کابینت جزیره متحرک، براحتی می توانید آشپزخانه را کوچک و بزرگ کنید!!!

تاریخ : یکشنبه, 8 تیر 1399، : 2789، تعداد نظرات : 0

کابینت جزیره متحرک یک روش عالی برای افزودن کانتر و فضای ذخیره سازی اضافی به آشپزخانه شما می باشد. جزایر آشپزخانه متحرک با توجه به چرخ های متصل به پایه شناخته می شوند و بسته به نیاز شما، قابلیت جابجایی دارند. جزایر آشپزخانه متحرک برای آشپزخانه های کوچک که فاقد محل های آماده سازی مواد غذایی و کابینت کافی هستند، بهترین گزینه محسوب می شوند. در کل جزیره آشپزخانه علاوه بر اینکه فضای بیشتری برای تهیه غذای شما فراهم می کنند در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما نیز بسیار تاثیر گذارند.

 

جزیره آشپزخانه متحرک سفید

جزیره آشپزخانه متحرک سفید​

 

انواع مختلفی از جزایر آشپزخانه متحرک وجود دارد. از چرخ دستی های قابل حمل گرفته تا جزایری با سبک های مختلف مدرن، سنتی، کلاسیک، معاصر، روستیک و .... که می توانید مطابق با سبک آشپزخانه خود آنها را انتخاب کنید. متریال های متنوعی از قبیل چوبی، استیل براق، بتنی، سنگ های مرمر، گرانیت، کورین، کوارتز و... سطح کانتر جزیره آشپزخانه را می پوشاند که دست شما را برای انتخاب باز می گذارند.

اگر فکر می کنید هنگام تهیه غذا جزایر آشپزخانه روی چرخ ها حرکت می کنند، دیگر نیازی به نگرانی نیست زیرا آنها اغلب از چرخ هایی استفاده می کنند که دارای مکانیزم قفل هستند تا جزیره را ثابت نگه دارند، مگر اینکه بخواهید آن را جابجا کنید. با ما در این مطلب از تکساز کابینت همراه شوید و از دیدن مدل های مختلف جزایر آشپزخانه متحرک لذت ببرید.

 

6 مدل مختلف جزیره آشپزخانه متحرک

 

1. جزیره متحرک در تضاد با کابینت آشپزخانه

 

جزیره متحرک با رنگ متضاد با کابینت آشپزخانه

جزیره متحرک با رنگ متضاد با کابینت آشپزخانه

 

معمولا جزایر آشپزخانه را در تضاد با کابینت آشپزخانه انتخاب می کنند که البته جزیره متحرک در این مورد نیز استثا محسوب نمی شود. ایده ایجاد کنتراست و تضاد همواره در طراحی های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا جذابیت آن باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون فضا می شود. در این تصویر، طراحان تصمیم گرفتند با استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ برجسته ، جزیره آشپزخانه متحرک را ایجاد کنند. جزیره سفید نه تنها در تضاد با کابینت آشپزخانه روکش چوب است، بلکه با دیوارهای سفید، نرده های پله ای و مبلمان ناهار خوری نیز هماهنگ می باشد. از آنجا که جزیره آشپزخانه بر روی چرخ قرار دارد، می تواند در مقابل دیوار سفید روبروی آشپزخانه نیز قرار بگیرد و به عنوان یک کنسول یا میز غذا خوری هم عمل کند.

 

2. جزیره متحرک دوبل

 

جزیره آشپزخانه متحرک دوبل

جزیره آشپزخانه متحرک دوبل

 

اگر فضای زیادی در آشپزخانه خود دارید، اما همچنین می خواهید چیدمان آشپزخانه خود را در مواقع لزوم تغییر دهید، جزیره متحرک دوبل انتخابی عالی می باشد زیرا شما می توانید دو یا چند جزیره آشپزخانه متحرک داشته باشید که به راحتی از هم جدا می شوند یا در کنار هم قرار گیرند. تصویر بالا نمونه ای از جزیره متحرک دوبل را نشان می دهد که طراحی ساده ای دارد و سطح آن با کانتر سنگ گرانیت زیبا پوشانده شده است. کانترهای سنگی بهترین متریال برای کانتر آشپزخانه و جزیره می باشند و طرفداران زیادی دارند.

 

3. جزیره متحرک با لمس صنعتی

 

جزیره آشپزخانه متحرک با لمس صنعتی

جزیره آشپزخانه متحرک با لمس صنعتی

 

در دکوراسیون آشپزخانه های صنعتی اغلب وسایلی فلزی و چوبی به وفور دیده می شود. تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک جزیره متحرک با لمس صنعتی را نشان می دهد که دارای قاب فلزی سیاه، کانتر چوبی و سبدهای سیمی می باشد. کانتر چوبی جزیره با خود آرامش طبیعت و صمیمیت گرما را به فضای صنعتی شما می آورد. اگرچه تنوع طرح و رنگ کانترهای چوبی، هیچ محدودیتی برای انتخاب آنها برای شما ایجاد نمی کنند، ولی در مراقبت از آنها باید کوشا باشید.

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید: کابینت آشپزخانه فلزی [معرفی انواع کابینت فلزی + مزایا، معایب و قیمت]

 

 

جزیره آشپزخانه متحرک با لمس صنعتی

جزیره آشپزخانه متحرک با لمس صنعتی

 

نمونه ای دیگر از جزیره آشپزخانه متحرک با لمس صنعتی را مشاهده می کنید که جنس آن از استیل است. درخشندگی و براقیت جزیره استیل بر زیبایی فضا می افزاید و با یک دستمال نمناک براحتی تمیز می شود.

 

4. جزیره متحرک باریک

 

جزیره آشپزخانه متحرک باریک

جزیره آشپزخانه متحرک باریک

 

برخی از افراد تصور می کنند به دلیل محدودیت فضا،  استفاده از جزیره در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک دست و پا گیر است و کارایی لازم را ندارد. باید بگوییم این تصور کاملا اشتباه است. جزایر متحرک باریک بهترین انتخاب برای اشپزخانه های کوچک می باشند زیرا سطح کانتر و فضای ذخیره سازی اضافی را برای کاربر ایجاد می کنند. از همه مهمتر با وجود قابلیت جابه جایی جزیره، کاربر می تواند در مواقع غیرلزوم آنها را در گوشه آشپزخانه قرار بدهد.

 

جزیره آشپزخانه متحرک باریک

جزیره آشپزخانه متحرک باریک

 

در اینجا نمونه ای زیبا از یک جزیره متحرک باریک را مشاهده می کنید که طراحی متفاوت آن بسیار دلنشین و دوست داشتنی به نظر می رسد. این جزیره کوچک دارای دوکشو، کانتر چوبی، دو شلف کوچک و از همه مهمتر به سطل زباله مجهز می باشد.

 

5. جزیره متحرک چند منظوره

 

جزیره آشپزخانه متحرک چند منظوره

جزیره آشپزخانه متحرک چند منظوره

 

اگر آشپزخانه ی شما بزرگ است ولی فضای کافی برای داشتن جزیره آشپزخانه و میز ناهار خوری ندارید، ممکن است بخواهید در مورد ترکیب این دو فکر کنید. جزایر آشپزخانه متحرک چند منظوره می توانند خواسته های شما را فراهم نمایند. معمولا جزایر چند منظوره علاوه بر اینکه به سینک ظرف شویی و گاز مجهز هستند، می توان از آنها به عنوان میز غذا خوری نیز استفاده کرد. سطح گسترده کانتر این امکان را به وجود می آورد.

در تصویر بالا نمونه ای شیک از یک جزیره متحرک چند منظوره را مشاهده می کنید که دارای چند قفسه باز و کانتر بتنی است که طراح با قرار دادن چند صندلی بار در فضای خالی وسط جزیره، آن را به فضایی عالی برای سرو غذا، دورهمی های خانوادگی و دوستانه تبدیل کرده است.

 

6. جزیره متحرک کابینتی

 

جزیره آشپزخانه متحرک کابینتی

جزیره آشپزخانه متحرک کابینتی

 

همه ی جزایر آشپزخانه دارای فضای باز نمی باشند، گاهی جزایری را می بینیم که تنها دارای کابینت و کانتر می باشند که به اصطلاح به آنها جزیره کابینتی می گویند. این مدل جزیره ها، سطح کانتر و فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهند که در انواع مدل های آشپزخانه با سبک های مختلف کاربرد دارد. در اینجا یک جزیره کابینتی متحرک را مشاهده می کنید که در عین سادگی، طراحی جذاب و چشمگیری دارد. هماهنگی رنگ کابینت آشپزخانه با جزیره باعث افزایش دید بصری و به بزرگنمایی فضا کمک می کند. شلف های دیواری چوبی از دیگر ویژگی این آشپزخانه زیبا می باشد.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین