هر آنچه در مورد سینک دوم در آشپزخانه لازم است بدانید!!!

تاریخ : چهارشنبه, 18 تیر 1399، : 2353، تعداد نظرات : 0

همه آشپزخانه ها ویژگی های مشخصی دارند که بدون آنها دکوراسیون آشپزخانه کامل نمی شود. سینک ظرفشویی یکی از آنهاست که نیاز آن مانند کابینت آشپزخانه به خوبی احساس می شود. اما آیا واقعاً یک سینک برای تأمین نیازهای خانواده های شلوغ و پر رفت و آمد کافی است؟

اگر از روبرو شدن با سینک و کانترهای پر شده از ظروف کثیف خسته شده اید تا جایی که برای آماده سازی شام دیگر جای خالی باقی نمی ماند، اضافه کردن سینک اضافی یک انتخاب هوشمندانه است، با فواید زیادی! به عنوان یکی از جدیدترین ترندهای طراحی مدرن آشپزخانه، دو سینک می تواند شگفتی هایی برای اضافه کردن عملکرد و راحتی به فضای آشپزخانه شما ایجاد کند. غالبا سینک اضافی از سینک اول کوچکتر است و برای شستن میوه، سبزیجات و کارهای دمدستی استفاده می شود.

 

آشپزخانه زیبا با دو سینک

آشپزخانه زیبا با دو سینک 

 

مطمئنا شما ناامید شوید زمانی که تنها سینک شما همیشه پر از ظروف است و تمیز کردن همه چیز را برای دشوار می کند. شاید شما خانواده بزرگی داشته باشید که دوست دارند آشپزی کنند، اما شما از اینکه بایستی دائما پای سینک بایستید و ظروف را بشویید تا آنها بروی هم تلنبار نشوند خسته شده اید و با افراد خانواده دائما در حال جر و بحث هستید و یا شاید سینک فعلی شما به اندازه کافی بزرگ نباشد. به هر دلیلی ، نصب سینک اضافی در آشپزخانه شما می تواند یک راحتی عظیم باشد که باعث می شود آشپزی و تمیز کردن یک کار آسان و بدون استرس برای شما و خانواده تان باشد.

 

 چرا دو سینک از یک سینک بهتر است؟

 

آشپزخانه جزیره ای با سینک اضافی

آشپزخانه جزیره ای با سینک اضافی

 

1. کارهای خود را به راحتی تقسیم می کنید.

 

تصور کنید برای شب میهمان دارید و علاوه بر آماده سازی غذا باید مقدار زیادی میوه و سبزیجات را بشویید. اگرچه کاربرد سینک، شستشوی ظروف، میوه و سبزیجات است ولی اگر دو سینک داشته باشید براحتی می توانید کارهای خود را تقسیم کنید و خیلی سریعتر به نتیجه برسید. یک سینک را برای شستشوی ظروف کثیف و سینک دوم را برای شستشوی میوه و سبزیجات اختصاص بدهید. حتی اگر سینک دوم دورتر از سینک اصلی باشد، بهتر است زیرا افراد خانواده و میهمانان براحتی می توانند از این فضا استفاده کنند و برای برداشتن یک لیوان آب یا شستن دست و... در مسیر کار شما قرار نگیرند.

 

2. دکوراسیون آشپزخانه شما را زیباتر نشان می دهد.

 

سینک دوم علاوه بر اینکه یک فضای اضافی را در اختیار شما قرار می دهد، می تواند نقطه کانونی آشپزخانه شما نیز باشد. با وجود تنوع رنگ، طرح و جنس شیرآلات مدرن در بازار، ترکیب سینک اضافی با شیرآلات زیبا در جزیره آشپزخانه شما می تواند به عنوان یک نقطه کانون تبدیل شده و در عین حال باعث بهبود ظاهر کلی آشپزخانه شود. این یک روش عالی برای اضافه کردن لمس لوکس به آشپزخانه است.

 

3. وقت بیشتر با خانواده را با خانواده سپری می کنید.

 

داشتن دوسینک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در فرایند پخت و پز و تمیز کردن آشپزخانه از دیگر افراد خانواده کمک بگیرید و در نتیجه زمان بیشتری را در کنار هم سپری کنید. برخی از جالبترین خاطره ها در آشپزخانه اتفاق می افتد و سینک اضافی روشی استقبال کننده برای دعوت بیشتر عزیزانتان به آشپزخانه می شود تا ساعات خوب و خوش بیشتری را در کنار هم باشید.

 

نکات مهم در انتخاب و نحوه قرارگیری سینک دوم آشپزخانه

 

جزیره چوبی

جزیره آشپزخانه چوبی مجهز به سینک دوم

 

قبل از انتخاب سینک اضافی باید به متراژ، سبک آشپزخانه خود و محل قرار گیری آن توجه کنید. آیا می خواهید آن را بر روی جزیره آشپزخانه یا روی کانتر آشپزخانه قرار بدهید؟ بسیاری از افراد دوست دارند سینک دوم را برای تسریع در آماده سازی غذا در نزدیکی اجاق گاز یا یخچال داشته باشند. نکته دیگر این است که سینک ظرفشویی چقدر بزرگ و عمیق باشد. سینک های ظرفشویی در انواع مختلفی از اشکال، اندازه و مدل مختلف موجود است. محبوب ترین انواع سینک ظرفشویی از جنس استیل و کامپوزیت هستند. برای یک ظاهر منحصر به فرد ، ممکن است بخواهید یک سینک مسی را برای آشپزخانه زیبای خود در نظر بگیریدسینک دوم به سرعت به جدیدترین ملزومات در طراحی آشپزخانه تبدیل می شود. در اینجا چند ایده طراحی عالی از آشپزخانه هایی را خواهید دید که در دکوراسیون آنها از دو سینک استفاده شده است.

 

سینک اضافی بر روی جزیره آشپزخانه

 

آشپزخانه جزیره ای با دو سینک

جزیره ای با طراحی متفاوت و مجهز به سینک دوم

 

جزیره های آشپزخانه بهترین مکان برای نصب سینک دوم می باشند. جزایر اغلب منطقه اصلی برای تهیه و سرو وعده های غذایی هستند. داشتن یک سینک اضافی بر روی جزیره علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی است و منبع مناسبی از آب را برای پخت و پز ، آشامیدن و تمیز کردن برای شما فراهم می کند. در این تصویر آشپزخانه ای را مشاهده می کنید که با کابینت آشپزخانه روکش چوب، جزیره چند منظوره، کفپوش چوبی و نورپردازی عالی به خوبی دکور شده است. طراح از ترفند دو سینک در طراحی آشپزخانه استفاده می کند. سینک اصلی بر روی کانتر آشپزخانه و سینک اضافی بر روی جزیره قرار دارد. این جزیره زیبا علاوه بر گاز به سینک ظرفشویی مجهز می باشد، سطح گسترده از کانتر را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید : کابینت آشپزخانه پی وی سی [PVC] بهترین مدل ها + قیمت، مزایا و معایب

 

 

جزیره آشپزخانه

نمایی نزدیک از سینک دوم بر روی جزیره آشپزخانه

 

نمایی نزدیک از سینک اضافی را در تصویر بالا مشاهده می کنید که بر روی جزیره آشپزخانه نصب شده است. جزیره ای چوبی با کانتر سنگی که فضای ذخیره سازی و سطح کار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. از آنجاکه این جزیره چند منظوره علاوه بر سینک به گاز مجهز است و به عنوان میز غذاخوری نیز استفاده می شود، راحتی و لذت را برای کاربر در هنگام آماده سازی غذا فراهم می کند.

 

سینک اضافی بر روی کانتر آشپزخانه

 

نصب دو سینک بر روی کانتر آشپزخانه

نصب دو سینک بر روی کانتر آشپزخانه

 

نصب سینک دوم بر روی کانتر آشپزخانه نیز ایده خوبی است. همه ی آشپزخانه به جزیره مجهز نیستند و یا صاحب خانه تر جیح می دهد تا سینک دوم خود را نیز بر روی کانتر نصب کند. در این آشپزخانه سینک اصلی دو لگنه و از جنس استیل می باشد که بر روی کانتر آشپزخانه نزدیک به جزیره قرار گرفته است تا صاحب خانه بتواند در هنگام آماده سازی غذا و شستن ظروف براحتی با افراد خانواده در ارتباط باشد و اما سینک دوم را در زیر پنجره و نزدیک به گاز بر روی کانتر آشپزخانه مشاهده می کنید.

 


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین