30 نمونه از جدیدترین مدل های اپن آشپزخانه در سال 2021

تاریخ : پنجشنبه, 22 آبان 1399، : 8963، تعداد نظرات : 0

اپن آشپزخانه چه مدلی باشه شیک تره؟ انواع مدل اپن آشپزخانه باز کدامند؟ برای فضاهای مدرن و کلاسیک چه مدل اپن آشپزخانه ای بهتره؟ مدل اپن آشپزخانه بیشترین تاثیر را بر طراحی و دکوراسیون خانه می گذارد به خصوص در آشپزخانه های مدرن که کاملا به نشیمن دید دارد. در این مطلب از تکساز با جدیدترین مدل اپن آشپزخانه با طراحی زیبا و چشمگیر آشنا می شوید که مطمئنا دیدن آنها برای شما لذت بخش خواهد بود.

 

مدل اپن آشپزخانه

 

جدیدترین مدل اپن آشپزخانه

جدیدترین مدل اپن اشپزخانه امروزی بیشتر به سبک مدرن و کاملا باز طراحی می شوند. سنگ های طبیعی مرمر و گرانیت در مدل سنگ اپن جدید بیشترین کارایی و محبوبیت را در کنار کانترهای چوبی گران قیمت دارند. زیبایی منحصربه فرد، ساختار غیرمعمول و سازگاری زیاد با محیط زیست از دلایل مهم محبوبیت این متریال های طبیعی می باشد. همچنین برخی از مالکان که اپن آشپزخانه های خود را با سنگ طبیعی تزئین کرده اند، ادعا می کنند که این ماده با القا انرژی مثبت، فضای آشپزخانه را دنج و پر از آرامش جلوه می دهد. 

 

مدل آشپزخانه باز

 

آشپزخانه اپن باز

 

آشپزخانه باز

 

مدل اپن آشپزخانه جدید

 

جدیدترین مدل اپن آشپزخانه

 

مدل اپن آشپزخانه

 

آشپزخانه باز

 

آشپزخانه اپن باز

 

انواع مدل اپن آشپزخانه

همانطور که بیان کردیم مدل اپن آشپزخانه به عنوان یکی از موثرترین المان ها در دکوراسیون داخلی اشپزخانه نقش مهمی در زیبایی و جذابیت ظاهری آشپزخانه باز ایفا می کند. علاوه بر این طراحی اپن آشپزخانه باز در دلبازی و بزرگتر جلوه دادن فضای خانه عالی عمل می کند از این رو باید مدلی برای اپن آشپزخانه انتخاب کنیم که در کنار زیبایی، کاربردی و مفید نیز باشد. معمولا مدل اپن آشپزخانه باز را در سه نوع آشپزخانه اپن کاملا باز، نیمه باز و اپن با قابلیت بسته شدن دسته بندی می کنند.

 

مدل اپن آشپزخانه جدید کاملاً باز

در این مدل آشپزخانه باز، اپن آشپزخانه کاملا به صورت باز طراحی می شود به گونه ای که فضای اشپزخانه کاملا به بیرون دید دارد. مهمترین مزیت این نوع مدل اپن آشپزخانه این است که فضای داخل خانه را بسیار بزرگتر و دلبازتر از حد طبیعی نشان می دهد.

 

مدل آشپزخانه باز

 

آشپزخانه اپن باز

 

طراحان همواره این نوع مدل آشپزخانه باز را برای فضاهای کوچک و تاریک پیشنهاد می دهند. البته شما می توانید برای روشنایی بیشتر اشپزخانه کوچک خود از مدل کابینت ام دی اف سفید نیز استفاده کنید. اگرچه این نوع مدل اپن را برای آشپزخانه های مدرن و به روز مناسب تر می دانند ولی در سبک های کلاسیک نیز دیده می شود.

 

مدل اپن آشپزخانه جدید و شیک

 

جدیدترین مدل اپن آشپزخانه

 

مدل اپن آشپزخانه مدرن 2021

 

مدل اپن آشپزخانه نیمه باز

اگر می خواهید آشپزخانه ای روشن و دلباز داشته باشید و در عین حال حریم خصوصی شما نیز حفظ شود، مدل اپن آشپزخانه نیمه باز بهترین انتخاب می باشد. این نوع مدل اپن معمولا بیشتر مورد پسند کدبانوی خانه قرار می گیرد زیرا آنها دوست دارند در هنگام پخت و سرو غذا به خصوص هنگامی که میهمان دارند، مطمئن باشند که حریمشان حفظ شود و با آرامش خاطر بیشتری کار خود را انجام بدهند. شاید سوال کنید مدل اپن نیمه باز چگونه است؟ باید بگویم که در این نوع مدل آشپزخانه اپن باز، فضا به گونه ای طراحی می شود که اپن از یک طرف به دیوار یا کابینت ها متصل می شود و افراد داخل نشیمن دید کاملی به آشپزخانه ندارند.

 

مدل اپن آشپزخانه نیمه باز

 

مدل آشپزخانه باز

 

مدل اپن آشپزخانه جدید

 

مدل آشپزخانه باز

 

نکته مهمی که باید قبل از انتخاب مدل اپن آشپزخانه جدید خود باید در نظر بگیرید، سبک کابینت ها می باشد یعنی مدل اپن آشپزخانه باید کاملا با کابینت آشپزخانه چه مدرن مانند کابینت pvc یا کابینت ام دی اف و کلاسیک مانند ممبران، انزو و وکیوم همخوانی و مطابقت داشته باشد. برای آشنایی با معایب کابینت انزو اینجا را کلیک کنید.

در آشپزخانه اپن باز مدرن، ظرافت و سادگی حرف اول را می زند در صورتیکه در سبک کلاسیک، اغلب حکاکی و ابزار خوری های زیبایی را بر روی مدل اپن کابینت آشپزخانه مشاهده می کنیم که نمایی لوکس و مجلل به فضای آشپزخانه می بخشد. در اپن های کلاسیک معمولا از سنگ های طبیعی مرمر و گرانیت به عنوان کانتر آشپزخونه استفاده می شود.

 

آشپزخانه باز

 

مدل اپن آشپزخانه نیمه باز مدرن

 

آشپزخانه باز مدرن

 

مدل اپن آشپزخانه کلاسیک

 

آشپزخانه باز شیک

 

مدل اپن آشپزخانه بسته

این مدل اپن به خصوص در اشپزخانه های مدرن امروزی خیلی مورد استقبال قرار نمی گیرند. شما می توانید برای اینکه آشپزخانه به بیرون دید نداشته باشد از راه های سنتی مانند پرده و پاراون استفاده کنید اگرچه امروزه طراحان ایده های خلاقانه ای مانند دکور برای آن طراحی می کنند.

 

آشپزخانه اپن جدید

 

مدل اپن آشپزخانه 2021

 

مدل اپن آشسپزخانه 2021

 

مدل اپن نیمه باز

 

آشپزخانه اپن

 

آشپزخانه باز مدرن

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین