معرفی جدیدترین اکسسوری کابینت آشپزخانه ; کابینت هایی با طراحی زیبا و خلاقانه

تاریخ : یکشنبه, 30 آذر 1399، : 5000، تعداد نظرات : 0

آیا آشپزخانه شما با وجود کابینت های زیاد به هم ریخته و نامنظم است؟ اگر هنگام کار در چنین آشپزخانه ای آرامش لازم را ندارید و برای دسترسی به وسایل مورد نیاز خود با مشکل روبرو می شوید، وقت آن است که به تجهیزات اکسسوری آشپزخانه فکر کنید. اکسسوری کابینت آشپزخانه راهی مناسب برای ذخیره موثر وسایل آشپزی، مواد غذایی و شوینده ها می باشد که نه تنها  آشپزخانه شما را زیبا و جذاب نشان می دهد بلکه نظم و دسترسی آسان به وسایل بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

اکسسوری کابینت چیست؟

 

اکسسوری کابینت آشپزخانه چیست؟

 

اکسسوری آشپزخانه امکاناتی است که در جهت استفاده بهینه از کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و ضمن ایجاد نظم و ترتیب، فضایی زیبا و کاربردی در اختیار شما قرار می دهد. مطمئنا شما نیز با من موافق هستید که داشتن یک مجموعه کابینت آشپزخانه به تنهایی برای آسانی کار کافی نیست. آنها نیاز به ذخیره سازی آسان و کاربردی دارند. با وجود جدیدترین اکسسوری آشپزخانه دیگر لازم نیست نگران چیدمان قابلمه های بزرگ و کوچک، لپ پر شدن ظروف چینی خود باشید یا با عصابنیت در کابینت ها به دنبال وسایل کوچکتر مانندکفگیر، درب بازکن، صافی و ... باشید. جدیدترین اکسسوری کابینت آشپزخانه شامل اکسسوری کشویی، اکسسوری آشپزخانه سوپر مارکت، اکسسوری سطل زباله آشپزخانه، مجیک کرنر و ... می باشد که در ادامه این مطلب از تکساز بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

 

4 نمونه از جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

 

جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

 

1- اکسسوری آشپزخانه کشویی یا تقسیم کننده کشو

 

کشوهای کابینت وسایل آشپزی همیشه بدترین حالت ممکن را دارند. آنها انبوهی از قاشق ،کفگیر و دیگر وسایل خرد پخت و پز را در خود نگه می دارند و هر زمان که به یکی از این وسایل نیاز دارید باید کل کشو را به هم بزنید تا بتوانید آن را پیدا کنید. این به هم ریختگی و بی نظمی لذت خوب آشپزی را به کام شما تلخ می کند. اکسسوری های کشویی بهترین گزینه برای مرتب کردن و استفاده بهینه از فضای داخل کشو می باشند. آنها فضای کشو را به محفظه های کوچک تقسیم می کنند و شما می توانید با توجه به سلیقه و معیارهای خود وسایل خود را دسته بندی کرده و هر کدام را در یک قسمت قرار بدهید.

 

اکسسوری آشپزخانه ارگانایزر ظروف شکستنی

 

همچنین شما می توانید کشوهای بزرگ و پر عمق کابینت خود را به سبد های کشویی جهت نگهداری از ظروف شکستنی مجهز کنید که به دلیل دارا بودن قفسه بندی در ابعاد استاندارد از برخورد و شکسته شدن ظروف شما جلوگیری می کنند. با وجود اکسسوری آشپزخانه ارگانیزر ظروف شکستنی دیگر لازم نیست ظروف چینی خود را با تعداد زیاد روی هم قرار بدهید بلکه می توانید آنها در هر قسمت با نظم و ترتیب بهتری بچینید.

 

این مطلب را از دست ندهید: چیدمان لیوان و فنجان در کابینت [4 نکته مهم]

 

تجهیزات داخل کابینت آشپزخانه

 

2- اکسسوری آشپزخانه سوپر مارکت

 

اکسسوری سوپر مارکت نمونه ای از اکسسوری کابینت آشپزخانه می باشد که به دو صورت سوپر زمینی و سوپر ایستاده تقسیم می شود. سوپر زمینی در انواع زیر طراحی و به صورت ریلی باز و بسته می شود و انتخابی مناسب برای نگهداری خشکبار، پیاز، سیب زمینی، روغن و حبوبات و ... محسوب می شود.

1-سبدهای سوپر زمینی نصب از بغل مناسب بطری و ادویه جات
2-سبدهای سوپر زمینی نصب از کف مناسب برای قوطی و بسته های کوچک
3-سبد مواد شوینده مناسب برای زیر سینک ظرفشوئی

 

تجهیزات اکسسوری اشپزخانه سوپر مارکت

 

سوپر ایستاده از انواع اکسسوری سوپر مارکت به دو شکل سوپر وسط و سوپر یخچالی طراحی و اجرا می گردد و برای نگه داری مواد غذایی و ظروف استفاده می شود. اکسسوری سوپر یخچالی داخل یونیت نصب شده و به صورت ریلی خارج می‌شود و قسمت دیگر آن روی درب کابینت نصب می‌ گردد و باعث افزایش استفاده بهینه و نظم دهی فضای داخلی می شود.

 

اکسسوری اشپزخانه مجیک کارنر

 

3- اکسسوری آشپزخانه مجیک کرنر

 

معمولا کابینت های گوشه و کنج بدون استفاده باقی می مانند و فضای زیادی از ذخیره سازی را به خصوص در آشپزخانه های کوچک به هدر می دهند. اکسسوری مجیک کرنر به عنوان یکی از جدیدترین اکسسوری کابینت آشپزخانه مدرن راه حلی مناسب برای استفاده راحت از فضای دور از دسترس کابینت های گوشه آشپزخانه است زیرا این اکسسوری به دلیل وجود قفسه های چرخشی، تمام وسایل داخل کابینت را به آسانی در معرض دید و دسترس شما قرار می دهد. اکسسوری مجیک کرنر به دو صورت ریلی و چرخشی در بازار موجود می باشد.

 

اکسسوری اشپزخانه ارگانایزر قابلمه

 

*اکسسوری آشپزخانه ارگانایزر قابلمه

قابلمه ها و ماهی تابه از وسایل پرکاربرد آشپزخانه هستند که به دلیل ساختار فیزیکی نامناسب نظم چیدمان کابینت های شما را به هم می زنند و برای مرتب کردن آنها همیشه درگیرید. استفاده از اکسسوری آشپزخانه ارگانایزر قابلمه می تواند با بهینه کردن فضاهای دور از دسترس و با داشتن چند طبقه به کابینت‌های شما نظم و نظام خاصی ببخشد.

 

اکسسوری کابینت سطل زباله

 

4- اکسسوری کابینت سطل زباله

آشپزخانه های امروزی با سبک مدرن، چیدمانی ساده و در عین حال زیبا و منظم دارند و وجود سطل زباله در گوشه ای از آن می تواند صحنه ای زشت و آزار دهنده ایجاد کند. از این رو طراحان کابینت تلاش می کنند تا فضایی را در کابینت به عنوان محلی برای قرار دادن سطل زباله در نظر بگیرند. با وجود اکسسوری سطل زباله آشپزخانه شما از همیشه مرتب و تمیزتر به نظر می‌رسد و در ضمن می توانید براحتی زباله‌های تر و خشک خود را از یکدیگر تفکیک کنید. این سطل‌های ریلی و چرخشی متحرک هستند و در انواع دو یا چهار عددی در بازار موجود هستند.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین