کابینت آشپزخانه کوچک

تاریخ : پنجشنبه, 18 اردیبهشت 1399، : 2423، تعداد نظرات : 0

کابینت آشپزخانه کوچک مهم ترین عنصری است که از نظر بصری و کارکردی نقش مهمی را در طراحی و دکوراسیون داخلی فضای کوچک آشپزخانه ایفا می کند. زیرا کابینت آشپزخانه کوچک علاوه بر پوشش‌دهی فضای کاربردی فضای آشپزخانه، بر زیبایی و نمای بصری آشپزخانه تاثیری مستقیم دارد. مسلما اگر چیدمان و طراحی آشپزخانه کوچک خود را کاملا خلاقانه و هوشمندانه اجرا کنید، یک طراحی شیک و زیبا، دلنشین و با ایجاد حس بزرگنمایی خواهید داشت.

 

کابینت‌ها، مهم‌ترین بخش آشپزخانه شما به شمار می آیند و در بیشتر اوقات به عنوان نقطه کانونی آشپزخانه توجه هر کسی را در نگاه اول به سوی خود جلب می کنند. از این رو هرگز در مورد انتخاب مدل کابینت آشپزخانه کوچک جدید خود و رنگ آشپزخانه آن سهل انگارانه عبور نکنید و کمی سخت گیر باشید.

 

بهترین رنگ برای آشپزخانه های کوچک؟ چگونه مدل کابینت آشپزخانه کوچک جدیدمان را انتخاب کنیم؟ قیمت کابینت برای آشپزخانه کوچک؟ اینها نمونه ای از سوالاتی است که می تواند ذهن شما را قبل از انتخاب کابینت آشپزخانه کوچک به خود مشغول کند. ما در این پست از تکساز کابینت تصمیم داریم تا به سوالات شما پاسخ بدهیم. پس ما را تا پایان همراهی کنید.

 

بهترین رنگ برای آشپزخانه های کوچک

 

کابینت آشپزخونه کوچک

 

هرگز قدرت رنگ ها را در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک دست کم نگیرید!  شما می توانید با انتخاب بهترین رنگ برای آشپزخانه های کوچک خود، جذابیت بصری فضای کوچک آشپزخانه خود را افزایش دهید.

درهنگام انتخاب رنگ آشپزخانه، رنگ کابینت آشپزخانه کوچک، کانتر و اتصالات و میزان نور طبیعی آشپزخانه را در نظر بگیرید و سعی کنید رنگ های آشپزخانه کوچک خود را فقط به دو یا سه تم اصلی محدود کنید (اگر دوست دارید فضای آشپزخانتان پر جنب و جوش باشد، تنها یک رنگ شاد به تم اصلی اضافه کنید) تا طراحی آشپزخانه کوچک شما بیش از حد شلوغ نشود. بهتر است از رنگ خنثی برای تم اصلی رنگ آشپزخانه استفاده کنید زیرا در بزرگنمایی فضا بسیار تاثیر گذار هستند.

 

5 نمونه رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه های کوچک

 

1. تم سفید، بهترین رنگ برای آشپزخانه های کوچک

 

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

 

اگر می خواهید توهم فضای بیشتری را در آشپزخانه خود ایجاد کنید، رنگ سفید می تواند بهترین دوست شما باشد. رنگ سفید حداکثر نور را منعکس می کند و این مهمترین اصل در افزایش دید بصری فضا می باشد. رنگ سفید یکی از مناسب ترین رنگ ها برای طراحی دکوراسیون های بزرگ و کوچک آشپزخانه است، زیرا این رنگ زیبا ، در عین ساده بودن ، باعث ایجاد حس خلوص و نشاط در فضای آشپزخانه می شود. یکی از ویژگی های مهم رنگ سفید این است که می توان آن را با رنگ های دیگر ترکیب کرد ، بنابراین بهتر است آشپزخانه های خود را با تم سفید طراحی کنید تا در فضای آشپزخانه خود بتوانید از سایر رنگ های مورد علاقه خود استفاده کنید.

 

2. طرح های تک رنگ مناسب برای آشپزخانه های کوچک

 

کابینت آشپزخونه کوچک

 

پالت تک رنگ یک عنصر منسجم درخشان است که در آشپزخانه های کوچک به خوبی کار می کند. سیاه و سفید درهم و برهمی دیداری را کاهش می دهد و باعث می شود فضاهای کوچکتر براق و شیک به نظر برسند. کابینت آشپزخانه کوچک سیاه و سفید و لهجه های خاکستری ظریف باعث زیبایی ظاهری فضاهای کوچک می شوند.

 

3. آشپزخانه های کوچک و طرح هایی با کنتراست کم

 

کابینت آشپزخونه کوچک

 

استفاده از طرح های رنگی با کنتراست کم در دکوراسیون آشپزخانه کوچک، حس تداوم را به چشم می بخشد. اطمینان حاصل کنید که رنگ کابینت آشپزخانه کوچک، صفحه کابینت و بک اسپلش( دیوارپوش) فقط کمی با یکدیگر تفاوت داشته باشند زیرا این طراحی در طولانی مدت برای چشم آرامش بخش و گسترده خواهد بود.

 

4. طرح های خنثی مناسب برای آشپزخانه کوچک

 

کابینت آشپزخونه کوچک

 

رنگهای خنثی مانند سفید و خاکستری نسبت به رنگ های دیگر بیشترین نور را منعکس می کنند و به همین دلیل انتخاب رنگ خنثی برای آشپزخانه های کوچک، یک ایده کاملا عاقلانه و  مطمئن است.  انتخاب بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک و دیوارپوش بسیار مهم است زیرا آنها کاملاً با لوازم فلزی ترکیب می شوند. تم های خنثی باعث آرامش چشم می شوند و بیشترین توجه ها را به سوی ویژگی های زیبایی شناختی این آشپزخانه های کوچک جلب می کند.

 

5. رنگ های روشن براق

 

کابینت آشپزخونه کوچک

 

انواع کابینت هایگلاس و ام دی اف براق عناصر نور بیشتری را منعکس می کنند و باعث بزرگتر شدن فضا می شوند. اگر شما از رنگهای پر جنب و جوش مانند زرد و قرمز در کنار یکدیگر در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک خود استفاده کنید، فضایی روشن ، زیبا و جادار خواهید داشت. با این طرح های رنگی هوشمندانه و شیک، مشکلات آشپزخانه کوچک خود را حل کنید!

 

بیشتر بخوانید: کابینت آشپزخانه ام دی اف از معرفی تا بهترین مدل + مزایا و معایب

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک جدید

 

مدل کابینت برای آشپزخونه کوچک

 

طراحی و نوع جنس کابینت آشپزخانه کوچک از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است مدل کابینت جدید به گونه ای طراحی شود که بیشترین استفاده را از حداقل فضا ببریم. به عنوان مثال، طراحی کابینت می تواند تا سقف باشد. کشوها را به صورتی طراحی کنید که در عین باریک بودن، امکان دسترسی به تمام قسمت های آنها فراهم شود. یا از لوازم جانبی ریلی یا تاشو استفاده کنید. مزیت این لوازم جانبی این است که در صورت لزوم می توان آنها را باز و استفاده کرد.

 

نکته :  انتخاب انواع کابینت ام دی اف و هایگلاس برای آشپزخانه های به سبک مدرن بسیار مناسب است و اگر  تصمیم دارید  آشپزخانه کوچک خود را به سبک کلاسیک دکور کنید، بدون شک انواع کابینت ممبران بهترین گزینه می باشد. 

 

همچنین برای استفاده از تمام فضا ، گاهی اوقات یک روش طراحی خاص در آشپزخانه وجود دارد که می تواند برای خانه های کوچک مناسب باشد. به این صورت که آشپزخانه در ندارد و فضای آشپزخانه با نصب یک جزیره از سالن خانه جدا می شود. به این مدل کابینت آشپزخانه کوچک جدید، آشپزخانه جزیره ای می گویند که امروزه از محبوبیت زیادی به خصوص در نزد صاحبان آشپزخانه های کوچک برخوردار است. در ادامه چند نمونه از مدل کابینت آشپزخانه کوچک جدید را مشاهده می کنید.

 

قیمت کابینت آشپزخانه کوچک

 

کابینت آشپزخونه کوچک

 

هزینه طراحی و تعیین قیمت کابینت آشپزخانه کوچک به عوامل مختلفی بستگی دارد.

1. قیمت برحسب متراژ کار

2. قیمت برحسب جنس کابینت

3. قیمت برحسب نوع یراق آلات و لوازم جانبی

اولین و مهمترین عامل در تعیین قیمت کابینت ، مساحت فضا و متراژ کار است که به روش خاصی محاسبه می‌شود. عامل دیگر نوع جنس انتخابی شما برای ساخت کابینت آشپزخانه می باشد. از مزایای آشپزخانه های کوچک این است که در این فضا دیگر نیازی نیست به دلیل هزینه زیاد ساخت و نصب کابینت، از طرح و متریال مورد علاقه خود صرف نظر کنید زیرا  بخاطر فضای کمی که در اختیار دارید می توانید از بهترین متریال جهت ساخت کابینت های آشپزخانه خود و با حداقل هزینه استفاده کنید.عوامل دیگری نظیر نوع یراق آلات مورد استفاده قرارگرفته و مکانیزم های باز و بسته شدن کشوها و درهای کابینت، وجود انواع جک های کابینت و سینک‌های ظرفشویی گوناگون می تواند هزینه های متفاوتی را برای شما قیمت کابینت آشپزخانه کوچک رقم بزند.


اشتراک گذاری :

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

شماره همراه و ایمیل الزامی نمی باشد

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد

برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات ایمیل خود را ثبت نمائید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه تکساز کابینت میباشد.

طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | آریانا وب دیزاین