: کابینت سفید طوسی [+20 مدل جدید و شیک]

 

دوام و استحکام

 

سینک های استیل از نظر دوام و استحکام نیز شانسی در برابر سینک های گرانیتی ندارند. سینک های استیل در برابر ضربه های شدید بسیار آسیب پذیر هستند و ممکن است سوراخ و یا غر شوند درمقابل سینک های گرانیتی مقاومت بالاتری از خود نشان می دهند و امکان غر شدن آنها در برابر ضربه وجود ندارد.

 

 

سینک استیل

سینک استیل یک لگنه

 

مقاومت در برابر خراشیدگی

 

ساختار گرانیت و رزین سینک های گرانیتی مقاومت فوق العاده ای در برابر خراشیدگی حتی پس از سالها استفاده نشان می دهد! در واقع این مدل سینک زیبایی خود را مدیون ساختار با دوام آن است. البته به یاد داشته باشید که کیفیت این مدل سینک ها با هم متفاوت است و هر چه تراکم ذرات بیشتر باشد به همان اندازه در برابر خراش مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.

سینک ظرفشویی استیل چطور؟

سینک های استیل مقاومت بالایی در برابر آسیب و خراشیدگی از خود نشان نمی دهند و در اثر برخورد اجسام نوک تیز خراشیده شده و به مرور درخشندگی و براقیت خود را از دست می دهد.

 

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی روکار

 

مقاومت در برابر حرارت

 

مقاومت در برابر حرارت سینک گرانیتی بدون شک زیاد است. ترکیب 80٪ گرانیت و 20٪ رزین و سخت شدن در دمای بالا باعث می شود تا دیگر نگران ریختن مایع در حال جوش در داخل  سینک و یا قرار دادن ظروف خیلی داغ بر روی آن نباشید. اما در مقابل، سینک استیل به دما بسیار حساس است. این امکان وجود دارد که شکل سینک ظرفشویی استیل تحت تأثیر حرارت تغییر شکل دهد. تغییر شکل محفظه سینک می تواند باعث ته نشین شدن آب در پایین محفظه شود. با همه این توضیحات برای افزایش طول عمر سینک، هرگز ظروف داغ را مستقیما بر روی سینک قرار ندهید.

 

تنوع طرح و رنگ

 

همانطور که می دانید رنگها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می کنند و سینک های گرانیتی به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ هیچ محدودیت انتخابی چه در سبک مدرن یا کلاسیک برای شما به وجود نمی آورند. در مقابل سینک های استیل تک رنگ هستند و تنوع مدل در آنها خیلی کم دیده می شود. بنابراین اگر می خواهید سینکی با طراحی متفاوت و رنگی مطابق با سبک و تم آشپزخانه خود داشته باشید، سینک گرانیتی انتخابی عالی برای شما می باشد. سینک گرانیتی سفید و مشکی از محبوبترین و پر فروش ترین انواع سینک گرانیتی به شمار می آید زیرا با دیگر تجهیزات آشپزخانه مانند کابینت های گلاس سفید اکلیلی به خوبی ترکیب می شوند.

 

سینک استیل

سینک استیل توکار

 

قیمت

 

از نظر قیمت سینک استیل نسبت به سینک گرانیتی ارزانتر است و قیمت مناسب تری دارد. البته فراموش نکنید که سینک از وسایل پرمصرف آشپزخانه است و باید برای مدت طولانی برای شما کار کند، پس سینک های گرانیتی با وجود مزایا و ویژگیهای خوب ارزش سرمایه گذاری را دارند، باز هم به تفکر و سلیقه شما برمی گردد.

 

سینک استیل

سینک استیل دو لگنه

 

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی دو لگنه مشکی

 

 

سینک استیل

سینک استیل توکار

 

 

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی توکار

 

 

سینک استیل

سینک استیل توکار

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

سلام من بازرگانی سورنا رو پیشنهاد میکنم برندهای معتبر واصل دارن و قیمتاشون فوق العاده مناسب هست چون به مغازه های کل ایران جنس میدن و درواقع پخش هستن به مصرف کننده هم قیمت عمده میدن و قیمتاشون ۲۰،۳۰ درصد از مغازه ها ارزون تره این آدرس پیجشون هست https://instagram.com/sorena_kitchen?igshid=s31c4vrgeu4o و این هم شماره تماس ها برای سفارش ٠٩١٢٤٠٢٦٩٧٨ عرب زاده ٠٩٣٩٨٣٤٧٧٢٣ قيصري

توسط : امین - تاریخ : جمعه, 22 اسفند 1399

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین