خدمات و تعمیرات کابینت آشپزخانه

تاریخ : یکشنبه, 28 اردیبهشت 1399، : 3392، تعداد نظرات : 1

تعمیر کابینت آشپزخانه به هنگام بازسازی می تواند فضای آشپزخانه شما را زیباتر جلوه بدهد. کابینت ها هسته اصلی آشپزخانه ها محسوب می شوند که از نظر شکل و عملکرد جزو تجهیزات اصلی آشپزخانه و مهمترین عامل در سبک و زیبایی به شمار می آیند. کابینت ها جزء گران ترین و دائمی ترین وسایل آشپزخانه هستند که برای سالهای متمادی مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر کابینت های زیبای شما به تعمیر نیاز دارند، چرا امروز با تیم ما در تکساز کابینت تماس نمی گیرید؟ تکساز کابینت با تیم مجرب و حرفه ای خود، خدمات موثری در زمینه تعمیرات کابینت آشپزخانه تهران به شما عزیزان ارائه می دهد. فرقی نمی کند لولا کابینت شما شکسته، یا سطح چوب کابینت دچار ترک و خراش شده باشد ، ما بیش از این خوشحال می شویم که بتوانیم به شما کمک کنیم. تعمیرات کابینت آشپزخانه خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید. تکساز کابینت، تعمیرات کابینت آشپزخانه شما را با مناسبترین قیمت انجام می دهد. برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با شماره 02122538730 تماس بگیرید.

 

تعمیر کابینت آشپزخانه

 

در چه صورتی کابینت های آشپزخانه به تعمیر نیاز دارند؟

 

کابینت وسیله ای است که علاوه بر اینکه در مدیریت فضای آشپزخانه و نگهداری ظروف کاربرد دارد، در زیبایی فضای آشپزخانه نیز بسیار تاثیرگذار است. کابینت ها نسبت به دیگر وسایل آشپزخانه به دلیل وجود آب و رطوبت در معرض پوسیدگی، استهلاک و تغییر رنگ قرار می گیرند. از این رو بعد از چند سال، برخی صاحبان خانه تصمیم به بازسازی و تعمیرات کابینت آشپزخانه خود می گیرند و عده ای دیگر نیز خواهان ایجاد تغییرات دکوراسیون کابینت های خود می شوند.

نکته : کابینت آشپزخانه هایگلاس و کابینت ام دی اف برای سبک مدرن بسیار مناسب هستند و برای آشپزخانه های به سبک کلاسیک کابینت آشپزخانه ممبران و انزو پیشنهاد می شوند.

کابینت های آشپزخانه روزانه بارها و بارها باز و بسته می شوند، بنابراین جای تعجب ندارد که آنها به راحتی در معرض ساییدگی و فرسودگی قرار بگیرند. از خراش گرفته تا تغییر رنگ، سطح چوبی کابینت ها در برابر انواع آسیب ها بسیار آسیب پذیر هستند. خوشبختانه بسیاری از این مشکلات قابل رفع هستند.

خدمات و تعمیرات کابینت شامل تعمیر پایه های کابینت، ریل کشوها، جک درها و یا اضافه و کم کردن و جابجایی کابینت می شود. شما می توانید با تعمیر کابینت آشپزخانه، صدماتی خراش و فرورفتگی های ایجاد شده بر روی سطح کانتر و کابینت ها را پنهان می کنید.

 

تعمیرات کابینت آشپزخانه

 

پیشنهاد می کنم این مطلب را بخوانید : کابینت آشپزخانه انزو [عوامل موثر در قیمت کابینت انزو] + مزایا، معایب

 

درباره خدمات و تعمیرات کابینت بیشتر بیاموزید؟

 

تعمیر کابینت آشپزخانه

 

سطح رویه و پشتی کابینت شما خراشیده و یا پوسیده شده است؟ لولا درب کابینت شکسته است؟ باید بگوییم که نیازی به تعویض کابینت دست دوم به کابینت نو نیست و تنها کافیست تا با شرکت تکساز برای دریافت خدمات و تعمیرات کابینت نظیر تعویض لولا های فرسوده و رگلاژ کردن درها تماس گرفته و با کمترین هزینه، کابینت آسیب دیده خود را تعمیر کنید.

 

تعویض کابینت کهنه با نو

 

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که با تغییر سبک دکوراسیون آشپزخانه، دیگر نمای ظاهری کابینت های شما با فضای آشپزخانه همخوانی ندارد. در این میان ممکن است دچار یک سردرگمی شوید زیرا هم کابینت های خود را دوست دارید و هم سالم هستند پس برای حل این مشکل تنها یک راه حل باقی می ماند و آن هم تعویض کابینت دست دوم با کابینت نو می باشد. شما با تعویض کابینت کهنه با نو می توانید ظاهری جدید به آنها بدهید و یک تنوع رنگ جدید را در آشپزخانه تجربه کنید. برای این منظور لازم است برای دریافت خدمات و تعمیرات کابینت با متخصصان فن مشورت کنید.

بهتر است ظاهر آشپزخانه خود را بدون نیاز به اضافه کردن کابینت های جدید فقط با تعویض کابینت کهنه با نو، به روزرسانی کنید زیرا قیمت تعمیرات کابینت آشپزخانه نسبت به نصب یک کابینت جدید بسیار کمتر است و هزینه کمتری روی دست شما می گذارد. برای انجام آن تنها کافیست یک یا چند تا از تغییرات زیر را در قسمت تعمیرات کابینت اشپزخانه انجام بدهید.

 

1.  تعویض درب های کابینت با متریالی متفاوت مانند های گلاس براق

2. تعویض کشوها با جنس جدید

3. تعویض قسمت های سخت افزار مانند دستگیره ها و یراق آلات کابینت

4. تعمیر چوب و یا قسمت های صدمه دیده

5. تعویض بدنه سینک صفحه

 

نصب کابینت جدید

 

آیا به دنبال تغییر دکوراسیون کابینت آشپزخانه خود هستید؟ شاید در هنگام بازسازی آشپزخانه ، تعمیرات کابینت آشپزخانه و حتی تعویض کابینت دست دوم با کابینت نو نیز شما را راضی نکند و بخواهید با ایجاد یک تغییر اساسی در دکوراسیون کابینت ها، سبک و فضای آشپزخانه خود را کاملا تغییر بدهید. برای این کار لازم است تا کابینت های جدیدی را خریداری کنید. بهتر است قبل از هر کاری در مورد نحوه طراحی و انتخاب کابینت های جدید تحقیق کنید و ضمن مشورت با متخصصین فن، با نصب کابینت جدید، دکوراسیون آشپزخانه خود را بیش از پیش زیباتر کنید.

 

قیمت تعمیر کابینت آشپزخانه

 

قیمت تعمیرات کابینت آشپزخانه و عوامل موثر بر آن

 

قیمت تعمیرات کابینت آشپزخانه با متراژ و نوع متریال استفاده شده در ساخت کابینت در ارتباط مستقیم قرار دارد. تعمیر کابینت آشپزخانه موارد گوناگونی را شامل می شود که هر کدام بر قیمت کلی تعمیرات کابینت تاثیر می گذارد. به عنوان نمونه رنگ کاری کابینت و تعمیرات جزئی هزینه زیادی برای شما ایجاد نمی کند. در واقع اگر حوصله و سلیقه داشته باشید براحتی می توانید کابینت های خود به رنگ دلخواه در آورید و هزینه ای متحمل نشوید.

رگلاژ کردن درها، شکستگی و پایه های کابینت های زمینی از دیگر مواردی هستند که بر قیمت تعمیرات کابینت آشپزخانه اضافه می کنند. بهتر است از پایه های فلزی و استیل برای پایه‌های بخش‌های زمینی کابینت استفاده کنید زیرا معمولا از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و نیاز به تعویض زود هنگام ندارند.

شاید بتوانیم بگوییم که تعویض درب کابینت مانند تعمیر درب کابینت ام دی اف، بیشترین تاثیر را بر روی قیمت تعمیرات کابینت آشپزخانه می گذارد.

 

چند نکته کلیدی برای جلوگیری از آسیب رساندن به کابینت ها

 

1. با تنظیم لولاها و در کابینت از ایجاد مشکلات و ایرادات در لولاها و درب های کابینت جلوگیری کنید. فراموش نکنید که تراز کابینت و درب آن نقش اساسی در استحکام کابینت ها ایفا می کنند.

2. هر چند وقت یکبار غلتک های کابینت های ریلی خود را به روغن آغشته کنید تا در موقع باز و بسته کردن آنها با مشکل روبرو نشوید. اگر علیرغم انجام دادن این کار، حرکت کابینت های ریلی به سختی انجام شد، حتما ریل مورد نظر را توسط کابینت ساز تعویض کنید.

3. با نصب یک ضربه گیر در نقطه اتصال کابینت و درب از آسیب رساندن به درب های کابینت جلوگیری کرده و مانع پیش آمدن بسیاری از مشکلات شوید.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای تعویض درب کابینت و تبدیل به متریال جدید مثل های گلس

توسط : اعظم باقرنژاد - تاریخ : دوشنبه, 19 آبان 1399

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

حتما کارشناسان ما برای مشاوره و توضیحات تکمیلی در رابطه با تعویض درب کابینت با شما تماس خواهند گرفت

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین